.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 13:57:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zabezpieczenie na koła ....
PostNapisane: 27.kwi.2006 18:16:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
Dzisiaj zaszła potrzeba odkręcenia koła... i pojawil sie problem, okazalo sie ze kupilem auto bez zabezpieczenia (tej przejsciówki na klucz) i nie mam jak odkręcić koła... pytanie, da się to gdzieś dokupić (oczywiście poza ASO), co mam zrobic w tym przypadku??

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 18:41:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
zrzuc ten problem na wulkanizatora - pewnie ma jakies woje sposoby na to.
albo - jesli dasz rade - skontaktuj sie z poprzednim wlascicielem samochodu i popros o brakujacy element :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 19:05:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Wulkanizatorzy dadzą radę :peace:
Sorry za OT ale ataman dlaczego nie chwalisz się i nie ma zdjęć nowego nabytku....ostatnia pozycja z twojej listy :P :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 19:08:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2006 17:46:00
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlęcin (Jelenia Góra)
Hehe. też mam ten problem. Ale mam spawarkę. Kupię 4 nowe śruby, tamte odkręcę i po akcji :)

pozdrawiam

_________________
Skradziono -- YAMAHA WR450 2005r enduro bike...może ktoś coś wie ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 05:42:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
KristofSX napisał(a):
Hehe. też mam ten problem. Ale mam spawarkę. Kupię 4 nowe śruby, tamte odkręcę i po akcji :)

pozdrawiam


Ha, mi sie to udało odkręcić i nawet spowrotem zakręcić nie uszkadzając tego, ale to w warunkach warsztatowych, a co będzie jesli bedzie trzeba koło zmienić w trasie :/

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 07:28:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
slavo1 napisał(a):
a co będzie jesli bedzie trzeba koło zmienić w trasie :/


Chyba Cię nie minie wizyta w ASO. Patrzyłem w instrukcję obsługi i jest tam napisane, że każda taka "złodziejka" ma swój kod/numer, czyli że jest kilka(naście) ich rodzajów. Myślę że pewnie na podstawie wyglądu śruby a potem ETKi da się ustalić który rodzaj pasuje do Twoich kół. Nie sądzę,żeby taki adapter kosztował jakieś straszne pieniądze.
Oczywiście jest też druga możliwość, żeby te śruby powykręcać i założyć zwykłe, bo złodzieje pewnie też wiedzą jak je odkręcić.

Pozdrawiam, a sam schodzę do samochodu zapisać numer mojej "złodziejki"
M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 07:37:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
No wlasnie, jesli my to odkrecilismy na warsztacie nie uszkadzajac tego i zakrecilismy spowrotem to zlodziej poradzi sobie bez problemu, faktycznie nie wiem czy taniej wyjdzie kupic sruby czy to zabezpieczenie ... musze to przemyśleć

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 08:23:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
sama przejsciowka nie powinna by taka droga-bynajmniej zabezpiecza to przed mlodymi zlodzeijaszkami co sie nie znaja na rzeczy i umieja tylko kolpaki krasc

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 08:34:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
Atal-star napisał(a):
sama przejsciowka nie powinna by taka droga-bynajmniej zabezpiecza to przed mlodymi zlodzeijaszkami co sie nie znaja na rzeczy i umieja tylko kolpaki krasc


No w sumie niby tak, zadzwonie do ASO i spróbuje dowiedzieć się o cene... jesli bedzie w granicach rozsądku to kupię i po sprawie.

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2006 12:18:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lis.2005 20:13:07
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
4 śruby + adapter to koszt ok. 100zł. Nie dużo jak sądzę bo cena porównywalna z nieorginalnymi śrubami zabezpieczającymi.
Pozdrawiam

_________________
A4 2.8 quattro - nie spodziewałem się że będzie tak miło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2006 20:10:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
slavo1 napisał(a):
Atal-star napisał(a):
sama przejsciowka nie powinna by taka droga-bynajmniej zabezpiecza to przed mlodymi zlodzeijaszkami co sie nie znaja na rzeczy i umieja tylko kolpaki krasc


No w sumie niby tak, zadzwonie do ASO i spróbuje dowiedzieć się o cene... jesli bedzie w granicach rozsądku to kupię i po sprawie.

Miesiac temu kupujac swoje C-4 w Niemczech mialem ten sam problem. Odwiedzilem niemieckie ASO, tam popatrzyli na sruby i odeslali mnie z kwitkiem mowiac, ze sruby nie sa oryginalne i nic nie moga zrobic. Pojechalem do kilku serwisow oponiarskich a tam - to samo - mowili ze sruby trzeba przecinakiem wytluc :diabel: . Pojechalem do znajomego mechanika, on wzial jakis specjalny ( wrzynajacy sie w sruby ) klucz i w dwie minuty byly odkrecone. Nie nagawaly sie wiecej do uzytku, ale to mnie wtedy malo obchodzilo.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 22:27:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
ZiPi napisał(a):
slavo1 napisał(a):
Atal-star napisał(a):
sama przejsciowka nie powinna by taka droga-bynajmniej zabezpiecza to przed mlodymi zlodzeijaszkami co sie nie znaja na rzeczy i umieja tylko kolpaki krasc


No w sumie niby tak, zadzwonie do ASO i spróbuje dowiedzieć się o cene... jesli bedzie w granicach rozsądku to kupię i po sprawie.

Miesiac temu kupujac swoje C-4 w Niemczech mialem ten sam problem. Odwiedzilem niemieckie ASO, tam popatrzyli na sruby i odeslali mnie z kwitkiem mowiac, ze sruby nie sa oryginalne i nic nie moga zrobic. Pojechalem do kilku serwisow oponiarskich a tam - to samo - mowili ze sruby trzeba przecinakiem wytluc :diabel: . Pojechalem do znajomego mechanika, on wzial jakis specjalny ( wrzynajacy sie w sruby ) klucz i w dwie minuty byly odkrecone. Nie nagawaly sie wiecej do uzytku, ale to mnie wtedy malo obchodzilo.


Ja nigdzie narazie nie szukałem, a mój mechanik był o krok do przodu, bo odkręcił i zakręcił spowrotem te śruby :)

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: