.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 12:15:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 18:29:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
no chyba ze masz 40tys wtedy mozesz szalec z TDI!!bo od 96 w TDI robili juz konkretny wypas

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 21:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nigdy nie jeździłem 140-stką w Quattro ale myśle, że spokojnie czipsem mozna z tego zrobić ze 170-180koników i 420-440Nm. Więc przy tych mocach i quattro mozna się fajnie pobawić. A co do V6 i wyżej wymienionych parametrach TDi to nie ma co mówić ale dla V6 quattro to zabójstwo :D

A wogóle to ja mam dla Ciebie rozwiązanie - A4 2.5TDi V6 - masz TDi i V6 w jednym :D

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 22:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Rogal napisał(a):
ale dla V6 quattro to zabójstwo :D

:D

masz na myśli przspiesznie..?

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 07:09:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
j@cek napisał(a):
Rogal napisał(a):
ale dla V6 quattro to zabójstwo :D

:D

masz na myśli przspiesznie..?


Wiem, że motor 2.8 V6 jest w miare mocny ale dysponuje momentem obrotowym rzędu pewnie ok. 200Nm więc nie oszukujmy się 400-sta Niutków w dizlu które mamy juz przy około 2100-2200obr to drugie tyle. Wiec nie widze problemu 2.5TDi 140km + czips +quattro... :peace:

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 08:44:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Rogal napisał:
Cytuj:
Wiem, że motor 2.8 V6 jest w miare mocny ale dysponuje momentem obrotowym rzędu pewnie ok. 200Nm więc nie oszukujmy się 400-sta Niutków w dizlu które mamy juz przy około 2100-2200obr to drugie tyle. Wiec nie widze problemu 2.5TDi 140km + czips +quattro...


Moja V6 zagazowana instalką na mikserku po shamowaniu na gaziku ma 245Nm przy 2700obr/min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 13:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
To moja fabryczna miała 233Nm :D przy 2080obr :peace:

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 15:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
2.8 12V w serii ma 250Nm przy 3000obr/min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 15:51:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
2,5 TDi 115KM 265Nm/1900rpm
2,5 TDI 140KM 290Nm/1900rpm

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 17:51:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kurde wroccie pamiecia do czasow jak Mar Zag na zlocie w Bydzi doslownie sponiewieral hansa swoim 150konnym dizelkiem ... hehh w dizlu moc potezna drzemie ... az strach pomyslec o zaczipsowanym 3.3 TDi :galy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 18:43:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Z całym szacunkiem do posiadaczy A4 ale ono raczej sprawy nie załatwia bo jest za małe. C5 za drogie:). Co do quattro to je już mam i może się zbulwersujecie, ale mam wrażenie że mógłbym żyć bez niego a za to mieć niższe spalanie - nigdy nie przypuszczałem że mając autko na LPG zacznę o tym myśleć, ale widać jest to możliwe:(( i lepsze osiągi. Co do pomysłu 2.8+LPG to poza tym, ze wtedy koło trochę bagażnik zagraca (a Niuniowe koła są jakie są czyli większe od przeciętnej) to instalka BRC sequent, którą mam w obecnej Niuni pokazała że można użytkować auto tak samo jak na bezynce (1 wada, dużo mniejszy zasięg:((). Z drugiej strony w TDI nie muszę się napinać dodatkowo na wydatki, sprowadzam i już jeżdzę tanio. W sumie to po Waszych opiniach idealne byłoby zadbane A6 TDI w ośce, znalazłem takie z 97r.(chyba jakaś końcówka końcówki produkcji) ale ono po po naszych cud opłatach wychodzi (nawet przy mniejszej f-rze niz cena zakupu) ponad 40tys, a to trochę dużo. Na razie poeksploatuję obecną Niunie-tym bardziej że ma od niedawna dużo nowych części - hebelki, rozrząd, sporą część zawieszenia) i nie będe ustawał w poszukiwaniach. Może jakaś porysowana się trafi, a może akcyzę trochę ograniczą. .
A tak w ogóle jest przecież jeszcze jedno V6 znaczy V6 30V 193KM, co myślicie o nim, ono chyba trochę jeździ bo i moment ma w okolicach 280NM. Tylko to była wtedy nowa konstrukcja i może mieć jakieś błędy, to niby nie Windowsy, ale czasem coś się trafia, wiecie coś na temat tego silniczka.

A.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: