Na zdjęciu wygląda OK.
Mi osobiście srebrny się bardzo podoba.
Wg. zdjęcia wszystkie elementy są spasowane w sposób właściwy dla A8.
Elementy wyposażenia i inne widoczne na zdjęciu są właściwe dla tego rocznika.
Ale moim zdaniem niepokojący jest przebieg Auta jak na rocznik 1996.
Na dwóch największych stronach niemieckich nie znalazłem A8 4,2
z takim przebiegiem w cenie do 7 000 EUR:
http://www.mobile.de/
http://www.autoscout24.pl/
Pozatym, na zdjęciach widać, że gościu ma warsztat, i generalnie handluje autami, więc wymagana jest zwiększona ostrożność.
Co do grubości powłoki lakierniczej, to trzeba być przygotowanym, że popularne przyrządy jej nie zmierzą, z uwagi na blachy aluminiowe.
Sprawdzałem, bo to mnie też interesowało.
Więc trzeba znaleść kogoś kto ma do aluminium lub innych tworzyw.
Lub zaryzykować.
Charakterystyczną cechą w bitych A8, jest złe spasowanie gornego poprzecznego przedniego wzmocnienia, to jest to nad chłodnicami.
Tam na wzmocnieniu zachodzi na siebie parę elementów, i spasowanie ich aby tworzyły gładką powierzchnię, jest prawie nie możliwie.
Najlepiej kupować A8, moim zdaniem, gdy ma wypiaskowaną przednią szybę oraz szkła reflektorów, gdyż świadczy to o tym że auto było eksploatowane w większości na autostradach, i że raczej te elementy nie były wymieniane z powodu stłuczki. Jeżeli auto by miało te elementy wypiaskowane, i przebieg by miało 160 tys. to zawiech powinien być w stanie rewelacyjnym jak i motor. A nawet śmiem stwierdzić, że możliwy brak jakichkolwiek przypoceń na połączeniach i miskach, silnik-skrzynia-napędy.
Ale to tylko mój pogląd.
I ze zdjęcia więcej powiedzieć się nie da.
A resztę trzeba oblookać jak przy wszystkich autach.
I zobacz w innych postach o A8.