Gooral napisał(a):
UFOtm napisał(a):
-> audi B4 jezeli bedziesz kupowal ja z kims kto sie zna. jej najwiekszym bolem moze byc jedynie przednie zawieszenie lub jakis zamaskowany dzwon, poza tym nie ma co sie psuc a jak juz to sa to drobnostki ktore mozna usunac wlasnorecznie bez kosztow zbytecznych.
Co do sprowadzenia auta po wakacjach to mozesz sie zdziwic bo od maja wchodza nowe przepisy i oplaty beda wynosily ok. 4tys pln tak wiec pomysl czy sie przypadkiem teraz nie oplaca kupic czegos.

niestety nie bede go kupowal za gotowke ;/ musze sprzedac escorta (a teraz to chyba ciezko bedzie) i dolozyc pare zlotych
hmm musze powaznie sie zastanowic bo przy nowych przepisach.. ;(
Co do kupowania Audi z kims kto sie zna to musi byc ktos kto sie ewidentnie na audi zna czy na autach styknie?
A na sam koniec jakiej pojemnosci silnik jest najekonomiczniejszy i jakie spalania to oznacza?

Escort 1.6 przy duzych mrozach potrafi 14 zazlopac na spokojnie - az strach go pocisnac kiedys...
Witaj
Na forum technicznym o B4 napisano książkę, więc materiału bedziesz miał sporo do przeczytania, ale ja mogę Ci podpowiedzieć że praktycznie w B4 nie ma nieudanych konstrukcji silnikowych (no może poza 2,6), do najekonomiczniejszych należą silniki ABT,ABK,NG, - benzynowe i AAZ, 1Z - traktory.
Jeśli chodzi o najekonomiczniejszy pod względem kosztów utrzymania to zdecydowanie 1Z a później AAZ.
Jeśli trafisz zadbane B4 w TDI to spodziewaj się średniego zużycia ropki w granicach 6,5 -7 l, a w trasie ok 5,5 l/100. To zdecydowanie najbardziej udany motor w budzie B4 i najbardziej obecnie poszukiwany. Polecam Ci go zdecydowanie.
B4 to udany model, rdza w OOOO to tylko zły sen (chyba że źle naprawiona buda po dzwonie), kłopotliwe jest jedynie przednie zawieszenie i bujające się fotele.
powodzenia