.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 22:20:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A6 z silnikiem 2.4 2000/2001 rok - czy warto ? - pilne
PostNapisane: 13.mar.2006 19:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
Witam ,czy warto kupić taki samochód 6V 30 V 2.4 (121 KW, 165 KM) ?
Czy ktoś wie ile może realnie palić w cyklu miejskim ?
Dobry model ?
pomóżcie proszę - pline
dzięki

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 20:28:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
hmm 2.4 byłby dla mnie ostatnim silnikiem, ktory brałbym pod uwagę ;] wolałbym już 1.8 T (tylko 15KM mniej). Ja bym brał 2.8 (193KM) a jesli chcesz disla to oczywiście 2.5 TDI :) (150KM lub 180KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: RE A6 z silnikiem 2.4
PostNapisane: 14.mar.2006 12:42:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
Witaj , a dlaczego ? 1.8 T pali chyba jeszcze więcej ?
pozdrawiam

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 14:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 16:18:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Do przetaczania się może być ale szału na trasie tym nie zrobisz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 17:05:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zadna rewelacja ............ ale nie jest zly i do toczenia sie moze byc ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
Atal-star napisał(a):
spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip.....



bardzo akuratna ta stronka :D podają że C4 2.3 ma cztery cylindry i w dodatku przy każdym pracują cztery zawory ... :D dobre, nie wiedziałem

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 19:57:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Adam napisał(a):
Atal-star napisał(a):
spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip.....



bardzo akuratna ta stronka :D podają że C4 2.3 ma cztery cylindry i w dodatku przy każdym pracują cztery zawory ... :D dobre, nie wiedziałem


czepiasz sie :D:D :P:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 06:48:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 07:27:20 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
Hugo napisał(a):
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??


Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów.

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:59:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Jara napisał(a):
Hugo napisał(a):
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??



Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów.

po srodku jest 8 cylindrow ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 12:03:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Jara napisał(a):
Hugo napisał(a):
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??


Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów.

Dla mnie minimum to 5 cylindry, 4 cylindry mają wszyscy nawet Seicento 900, to nic szczególnego a napewno zero prestiżu, nie mówiąc o kólturze pracy wielocylindrowców i pięknym głosie szczególnie V8 a turbina to tylko gadżet który ma nawet 30letni Jelcz - nie ma to jak czysta moc bez pierdółek

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 12:07:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A wracajac do pytania kolegi...

Jesli jestes dopiero na etapie szukania wozu, to rozgladnij sie za 2.8 30V. Silnik bardzo fajny, elastyczny i wbrewe pozorom ani bardziej paliwozerny ani drozszy w eksploatacji niz 2.4

Jesli masz juz na oku to 2.4 i jest to jakas ciekawa sztuka (cena, stan itd) to nie boj sie. Osiagi moze nie powalaja, ale do sprawnego przemieszczania sie wystarcza zupelnie

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: