To normalny samochód, zachowuj sie jak przy zakupie innego audi, wazne żeby było bezwypadkowe (w miare możliwości), żeby skrzynia płynnie zmieniala biegi tak w góre jak i w dół (szczególnie z 1 na 2 przy szybszym przyśpieszaniu) oczywiście żadnych stuków z zawieszenie, Bicie kierownicy przy hamowaniu to wydatek ok 2000pln tarcze ufo są piekielnie drogie, silnik musi pracować równo jedynie bulgotac cicho, no i oczywiście klima stary gaz r12 jezeli niesprawna nabicie i uruchomienie będzie drogie.Zapoznaj sie najpierw z kosztami eksploatacji nim zdecydujesz sie na ten model. Do silnika trzeba nalać , prawie 10l oleju
, do tego auto według instrukcji moze brac nawet litr na 1000km, wymiana rozrzadu to wydatek ok 2000pln, wszystko jest inne jak w podobny modelu 100c3(wbrew pozorom) a ceny części w ASO są wyższe jak do A8, obsługa silnika jest bardzo skomplikowana, wyjecie czegokolwiek to nielada wyczyn (mechanicy klną go w kamienie) . A gazu II generacji nik nawet nie podejmie sie wstawić, tylko wtrysk za 6000.
P.S Pozycja "M" służy do recznej zmiany biegów 1,2,3 naprzykład przy stromch podjazdach, albo dynamicznej jeżdzie. tzw "manual"