.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2025 17:06:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strzelił gaz i wygieła sie kalapka POMOCY
PostNapisane: 16.lis.2004 10:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 01:02:45
Posty: 48
Lokalizacja: Wa-wa
Niestety przy odpalaniu na zimnym silniku auto przełonczyło sie na gaz :/ i usłyszałem bum. Guma spadła i myślałem ze to wszystko. Niestety zgieła sie i to dość mocno klapka od "mechanicznego przepływomierza" dzwoniłem do pro tronica ale nie dorabiają(dowedzalem sie że musi byc takiej samej masy idealna średnica i najlepiej ten sam materiał ->masa) na szrocie mi nik takiej klapki nie sprzeda ( na scieme ze hce cały wtrysk i po cihaczu wykrecic klape to nie w moim stylu pod warunkiem że znajde jeszcze taki układ akurat do mojego NF-a)
Prosze o pomoc czy któryś z was mial taka nieszczegulna przygode i jak z niej wybrnoł
czy gdzes to Dorabija POMOCY

_________________
Mysle i planuje ale kasy na tuning brakuje
AUDI 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 12:08:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
A próbowałeś ją wyprostować :?:

podobny przypadek miał yooo25 może on ci powie co zrobił. zresztę poszukaj w jego wypowiedziach bo mi się wydaje że on coś na ten temat pisał.

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 12:16:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
... czy któryś z was mial taka nieszczegulna przygode i jak z niej wybrnoł ...


U mnie dało radę wyprostować, ale była tylko delikatnie wygięta.

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 12:57:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
zmierz srednice i ggrubosc mam kilka tych "przeplywomierzy" a i doranialem juz te klapki wiec mzoe pomoge.......<lol>

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 15:38:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Mi się udało dwa razy klapke odgiąc za trzecim razem pekła obudowa rozdzilacza wtrysku. (silnik NG). Wniosek 2.3 z gazem sie bardzo nie lubią - jedyne co mozna zrobić to albo jeździć na benzynce ,albo zmienic autko. Teraz mam traktorek i mi nic nie strzela :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 15:04:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Witam!]
A jaka jest przyczyna wygietej blaszki, co sie dzieje z silniczkiem? Bo mi raz kiedys strzelił gaz w kolektor i tak przypuszczam ze od tamtej pory wariuje mi z obrotami tzn jak puszcze na luz i noge z gazu to ida na 1200 a jak leciutko przygazuje to spadaja do 900 ale za moment jak cos mu odbije to znowu na 1200. Jak mam zimny silnik to przewaznie jak jest na gazie to przy puszczeniu na luz silnik gasnie.

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 19:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Przyczyną wygiętej "blaszki" są strzały gazu oraz ciśnienie gazu (jak zamyka sie przepustnica po np ostrym dodaniu gazu bardoz szybkim puszczeniu pedału i hamowaniu gaz gromadzi sie w nadmiarze w kolektorze dolotowym) Oprócz tego wadliwa instalacja elektryczna (kable WN, świece) zła regulacja, zmienne warunki pogodowe (temperatura i cisnienie) powoduja strzały gazu w instalacjach z reduktorem i uszkadzanie ,lub zniszczenie doszczetne reduktora wtysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 20:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam, ja miałem z tym przejsćia i to zdrowe i długie... ale za to skuteczne :). Miałem kilka strzałów gazu, po strzale to normalne że silnik traci obroty... MI się blaszka w przepływce dośc mocno skrzywiła, wyprostowałem ją ale silnik mi dalej kulawo chodził :( Kupiłem nową przepływke i choć cześc była od auta które nigdy nie posiadało gazu silnik dalej kulał na obrotach. Jeśli chodzi o blaszke to są warsztaty że to prostują (we Wrocku jest na 100%)ja swoja naprotowałem sam. Starą przepływke sprzedałem (z naprostowana blaszką) i co najlepsze to gosc na niej śmiga do dziś i silnik jego chodzi OK. Strzały szybko wyelimnowałem zmieniając kopułke (ale dla spokoju świece nowe też zakupiłem i kable posprawdzałem) Teraz jest OK. Teraz niewiem co to instalka gazowa w aućie :peace:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 20:24:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Peknietego rodzielacza wtrysku nikt nie naprostuje ani nie uszczelni. Skończy sie ze silnik przestanie odpalać na benzynie bo nie bedzie dostawac paliwa na wtrysk rozruchowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: