.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 19:29:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 i żarówki 100W
PostNapisane: 08.paź.2004 16:31:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
Witam....czy po zainstalowaniu w zwkłych reflektorach żarówek h7 100W nie stanie sie tragedia w postaci pęknięcia szkła reflektora po pewnym czasie? Prosze o wypowiedzi tych co maja takowe mocne żaróweczki...

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 17:09:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Nie baw sie w żarówki 100 W bo:
1. mogą stwarzać problemy w instlacji elektrycznej.
2. szybsze zużywanie sie lamp
3. matowienie odbłyśnika
4. topienie sie szkła itp..
Także jeśli masz dużo pieniędzy na naprawy to prosze bardzo.
Ale znacznej różnicy nei odczujesz.
lepiej zainwestuj w jakieś żarówki Blue Vision Plus czy coś w tym stylu ;)

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 17:24:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... _szukaczki

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 18:22:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Witam !
Żarówki 100W ćwiczyłem w mojej B4.
Problem jest z tym większy niż zysk światła.
Już po krótkim użytkowaniu pojawiły się problemy z przełącznikiem świateł przy kierownicy. Mianowicie do kilku kilometrach jazdy na "długich" nagle gasły światła. Bardzo ciekawe i dastarczające adrenaliny doświadczenie, szczególnie na zakręcie.
Jak łatwo sobie policzyć to przy żarówach 100W płynie przez niego coś ponad 16 Amper !!! Robi się z niego niezła grzała.
Wstawiłem najszybciej jak się dało stare żarówki oraz przekaźniki i przełacznik świateł "odsapnął".
I tu ciekawe zjawisko. Zasilanie do układu z przekaźnikami wziąłem bezpośrednio z alternatora. Przy takim zasilaniu nawet żarówy 60/55 świeca jak szalone.
Okazuje się, że zasilanie jakie dostają żarówki w standardowej instalacji, czyli to, które pochodzi z głównej szyny zasilającej wcale nie ma 12V tylko z 10,5V-11V. Spowodowane jest to przez pozostałe odbiorniki prądu.
Teraz mam zasilanie na żarówach 14,2V i jasno przed oczami.
Polecam zatem zainstalowanie sobie przekażników na światła.
Odciąży to przełącznik (na pewno już nie padnie !) i poprawi światełka bez zmiany żarówek. A koszt w końcu niewielki.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 18:37:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
MarioBeer napisał(a):
I tu ciekawe zjawisko. Zasilanie do układu z przekaźnikami wziąłem bezpośrednio z alternatora. Przy takim zasilaniu nawet żarówy 60/55 świeca jak szalone.
Okazuje się, że zasilanie jakie dostają żarówki w standardowej instalacji, czyli to, które pochodzi z głównej szyny zasilającej wcale nie ma 12V tylko z 10,5V-11V. Spowodowane jest to przez pozostałe odbiorniki prądu.
Teraz mam zasilanie na żarówach 14,2V i jasno przed oczami.

http://skoda.zlosnik.pl/porady/tuning_s ... wiatel.htm

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 20:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
wielkie dzieki - bardzo mi to pomogło w jedynie słusznej decyzji :P

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 20:29:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
oszo napisał(a):
wielkie dzieki - bardzo mi to pomogło w jedynie słusznej decyzji :P

bedziesz rezac xenon? :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 20:34:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
nie stac mnie na takie bajerki :)....wynajde jakies bluwiszyn czy cus 50 watków :)...pozatym nigdy nic nie rezalem :) z plastyki bylem bardzo kiepski oj bardzo.

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 21:06:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
oszo napisał(a):
nie stac mnie na takie bajerki :)....wynajde jakies bluwiszyn czy cus 50 watków :)...pozatym nigdy nic nie rezalem :) z plastyki bylem bardzo kiepski oj bardzo.


Blue Vision jeśli chcesz mieć niebieskawą poświatę. Natomiast jeśli chcesz więcej światła, to Vision Plus.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: