.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 04:20:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi V8 4,2
PostNapisane: 16.cze.2005 06:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 06:25:05
Posty: 2
szukam dla siebie takiego auta , ale nie wiem na co zwrocic szczegolna uwage. jesli byscie mogli to powiedzcie co sprawdzic zeby nie kupic grata. i co to jest za program skrzyni automatycznej oznaczony literka "M". bede wdzieczny za pomoc
PZDR Tomaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 07:09:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
To normalny samochód, zachowuj sie jak przy zakupie innego audi, wazne żeby było bezwypadkowe (w miare możliwości), żeby skrzynia płynnie zmieniala biegi tak w góre jak i w dół (szczególnie z 1 na 2 przy szybszym przyśpieszaniu) oczywiście żadnych stuków z zawieszenie, Bicie kierownicy przy hamowaniu to wydatek ok 2000pln tarcze ufo są piekielnie drogie, silnik musi pracować równo jedynie bulgotac cicho, no i oczywiście klima stary gaz r12 jezeli niesprawna nabicie i uruchomienie będzie drogie.Zapoznaj sie najpierw z kosztami eksploatacji nim zdecydujesz sie na ten model. Do silnika trzeba nalać , prawie 10l oleju :D , do tego auto według instrukcji moze brac nawet litr na 1000km, wymiana rozrzadu to wydatek ok 2000pln, wszystko jest inne jak w podobny modelu 100c3(wbrew pozorom) a ceny części w ASO są wyższe jak do A8, obsługa silnika jest bardzo skomplikowana, wyjecie czegokolwiek to nielada wyczyn (mechanicy klną go w kamienie) . A gazu II generacji nik nawet nie podejmie sie wstawić, tylko wtrysk za 6000.

P.S Pozycja "M" służy do recznej zmiany biegów 1,2,3 naprzykład przy stromch podjazdach, albo dynamicznej jeżdzie. tzw "manual"

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 07:22:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
wtrysk do v8 podejrzewam, ze jest osiagalny za 4000-4500zł na spokojnie.
Moja rada jesli chesz 4.2 to kupuj 93 i 94 rok brak tarcz ufo i nowy klimatronick.
Autko piekielnie drogie w utrzymaniu tak jak Małyv8 napisał duzo czesci drozszych jak w a8, albo kup dwie v8 3.6 jedna bedziesz mial na czesci :D :D jesli chcesz dluzej autkiem pomykac...
ps. spalnie kształtuje sie w granicach 17-22litrów

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 07:31:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli chcesz kupic egzemplarz w naprawde dobrym stanie to moge ci dac namiary na mojego kolege, ma do sprzedania taką V8 4,2l z 93roku w atrakcyjnej cenie. jest do niej wstawiony wtrysk gazu (instalacja kosztowała 8tys zl). odezwij sie do mnie na priva.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 15:10:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
mały v8 napisał(a):
Do silnika trzeba nalać , prawie 10l oleju :D , do tego auto według instrukcji moze brac nawet litr na 1000km.


mały v8 a te zuzycie to nie odnosi sie przypadkiem wedlug instrukcji do nowego silnika ? To silnik 4.2 zuzywa az litr oleju na kazdy 1000 km. Jestem zawiedziony silnikami Audi. :zly: W moim tez znika olej, uszczelniacze zaworowe do wymiany :|

Wracajac do tematu tomaz to polecam strone www.AudiV8.com strona oczywiscie po niemiecku. Tam jest dzial Kaufhilfe gdzie podane sa przykladowe ceny czesci i porady ekploatacyjne. Dzial z prospektami o V8 pokaze wnetrze tego Audi i jego dane techniczne. Dzial Technik opisuje elementy takie jak silnik, uklad hamulcowy i skrzynie biegow.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 16:09:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Koru , prosze ... nie porownoj swojej nawet nie polowy silnika V8 :P do V8 :-D ... a zuzycie oleju w kadym silniku producent podaje do litra na 1000 km tyle ze w V8 takie zuzycie jest mozliwe przy sprawnym sliniku ale niekoniecznie szczelnych uszczelniaczach .... nie porownuj swoich AZ 8 zaworow do uszczelnienia do 32 zaworow :D ... poza tym powierzchnia cylindrow z ktorych jst zbierany olej przez pierscienie w 4.2 jest zdecydowanie wieksza niz jakimkolwiek innym , mniejszym silniku ;-)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:43:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
OK Hans nie porownuje mojego silnika 8V do V8 :peace: bo nie ma czego, tylko ze moje 2.0 potrafi za 1000 km spalic 0.5 litra oleju. Jezeli to samo sie dzieje wiekszym silniku to gdzies jest ta sama przyczyna tego zuzycia. Uszczelniacze zaworowe to pierwsze co do wymiany, potem uszczelka pod glowica. W instrukcji do B4 po niemiecku jest napisane ze to normalne ze zuzycie oleju moze dojsc nawet do 1 litra na 1000 km.
Audi V8 podoba mi sie ze wzgledu na silnik ktory pasuje do tego auta jednak te zuzycie oleju to mnie zawsze martwilo. Jak wrocilem z Kronach to musialem uzupelniac olej u siebie w B4 :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16.cze.2005 20:52:25 przez KORU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:48:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie licytujcie się tak, moje s2 między wymianami nie wymaga dolewek, ubywa może z 1-2 mm na wskaźniku oleju. (wymiana co 7.5k km)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Leo to tylko pogratulowac, tymbardziej ze twoje auto jest ekploatowane w warunkach wyscigowych. Wysoka temp. i obroty :) Dodam jeszcze ze Audi V8 to auto luksusowe, wiec o dolewaniu oleju nie powinno byc wogole mowy, a kontrolka cisnienia oleju i tak sie nie zapali mimo niskiego poziomu oleju na bagnecie. Dlatego trzeba uwazac na silnik. Olej tez go przeciez chlodzi.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16.cze.2005 21:01:52 przez KORU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 20:59:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Koru , naprawde nie musisz tego pisac bo po pierwsze mozna znalezc te info na forum a po drugie, mowiac dosc dyplomatycznie , nie sa to dane ktore sa regula i zazwyczaj nie sa uwazane za prawodlowosc a tymbardziej w silniku jakim dysponujesz wiec jedyne co moge CI plecic to zajmij sie autem a o V8 poczytaj na forum lub w necie ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 16:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 06:25:05
Posty: 2
dzieki za pomoc , maly v8 i lukasik macie msg na prv
PZDR


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: