.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 00:15:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Roznice miedzy 1T (w C3) a AAT i AEL ?? Za i Przeciw
PostNapisane: 16.sty.2006 12:18:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Witam, tak jak w temacie...jakie sa wady i zalety tego silnika?? Szukalem ale widze ze to nie jest chyba zbyt popularna jednostka napedowa :| Oplaca sie kupic samochod z takim silnikiem. Wiem ze to ma dosc przecietny apetyt na paliwo i jezdzi nie najgorzej... Czy rozni sie konstrukcja takiego silnik od nowszych z C4? Chodzi mi o pompe, wtryski, swiece i wogole podzespoly. Bede wdzieczny za wszelkie informacje, jakies doswiatczenia.

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 15:56:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
1T to taki AAT bez katalizatora. 120 KM przy 4150 i 265 Nm przy 2250 (AFAIR)
Jest to pierwsza wersja 2.5 TDI w R5 (wcześniej były TD 2.4L)
Jak to jeździ nie wiem; do C4 tego nie wkładali, a C3 jest lżejszy, więc pewnie całkiem nieźle..

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 16:21:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
dzieki stary za info :peace: Bylem dzis u mojego diesel majstera. Wyciagnol madre ksiegi no i tak:

1T jest zbudowany tak jak AAT, czyli wszystkie elementy mechaniczne sa identyk (blok, glowica) Minimalna roznica jest w pompie ale nie wiadomo jaka, podstawa identyko. Nastepnie ma ciut wyzsze obroty pracy na biegu jalowym i max. Do tego nie doszlismy czy jest inna turbina ale ciezko to okreslic. Wtryskiwacze sa tez inne. I w mechanice to wsio, pewnie reszta to program.

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 16:37:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Ojciec pamiętnych czasów miał taką srebrną.
Do różnic dodam że nie miała ona EGRu. A w cygarze zamiatała nadwyraz dobrze i C4 nie ma do niej startu chyba, że AEL.
Tyle pamiętam bo to dawno było 94-96.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 20:26:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
Jakies pol roku temu moj kolega kupil cygaro 2.5 TDI, z wygladu stary strucel na kolpakach :): i jeszcze do tego bialy kolor. Ale jak mnie przewioz to po prostu leb urywa, moje 2.8 z podcisnieniowym gazem ledwo daje rade! Jak bym sie pozbyl swojego strucla to bym kupil takie auto jako studencki dupowoz :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 20:35:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mój bliski znajomy ma cygaro z 1T - takie samo jak moje ale bez q i powiem szczerze, że auto zachwyca mnie swoimi osiągami a pali tyle co niejedni 1.9tdi... polecam !!

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: