.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 21:42:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: piszczy pasek przy skręcaniu-jest nowy oryginalny
PostNapisane: 29.paź.2005 21:48:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Zroobiłem wymianę pasków i napinaczy,ale mam problem typu skrzeczący pasek od wspomagania układu kierowniczego(nie zawsze).Zauwarzyłem,że gdy załącza się wiatrak chłodzenia,bądź od klimatyzacji skrzeczenie pojawia się już przy mninmalnym ruchu kierownicy.Gdy silnik nie jest obciążony skrzeczenie pojawia się przy skrajnym skręcie bądź to w lewo,lub w prawo.Co może być tego przyczną? (wszystkie części kupiłem oryginalne w serwisie). A6 1.9 TDI AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 23:08:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
To musi być problem ślizgania sie paska na pompie od wspomagania albo ci siępompa zaciera i stawia większy opór i wtedy się ślizga albo coś z kołem pasowym od pompy zakładam że pasek jest dobrze naciągnięty , a wymiar prawidłowy . Spróbuj spryskać preparatem do pasków może przestanie ślizgać się na tym kole pasowym.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 07:14:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A moze wraz z paskiem nalezało wymienic napinacz?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 07:34:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Już pryskałem paski specjalnym sprayem,ale brak rezultatów! Wszystkie napinacze są nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 08:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Musisz ustalic co stawia ten opór, bo moze zacierać sie łożysko na jakimś osprzęcie (pompa wspomagania, spręzarka klimy itd), a może jakaś rolka prowadząca?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 11:44:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Byłem z tym probleme u mechanika,podsunąłem mu tą myśl,lecz on mówi,żeby o pompie myśleć na samym końcu.Nie jestem laikiem w mechanice i wzdaje mi się,że to właśnie pompa zaczyna stawiać ten opór.Mam jeszcze jedno pytanie.Czy płyn układu wspomagania,może mieć wpływ na te odgłosy?Oryginalnie podobno ma być koloru zielonego,a ja mam kolr tego płynu białawy.Czy lepij go wymienić i czy to coś da?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 11:55:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wymiana płynu raczej tu nic nie pomorze, pozostaje chyba tylko poczekac aż cos sie rozleci :diabel: albo zatrze.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 12:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Niezbyt pocieszająca opcja.Coś będę musiał z tym zrobić,bo jest to bardzo niesympatyzny odgłos,szczegulnie przy parkowaniu!Ludziom oczyska z podziwu na wierzch wychodzą,a,ja spalam się ze wstydu.Chyba postawię na pompę.Ciekawe ile mi wyrwie z kieszeni?Dzięki Wszystkim za rady,myślę że się przydadzą.Co więcej głów to nie jedna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 15:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
mam to samo i okazało się ze to napinacz się urywa - wygina sie =nie napina=piszczy

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 07:00:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Ziak sory ale czytaj uważnie posty,ponieważ na samym początku napisalem,że paski i napinacze są nwiusieńkie,więc twoja teoria w moim przypadku nie ma miejsca.

_________________
A6 1.9 TDI (130CV)-2002


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 11:01:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
ok - ale napinacza paska klinowego nie wymienia się zawsze (jak rozrządu ) i stąd ta moja myśl że to on

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 13:09:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Skoro płyn od wspomagania jest białawy tzn że jest w nim za dużo wilgoci(wody) i nie trzyma warunków hydraulicznych.Kolor powinien być zielony lub czerwona czasami zdarza się żółty.Miałem taki problem w poprzedniej niuni i wymiana pomogła odrazu.Pamiętaj że przy wymianie silnik powinien pracować cały czas i gdy spuścisz płyn nalej troche nowego tak aby "przepukał" układ po czym zakręć koek spustowy i wlej nowy.Powinno pomóc.Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 22:25:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Próbowałem już wszystkiego iwszystkow jest ok.Została tylko maglownica.Czy ta część jest rozbieralna i można ją naprawić.Jak nie to ładny wydatek mnie czeka! :(

_________________
A6 1.9 TDI (130CV)-2002


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 00:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
wszystko można naprawić.Fakt... moaglownica może "walić" ciśnienie ale jeślii masz za duże felgi tak jak ja w swoim... 230/35/19 to też czasem "zapiszczy".....

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 20:09:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Mam standardowe 205/55/16 iwydaje mi się,że felgi tego nie powodóją tylko maglownica.Jest to objaw stały.Im większe obciążenie silnika tzn. im więcej użądzeń załączonych i silnik jest zagrzany,tym odgłos ten jest wyraźniejszy i zaczyna się przy minimalnym ruchu kierownicy.

_________________
A6 1.9 TDI (130CV)-2002


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: