-> Termostat znajduje sie w obudowie pompy plynu chlodzacego.
Silnik 2.3 NG 5 cylindrowy rzedowy, umieszczony wzdluznie
Moc 98 kW/133 KM przy 5500 obr/min.
Moment obrotowy 186 Nm przy 4000 obr/min.
Stopien sprezania 10,0
Wtrysk mechaniczno/elektroniczny KE-Jetronic
regulowany katalizatorem i sonda lamba
V-max 200 km/h z reczna skrzynia biegow 5 biegowa
od 0-100 km/h w 9,8 sekundy
Zuzycie paliwa :
przy 90 km/h 6,4 l /100 km
przy 120 km/h 8,5 l/100 km
Miasto 11,8 l/100 km
Ksiazki po polsku nie ma, a w formacie PDF, to moze ktos z uzytkownikow Forum ma.
Co do v-max to tak naprawdę (mierzone osobiście) w automacie ten silniczek spokojnie wykręca 217 km/h , ponoc w manualu trochę lepiej.