.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.sty.2025 06:54:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dostawienie turbiny...
PostNapisane: 03.mar.2004 17:55:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Witam!
Pytam w imieniu mojego kolegi. Otoz chlopak ma audi 90 2,3 NG. Stan techniczny auta jest bardzo dobry.
Wyszedl projekt na temat dostawienia swiderka :): do tego silnika.
Na razie chcemy rozeznac sie w tym temacie.
Czy istnieje mozliwosc takiej przerobki? Nie chodzi o jakis hardcore'owy tuning do 300 koni, ale bardziej zeby autko lepiej sie zwijalo, bylo bardziej elastyczne, mysle ze cos jak silnik MC bylo by odpowiednie do tej masy samochodu 1150kg, no i zeby nie katowac oryginalnych elementow silnika i skrzyni itp.
Ile taka impreza moze kosztowac? Jaki warsztat by sie tego podjal (doswiadczenie w tego typu sprawach)? Czy jest juz jakis egzemplarz z taka przerobka?
Z gory dzieki za wszelkie info :peace:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 18:32:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Zgłębiałem ten temat i wszystko jest oczywiście do zrobienia i to za w sumie nie duże pieniądze. Trzeba kupić graty od motoru 2.2 T 10V i poprzekładać, oprócz tego uszelka pod głowicę podnoszącą ją żeby obniżyć stopień sprężania coby się motorek nie wysrał :D

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 20:37:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
kolega hans ma takie graty które akurat mogłyby się wam do tego przydać... a poza tym szczegułowo wam jeszcze doradzi...

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 21:16:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Hans... wypowiedz się :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 21:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
Zgłębiałem ten temat i wszystko jest oczywiście do zrobienia i to za w sumie nie duże pieniądze. Trzeba kupić graty od motoru 2.2 T 10V i poprzekładać, oprócz tego uszelka pod głowicę podnoszącą ją żeby obniżyć stopień sprężania coby się motorek nie wysrał :D


blok silnika i glowica sa podobne? walek rozrzadu da sie wpasowac? troche rzeczy trzeba przezrucic. kompjuter, kolektory... turbosa, ciekawe... uklad olejowy, w sumie caly osprzet. a jak z tlokami, trzeba tez wymienic? a jak z miejscowka pod maska? zmiesci sie co trzeba?
Bo mozna zrobic patencik i sciagnac caly silnik za nieduze pieniadze gdzies z zachodu. Zaczynam widziec biale swiatelko :galy:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 22:32:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A jak dokładasz turbo np. PROMOTORZE albo FORTI to zmieniasz te elementy ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 22:50:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
A jak dokładasz turbo np. PROMOTORZE albo FORTI to zmieniasz te elementy ?


Nie wiem tego...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 22:51:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Spox :peace:

jutro wstawię w miarę mądre texty na ten temat :diabel: :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 22:53:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
Spox :peace:

jutro wstawię w miarę mądre texty na ten temat :diabel: :peace:


Bądź pozdrowiony dobry człowieku :peace:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 23:54:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
najpopularniejszy umbau silnikowy za odra to zamiana NG (lub podobnego) na 3B a warunek jest jeden - quattro :P
gdzies mialem kilka linkow na ten temat ale teraz tylko tego moge odkopac:
http://www.audi-apostel.de/Autos/90s2/90s2.html

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 11:29:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jeszcze jeden umbau ktorego efekt koncowy miale okazje ogladac osobiscie w kronach <- klikac
http://www.audiland.de/gallery/view_alb ... me=album01
inne swapy:
http://www.newtsplace.com/90tq/
http://www.geocities.com/jeg1976/car_home.html
http://www.mswanson.com/audi/Engine%20U ... ion%20(CIS)/
http://www.audi80pages.com/Speed.html

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 12:08:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Bilu napisał(a):
http:...


Zaj...ste linki :peace: . Same ciekawostki, szczegolnie wtrysk elektroniczny do MC, to jest dobra sprawa, zamiast naprawiac tek k-jetronic... i o wiele prostrza jest calosc...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 14:57:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wszystko cacy ale jednak łatwiej i taniej jest przełożyć graty od motoru bliźniaczego motoru Turbo niż wsadzać zupełnie inny silnik.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 16:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
Wszystko cacy ale jednak łatwiej i taniej jest przełożyć graty od motoru bliźniaczego motoru Turbo niż wsadzać zupełnie inny silnik.


Rozumiem, ze chodzi Ci o zostawienie glownych elementow starego silnika m.in. bloku silnika i glowicy, tylko dostawienie osprzetu... ?
Mnie zastanawia, czy jednak nie lepiej byloby wstawic kompletny silnik powiedzmy mc... chyba mniej zabawy przy tym :638:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 20:45:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:57:49
Posty: 355
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd
Bilu napisał(a):
najpopularniejszy umbau silnikowy za odra to zamiana NG (lub podobnego) na 3B a warunek jest jeden - quattro :P


...Śwagier, pamietasz co mówił Adam wcale nie trzeba quattro....
...w kronachu były dwa swapy ...nicht quattro... a jak wygladały hoho

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2004 22:50:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
SzOsTi napisał(a):
Bilu napisał(a):
najpopularniejszy umbau silnikowy za odra to zamiana NG (lub podobnego) na 3B a warunek jest jeden - quattro :P


...Śwagier, pamietasz co mówił Adam wcale nie trzeba quattro....
...w kronachu były dwa swapy ...nicht quattro... a jak wygladały hoho

śwagier - a wiesz ze 1.6 tez moze wygladac ze hoho...
a jak myslisz po co hans szukal tyle stare coupe quattro :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: