najlatwiej bedzie ci znalezc 3B , byl montowany w S2 i 200 wiec wyrwac taki z 200tki to najmnejszy problem ...ale wtedy zaczyna sie dopasowywanie pierdol bo w 200 komora silnika jest wieksza ..... AAN znalezc jest ciut gorzej i napewno bedzie drozszy bo nowszy ale tez go troche jezdzi ... w C4 i znowu , tym razem ogromna walka z dopasowaniem elelentow osprzetu ze wzgledu na znaczne roznice w wymiarach komory silnika .... ABY to juz raczej legenda do opowiadania na dlugie jesienne wieczory ...wystepowal tylko w S2 92-95 a o ADU juz nie wspopmne bo to kosmos ....silnik byl montowany tylko w RS2 w latach 94-96 a aut byla wyprodukowana ograniczona ilosc ...niemniej jednak zaarowno ABY i ADU wymagaja najmniej nakladow kosztow jezeli chodzi o adaptacje w aucie ... chyba ze znajedziesz 3B z S2 ... w przypadku 3B z 200 i AAN z C4 ze wzgledu na wieksza popularnosc w wystepowaniu latwiej i taniej takie silniki dostac , jednak koszt przerobki jest wyzszy ... no i najwazniejsze ....takie przekladki najlepiej robic samemu bo to do rutynowych rzeczy nie nalezy a do rezania trzeba miec nie tylko umieje tnosci ale przede wszystkim serce
pozdrawiam i zycze sukcesow , wierze ze sie uda
a co do kosztow to mysle ze kwota ktora podales to wystarczajaca zeby dokonac tego , wbrew pozorom mozna to tanio zrobic .... tylko tak jak pisalem wyzej ... w takim przypadku koszta robocizny w warsztacie sa nie do oszacowania w przeciwienstwie to wlasnego wkladu ktory jest bezcenny i najbardziej oplacalny
innymi slowy , rezanie to sztuka na ktora stac tylko bogatych lub sami badzmy artystami