Czegoś tutaj nie kumam! Kłóćicie się o co ? Prawda jest taka, że S2 to nie jest auto dla każdego! Kefir prawdę napisał, moge się podpisać pod tym obiema rękami. Ale S2 tez nie wybacza błędów! Wystarczy , że zaczniecie serwisować ją nie tak (zły olej, części zamienne nieoryginalne, o gazie nie wspomnę przez przyzwoitość, zabawy ze śrubką, paliwo inne niż Pb98, nie te świece, nie te kable zapłonowe, niereguralny serwis itepe) a możecie się spodziewać problemów że się Wam odechce ! I to prawda, że nie jest to auto do codziennej jazdy - nie ze względu na to, że się psuje albo co - ale ze względu na to, że trzeba pamiętać o wielu rzeczach, które kosztują zawsze czas przy odpalaniu i gaszeniu auta, a tak naprawdę nikt na to przy codziennej jeździe czasu nie ma.
I jeśli ktoś chce kupić S2 - proszę bardzo - ale nie zdziwcie się, że na początku będzie wymagac wkładu pokaźnego, dochodzącego do 50 % wartości auta. Robi się to raz na długi okres czasu - bo trzeba poprawić to, co przez te kilkanaście lat spier... ludzie z oszczędności. Nie da się tego uniknąć, nawet jak kupimy auto podobno w super stanie - bo takich w Polsce nie ma, a jeśli już są to kosztują tyle co średnia cena + koszty doprowadzenia do stanu tip-top czyli na jedno wychodzi.
A inna sprawa - kto kupuje 10-13 letnie auto, żeby w nie włożyć drugie tyle ? Co ? Ja jestem wyjątkiem, ale powiedzcie, kto ? Nie dalej jak dzis sytuacja z Poznańskiego spota - koleś mówi - gdybym miał pieniądze/zarabiał odpowiednio nie kupiłbym auta z 94 roku . No to co my tutaj możemy o jakimś odpowiednim serwisie mówić ?! Gimme a break... Te auta jak były produkowane kosztowały po 90.000 marek niemieckich. Teraz staniały - ale serwis nie staniał bo to były auta z średnio-wyższej półki cenowej! Jak ktoś kupi mesia sklasę teraz to myślicie, że za 20 lat serwis tak stanieje, że będzie można jeździć takim autem nacodzień ? A taki wielki ch...!
To mówiłem ja, posiadacz od 4 lat Audi S2 , który za wydaną kasę na te auta mógłby spokojnie kupić sobie S8 z roczników 1998-2000.
_________________ Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
|