.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.sty.2025 18:01:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Historie B3 - ręczny, odpalanie.
PostNapisane: 30.gru.2004 13:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 15:07:05
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków/Dębica
Witam.
Mam dwie sprawy:

1.
Opadają mi ręce co do mojego ręcznego w Audi 80 B3.
Mam z tyłu tarcze. Hamuje ładnie, bo są wyślizgane na lustro. Ale ręczny....
Odpiekałem go juz ze 3 razy i pomagało na 2 miesiące max. CO ZROBIĆ aby ten ręczny wreszcie zaczął mi działać ?

2.
Problemy z zapalaniem.
I tu dziwna historia: im zimniej tym lepiej odpala. W okolicach +5 stopni zaczyna palić od strzała. Z tym że pochodzi ze 3 minutki na jałowym stabilnie a potem zaczyna wariować obrotami.
Gdy się autko nagrzeje to wszystko jest w porządku.

Gdy jest cieplej, to musze go nieźle pozyglować zanim łaskawie zapali... A i wtedy musze go potrzymać chwile na obrotach, żeby nie zgasł.

Czasem wręcz nie jestem w stanie go odpalić na benzynce... zostaje wtedy odpalenie na gaziorku... bu :(

3. Ma może ktoś gdzies schemat do "pseudovaga" do Audi 80 B3, takiego błyskoluda? I kody błędów bo nigdzie nie moge znaleźć.

Pozdrawiam serdecznie i czekam na pomoc!!

Autko:
Audi 80 B3, 1990r, silnik 2.0E 3A

Tomkos

_________________
Tomkoś
Jest - Audi A4 Avant B6 Quattro 1.8T BEX
Było - Audi A6 Avant/2.5TDi/140Km
Było - Audi B3 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 18:18:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Reczny: rozebrac zacisk, wymienic gumki, porzadnie przesmarowac i powinno byc ok :peace:

Co do odpalania, poszukaj w archiwum.

zapraszamy na spociki, szczególy w SPOTY i ZLOTY :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Historie B3 - ręczny, odpalanie.
PostNapisane: 30.gru.2004 18:29:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Tomkos napisał(a):

3. Ma może ktoś gdzies schemat do "pseudovaga" do Audi 80 B3, takiego błyskoluda? I kody błędów bo nigdzie nie moge znaleźć.

Pozdrawiam serdecznie i czekam na pomoc!!

Autko:
Audi 80 B3, 1990r, silnik 2.0E 3A

Tomkos


Kody znajdziesz tu: http://www.rezacze.pl/bilu/kody_vag_po_polsku.doc
Copywright by Bilu :peace:
Witamy!

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 13:11:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 15:07:05
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków/Dębica
Witam
Sprawdziłem błędy na komputerku.
Wyszło
2-3-1-2 i 2-3-4-2.
Co to znaczy ?
Pozdrawiam,

Tomek

_________________
Tomkoś
Jest - Audi A4 Avant B6 Quattro 1.8T BEX
Było - Audi A6 Avant/2.5TDi/140Km
Było - Audi B3 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 18:22:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2004 00:06:16
Posty: 83
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
witam
2312 - Czujnik temperatury płynu
2342 - Sonda lambda

Pozdrawiam i życze owocnych napraw bo u mnie to samo.

_________________
OOOO B3 2.0 [3A]
prawie pszczółka (:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2005 15:23:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 15:07:05
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków/Dębica
Hiho
Dzieki.
Teraz :
1. jaki jest koszt wymiany tych ustrojstw ?
2. w jaki sposob moga one miec wplyw na ciezkie odpalanie ?
3. czym sie najpierw zajac : czujnikiem czy sondą ?

Pozdrowka
Tomkos.

_________________
Tomkoś
Jest - Audi A4 Avant B6 Quattro 1.8T BEX
Było - Audi A6 Avant/2.5TDi/140Km
Było - Audi B3 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2005 20:03:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2004 00:06:16
Posty: 83
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Czesc
1. sonda od 90-300 PLN ; czujnik ok 40PLN
2.
3.Myśle, że obiema. Ja zmieniłem sam czujnik i niestety to nic nie pomogło.

Pozdrawiam Przemek

_________________
OOOO B3 2.0 [3A]
prawie pszczółka (:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2005 23:17:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2004 07:51:01
Posty: 91
Lokalizacja: Skarland
Cześć,
A czy w silniku NG też można jakoś sprawdzić błędy? Jeżeli tak to może mała instrukcja jak to zrobić :D Również mam problemy z odpalaniem na ciepłym, podejrzenie pada na wtryskiwacze ale może coś można jeszcze sprawdzić.
pozdr

_________________
A90 2,3E '90 NG
łośka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: