.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 23:09:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemy z zabezpieczeniem (immobilajzer ?)
PostNapisane: 16.cze.2004 12:52:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Od jakiegoś czasu mam problem z Imobilajzerem
Po odpaleniu autka natychmiast gaśnie ! – wyciągnę kluczyk – włożę jeszcze raz i odpala

Ostatnio dzieje się tak prawie co drugi raz !
(mruga dioda „kluczyka” na tablicy rozdzielczej)

PS. sprawdzałem na innych kluczykach i jest to samo.

Pomocy ! – co mogę w tej sytuacji sprawdzić ?

Domniemam że w kluczyku jest tzw. „element zbliżeniowy” a w stacyjce pętla indukcyjna – co może padać – pętla czy coś w komputerku ?

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: hmmm
PostNapisane: 16.cze.2004 14:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 15:14:38
Posty: 34
Lokalizacja: Kętrzyn
Chciałbym Ci coś poradzić, ale nie potrafię :/
Widać -ja mam zainstalowany uboższą wersję :|

Całe szczęście , że zapala chociaż co któryś raz :D
narka

_________________
Audi 100 '90 2.3 NF Automat, ale żagle też są fajne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 21:33:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Jeśli nikt nie jest w stanie poradzić – to proszę chociaż o podanie namiarów na firmę w Krakowie gdzie mogę coś takiego sprawdzić (lub naprawić)

bo nie wiem czy jechać do elektryka czy do gościa od alarmów ? – a może od razu do ASO (ale oni pewnie standardowo każą wymienić komputer za 4000 zł) :/

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 09:14:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 10:11:43
Posty: 41
Lokalizacja: Kraków
Może trzeba tylko wymienic stacyjke i kluczyk i ewentualnie przerobic wkładki w drzwiach pod nowy kluczyk.
Po włamaniu do mojego autka wyłamali mi zamki i stacyjkę na szczęście nie ukradli mi Go :) . To zaprowadziłem autko do ASO Beltowski, i wymienili mi stacyjkę na nową, nowy kluczyk, przerobili wkładki w drzwiach i za całosć zapłaciłem 470zł., robiłem to z AC.
pozdrowienia ;)

Za to dzisiaj w nocy pod blokiem ukradli mi pozostałe 3 kołpaki. Nic tylko pozabijać tych złodzieji.


A4 1.9 TDI '95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 21:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Czy może ktoś się orientuje czy działanie immo zależy od kostki w stacyjce (pod stacyjką) ??

Mój problem zaczął się po wymianie tej właśnie kostki, po przekręceniu kluczyka kilka razy zaskakuje – czy w tej kostce jest zamykany osobny obwód elektryczny do immobilajzera ?

PS. Jak wygląda i gdzie się znajduje cewka od immo w A4 (może macie jakieś fotki :-)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2004 00:28:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
A sprawdzales moze VAGiem czy wkradly sie jakies bledy :?:

Wydaje mi sie ze antena[cewka] od immobilisera znajduje sie na stacyjce, zakladana od strony wejscia kluczyka, ale nie jestem pewien czy tak akurat jest w A4 :/

A jeszcze propo VAGa ... mozliwe ze wystarczy tylko poprostu skasowac blad [o ile jest], a jak nie to pokombinowalbym z tą anteną :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2004 06:48:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Konrado napisał(a):
A sprawdzales moze VAGiem czy wkradly sie jakies bledy :?:

Wydaje mi sie ze antena[cewka] od immobilisera znajduje sie na stacyjce, zakladana od strony wejscia kluczyka, ale nie jestem pewien czy tak akurat jest w A4 :/

A jeszcze propo VAGa ... mozliwe ze wystarczy tylko poprostu skasowac blad [o ile jest], a jak nie to pokombinowalbym z tą anteną :peace:


Niestety nie mam VAG-a

Proszę o poradę – powinienem jechać na kompa – czy zakupić kabelki na allegro ?

PS. Taki komplet kabelków za 60 zł + soft z netu wystarczy ? (czy są różne rodzaje – np. na MAX232 lub innych ?)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2004 14:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2003 00:15:45
Posty: 259
Lokalizacja: Gdańsk
pewnie przy wymianie kostki stacyjki uszkodziłeś pętle lub przewód
podepnij VAGa i będzie wszystko jasne

kostka stacyjki nie ma nic wspólnego z imo

_________________
Audi A3 2.0 TDI S-line
VW New Beetle 1.8T
Audi S3 225kM było
Audi A3 1.9 TDI było
Audi A6 avant 2.5 TDI było
Audi B4 Cabrio 2.3 było
Audi B4 limo 2.3 było
Audi B4 avant 2.0 było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z zabezpieczeniem (immobilajzer ?)
PostNapisane: 17.lip.2004 22:25:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Maciek1024 napisał(a):
Od jakiegoś czasu mam problem z Imobilajzerem
Po odpaleniu autka natychmiast gaśnie ! – wyciągnę kluczyk – włożę jeszcze raz i odpala

Ostatnio dzieje się tak prawie co drugi raz !
(mruga dioda „kluczyka” na tablicy rozdzielczej)

PS. sprawdzałem na innych kluczykach i jest to samo.

Pomocy ! – co mogę w tej sytuacji sprawdzić ?

Domniemam że w kluczyku jest tzw. „element zbliżeniowy” a w stacyjce pętla indukcyjna – co może padać – pętla czy coś w komputerku ?


Stary widzisz taka jest przypadlosw w A4 jak pisalem w innym poscie. Mam ten sam problem u siebie. Jak odpalam auto to przekrecam kluczyk do polowy i za 5 czasem 10 razem moge odpalic auto. Bylem u elektryka powiedzial zeby sie nie przejmowac (na pewno nie jest to wina kluczyka bo za kazdym z nich jest to samo). Nie mialem wtedy za duzo czasu wiec ciagle odkladam moment naprawy. Wiem ze to jest irytujace bo czasem trzeba szybko odpali i nic. Koles od tych alarmow powiedzial mi ze podejrzewa 2 rzeczy: albo pada czytnik w stacyjce-ten od zmiennego kodu immobilisera, albo co gorsze;nie potrafie tego dobrze wytlumaczyc; padlo cos w tablicy przyrzadow i trzeba wyjac zegary zeby to sprawdzic niestety :/ . Powiedzial mi zebym sie nie przejmowal bo immobiliser pada dosc czesto w A4. Poradze ci wiec zebys pojechal do dobrego elektronika - najlepiej kogos kto zaklada alarmy itp. Aha jak zrobisz ta przypadlosc to koniecznie napisz co to bylo i ile trzeba wydac. A jak nie to ja jak bede mial wolne to pod koniec lipca bede to naprawial to Ci napisze co i jak trzeba zrobic.

PS: Co do Vaga to nie ma sensu sie nim laczyc bo na 100% wskaze ci blad immobilisera. Ja bylem w serwisie Audi w Wawie - Chylinscy, to jedyna informacja jaka mi podali bylo ze mam popsuty immobiliser i tyle zadnych szczególow. Potem moj kolega kupil Vaga i interfejs i znowu to samo - podaj ci sucha informacje o bledzie i koniec - szkoda kasy.
Pozdrawiam :)

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z zabezpieczeniem (immobilajzer ?)
PostNapisane: 17.lip.2004 23:24:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
666 napisał(a):
Maciek1024 napisał(a):
Od jakiegoś czasu mam problem z Imobilajzerem
Po odpaleniu autka natychmiast gaśnie ! – wyciągnę kluczyk – włożę jeszcze raz i odpala

Ostatnio dzieje się tak prawie co drugi raz !
(mruga dioda „kluczyka” na tablicy rozdzielczej)

PS. sprawdzałem na innych kluczykach i jest to samo.

Pomocy ! – co mogę w tej sytuacji sprawdzić ?

Domniemam że w kluczyku jest tzw. „element zbliżeniowy” a w stacyjce pętla indukcyjna – co może padać – pętla czy coś w komputerku ?


Stary widzisz taka jest przypadlosw w A4 jak pisalem w innym poscie. Mam ten sam problem u siebie. Jak odpalam auto to przekrecam kluczyk do polowy i za 5 czasem 10 razem moge odpalic auto. Bylem u elektryka powiedzial zeby sie nie przejmowac (na pewno nie jest to wina kluczyka bo za kazdym z nich jest to samo). Nie mialem wtedy za duzo czasu wiec ciagle odkladam moment naprawy. Wiem ze to jest irytujace bo czasem trzeba szybko odpali i nic. Koles od tych alarmow powiedzial mi ze podejrzewa 2 rzeczy: albo pada czytnik w stacyjce-ten od zmiennego kodu immobilisera, albo co gorsze;nie potrafie tego dobrze wytlumaczyc; padlo cos w tablicy przyrzadow i trzeba wyjac zegary zeby to sprawdzic niestety :/ . Powiedzial mi zebym sie nie przejmowal bo immobiliser pada dosc czesto w A4. Poradze ci wiec zebys pojechal do dobrego elektronika - najlepiej kogos kto zaklada alarmy itp. Aha jak zrobisz ta przypadlosc to koniecznie napisz co to bylo i ile trzeba wydac. A jak nie to ja jak bede mial wolne to pod koniec lipca bede to naprawial to Ci napisze co i jak trzeba zrobic.

PS: Co do Vaga to nie ma sensu sie nim laczyc bo na 100% wskaze ci blad immobilisera. Ja bylem w serwisie Audi w Wawie - Chylinscy, to jedyna informacja jaka mi podali bylo ze mam popsuty immobiliser i tyle zadnych szczególow. Potem moj kolega kupil Vaga i interfejs i znowu to samo - podaj ci sucha informacje o bledzie i koniec - szkoda kasy.
Pozdrawiam :)


Dzięki za wyczerpującą informację

Jak na razie mam inne koszty – więc myślę że do póki będzie odpalał to tak będę jeździł

PS. Czekam na dalsze info pod koniec lipca :-)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2004 08:22:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Panowie – co się dzieje jeśli dioda od immo zaczyna mrugać podczas jazdy ?

Myślałem że mi silniczek zgaśnie – ale tu nic – jedzie dalej a immo mruga

Czy immo jak już załączy obwody to cały czas działają ? (kontrola kluczyka odbywa się tylko podczas zapłonu – czy także w czasie jazdy ?

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2004 21:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Immo - przynajmniej te "porzadne" tak dzialaja,ze jak zapalisz to sie blokuje zeby nie gasic silnika podczas jazdy - nawet jak wyswietla jakies bledy.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2004 21:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Maciek1024 napisał(a):
Panowie – co się dzieje jeśli dioda od immo zaczyna mrugać podczas jazdy ?

Myślałem że mi silniczek zgaśnie – ale tu nic – jedzie dalej a immo mruga

Czy immo jak już załączy obwody to cały czas działają ? (kontrola kluczyka odbywa się tylko podczas zapłonu – czy także w czasie jazdy ?


oj obawiam sie ze mozesz miec cos innego niz ja bo u mnie objawy sa tylko przed wlaczeniem silnika. A powiem wiecej sa okresy np ze przez 2 dni jest ok zeby pozniej przez tydzien zapalala aie lampka - dziwne to jest

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z zabezpieczeniem (immobilajzer ?)
PostNapisane: 21.lip.2004 12:12:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
666 napisał(a):
Stary widzisz taka jest przypadlosw w A4 jak pisalem w innym poscie. Mam ten sam problem u siebie. Jak odpalam auto to przekrecam kluczyk do polowy i za 5 czasem 10 razem moge odpalic auto. Bylem u elektryka powiedzial zeby sie nie przejmowac (na pewno nie jest to wina kluczyka bo za kazdym z nich jest to samo). Nie mialem wtedy za duzo czasu wiec ciagle odkladam moment naprawy. Wiem ze to jest irytujace bo czasem trzeba szybko odpali i nic. Koles od tych alarmow powiedzial mi ze podejrzewa 2 rzeczy: albo pada czytnik w stacyjce-ten od zmiennego kodu immobilisera, albo co gorsze;nie potrafie tego dobrze wytlumaczyc; padlo cos w tablicy przyrzadow i trzeba wyjac zegary zeby to sprawdzic niestety :/ . Powiedzial mi zebym sie nie przejmowal bo immobiliser pada dosc czesto w A4. Poradze ci wiec zebys pojechal do dobrego elektronika - najlepiej kogos kto zaklada alarmy itp. Aha jak zrobisz ta przypadlosc to koniecznie napisz co to bylo i ile trzeba wydac. A jak nie to ja jak bede mial wolne to pod koniec lipca bede to naprawial to Ci napisze co i jak trzeba zrobic.

PS: Co do Vaga to nie ma sensu sie nim laczyc bo na 100% wskaze ci blad immobilisera. Ja bylem w serwisie Audi w Wawie - Chylinscy, to jedyna informacja jaka mi podali bylo ze mam popsuty immobiliser i tyle zadnych szczególow. Potem moj kolega kupil Vaga i interfejs i znowu to samo - podaj ci sucha informacje o bledzie i koniec - szkoda kasy.
Pozdrawiam :)

Kolega 666 dobrze pisze dać mu Piwa, taka jest przypadłość w A4-kach że za którymś tam razem zapala się kontrolka od immobilajzera u mnie dość rzadko raz na miesiąc. Błąd wyskakuje ale po poprawnym uruchomieniu silnika jest przenoszony do błędów archiwalnych. To miał też poprzedni właściciel który przed kupnem uświadomił mnie i trwa to przynajmniej od trzech lat kiedy auto jest w polsce. Do fachowców nie jeździłem bo zdarza sie to sporadycznie i nie ma co szukać dziury w całym. Jak sytuacja się pogorszy to pomyślimy co dalej z tym fantem. :D

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 14:38:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
no u mnie to juz jest plaga niestety i jak bede mial wolne to sie zajme tym fantem. To po prostu zagraza bezpieczenstwu jazdy! Jak mi zgasnie auto na skrzyzowaniu i trzeba szybko odjechac a wtedy immo robi fochy i dopiero za 10 przekreceniem klucza zalapuje? No i dlatego musze to usunac.

PS Tak juz sobie mowie o tym od 3 miesiecy jak mam to auto :diabel: ale w koncu bede musial to zrobic

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 17:04:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Mi na szczęście autko samo nie gaśnie na skrzyżowaniu :P (niezależnie od działania immo)

Natomiast co do immo – to raz mi się zapaliła kontrolka podczas jazdy i mrugała – ale silniczka nie gasi.

Macie rację - jak się pogorszy to się zrobi :D

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2004 06:05:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
U mnie pomaga odwrotne włorzenie kluczyka czyli przekręcenie o 180 stopni w stosunku do położenia w którym nie chciał załapać. :D

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2004 22:35:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
A u mnie pomagalo wcisniecie stacyjki palcem - tak mniej wiecej na tydzien byl spokoj.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2004 07:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2003 00:15:45
Posty: 259
Lokalizacja: Gdańsk
VAG wyświetli kod usterki czyli wskaże konkretny uszkodzony element, poto został wymyślony a w serwisie ci nie powiedzą co się dokładnie zepsuło bo to nie jest informacja PKP tylko oni żyją z napraw.

_________________
Audi A3 2.0 TDI S-line
VW New Beetle 1.8T
Audi S3 225kM było
Audi A3 1.9 TDI było
Audi A6 avant 2.5 TDI było
Audi B4 Cabrio 2.3 było
Audi B4 limo 2.3 było
Audi B4 avant 2.0 było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2004 10:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
PITER.T. napisał(a):
VAG wyświetli kod usterki czyli wskaże konkretny uszkodzony element, poto został wymyślony a w serwisie ci nie powiedzą co się dokładnie zepsuło bo to nie jest informacja PKP tylko oni żyją z napraw.


No wlasnie jestes w bledzie. Sam mam VAGA no i on podaje tylko ogolna inform. = blad immo :/

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: