to i ja troche dorzuce od siebie ...
Etap pierwszy : modele 95,96 i poczatek 97 - kierownica coś jak w A6 C4, lampy Valeo (H4), inny licznik i np embelmaty Audi na przednich blotnikach
Etap drugi tzw pierwszy lifting (polowa 97 do poczatku 99) : W stosunku do etapu pierwszego, zmienili kierownice, zmienili lampy przednie na BOSCHe (H7) z zespolonymi przecwimgielnymi w lampach, dali inne zegary (m innymi zegarek analogowy, ale z cyframi na godzinie 12,3, 6 i 9), poduszki powietrzne foteli przednich w serii przynajmniej w DE. Klimatronik nadal stary, emblematy z błotniko.w zniknęły.
Etap trzeci tzw drugi lifting (od poczatku 99 do konca 2000): zmienili lampy na clear Valeo, tyl na clear (chodzi jedynie io pasek od wstecznych, ale robi spora roznice). Inne lusterka (kształy), zderzaki, błotniki (tutaj rózneice kosmetyczne), migacze boczne, klamki, podszybie, wzmocnili ponoć zawieszenie (konstrukcyjnie to samo, ale lepsze materiały), inne listwy drzwiowe boczne, halogeny w zderzaku w serii. W środku zmienili konsolę (tutaj chyba występował już dwusterfowy klimatronik),inny licznik i w ogóle środek,podsufitka i takie tam pierdoły ....