.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 15:04:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 01:12:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mq napisał(a):
baskecik napisał(a):
Wyjątek stanowi R10 TDI :D
Teza obalona. Dziś nie ma takiej TB która dorówna TD. :P


Basket nie no prosze Cie R10 TDI to ani seryjny samochod ani seryjny silnik. Produkowano rownie mocne niskoprezne turbodoladowane silniki juz na poczatku lat 80 i konca 70 ktore mialy ponad 1300 koni i nie przekraczaly 3 litrow pojemnosci ale zostaly zabite przez FIA. Poczekajmy na dizla ktory bedzie wygrywal w F1 to ja sie tez popodniecam.
Teza o obaleniu tezy to nie prawda, nikomu nie specjalnie sie oplaca zbudowac taka turbo-bezyne bo ani nie ma zastosowania w sporcie ani jej efekt marketingowy nie jest wart inwestowania kasy. R10 w wykonaniu Audi to zas jest czysty marketing. Mowia wszystkim robimy najlepsze na swiecie benzyny ktorymi wygrywalismy 3 lata bez przerwy - ale uwaga robimy tez najlepsze dizle na swiecie. I jest sprzedarz TDI ;) Nie badz Basket dizlowym faszysta :P Sa miejsca gdzie diesel jest nie zastapiony ale nie jest to tez wunderwaffe do wszystkiego i wogole najlepsza och i ach ....
Wszyscy chyba sobie zdajemy sprawe ze na wygranie LeMans sam silnik to troche za malo. Zapomnialez tez dodac ze ze silniki benzynowe stosowane w najszybszej klasie startujacej w LeMans, maja zwezki o przelocie ~33 mm (silnik turbo moze miec max 4 litry a wolnossacy max 6 litrow a diezle
stosowane w Audi mialy zwezki 39,9 mm (ograniczenie pojemnosci do 5,5 litra). :peace: Wiec to porownywanie bez. do dizla w tym wypadku to porownanie gruszek do jablek :-D


Mq to chyba się nazywa właśnie "vorsprung durch technik" zaprzeczysz :?: :okulary:

od strony technicznej w stos. E/ON do możliwości się nie znasz :peace:

...to mówię ja wyznawca zapachu etyliny :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 02:09:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mq napisał(a):
baskecik napisał(a):
Wyjątek stanowi R10 TDI :D
Teza obalona. Dziś nie ma takiej TB która dorówna TD. :P


Basket nie no prosze Cie R10 TDI to ani seryjny samochod ani seryjny silnik. Produkowano rownie mocne niskoprezne turbodoladowane silniki juz na poczatku lat 80 i konca 70 ktore mialy ponad 1300 koni i nie przekraczaly 3 litrow pojemnosci ale zostaly zabite przez FIA. Poczekajmy na dizla ktory bedzie wygrywal w F1 to ja sie tez popodniecam.
Teza o obaleniu tezy to nie prawda, nikomu nie specjalnie sie oplaca zbudowac taka turbo-bezyne bo ani nie ma zastosowania w sporcie ani jej efekt marketingowy nie jest wart inwestowania kasy. R10 w wykonaniu Audi to zas jest czysty marketing. Mowia wszystkim robimy najlepsze na swiecie benzyny ktorymi wygrywalismy 3 lata bez przerwy - ale uwaga robimy tez najlepsze dizle na swiecie. I jest sprzedarz TDI ;) Nie badz Basket dizlowym faszysta :P Sa miejsca gdzie diesel jest nie zastapiony ale nie jest to tez wunderwaffe do wszystkiego i wogole najlepsza och i ach ....
Wszyscy chyba sobie zdajemy sprawe ze na wygranie LeMans sam silnik to troche za malo. Zapomnialez tez dodac ze ze silniki benzynowe stosowane w najszybszej klasie startujacej w LeMans, maja zwezki o przelocie ~33 mm (silnik turbo moze miec max 4 litry a wolnossacy max 6 litrow a diezle
stosowane w Audi mialy zwezki 39,9 mm (ograniczenie pojemnosci do 5,5 litra). :peace: Wiec to porownywanie bez. do dizla w tym wypadku to porownanie gruszek do jablek :-D

Za 3 lata odszczekasz to wszystko i przylecisz z flaszką na przeprosiny :peace: :P ;-)
Będę oczekiwał z niecierpliwością. :diabel:

EOT i sorki.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 03:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 08:58:53
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź
quattro PETE napisał(a):
Geralt2 napisał(a):
540 PIW rocznie w kieszeni (heineken 0,65L) - fakt ze ta frajda z jazdy jest pewnie zajebista ale... realnie patrzac chyba wole to przepic.

LOL! Co za pijacki naród. :P Jak będziesz nawalony, to w tego TDI też lepiej nie wsiadaj. Kup sobie rower. Wtedy to dopiero Ci zostanie szmalu na przepicie... :diabel:

A na poważnie, ja bym wolał 2.7tt niż te piwa.


PETE tak na powaznie to rope (nie mylic z olejem opalowym) mozna bez problemu zalatwic po 2,5zl za litr - wowczas 100km w TDI kosztuje ok 24zł
jesli 2.7TT spali 17L LPG to 100km daje ok 32~34zł (+ jakies 50zł na benzyne miesiecznie) a przy mojej jezdzie rocznie da to ok 5000zł - masz na AC/OC i jeszcze zostanie na "bezalkoholowe". Co do roweru to moze i by sie przydal ale chyba za bardzo sie rozleniwilem ;)

_________________
pozdrawiam
........................................
Adam W.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 15:35:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
Geralt - jezeli na roznicy pomiedzy ON/LPG przy 100km masz 10 PLN i rocznie zostaje Ci z tego 5000PLN to znaczy ze Twoj roczny przebieg to jakies 44000 tkm. ( bo 600pln na PB przy gazie wg ciebie by poszlo). Na takie przebiegi daruj sobie 2.7tt.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 16:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
baskecik napisał(a):
Norbi napisał(a):
Jezeli nie masz nic przeciwko inst. gazowym, to nie ma tematu, tylko i wylacznie 2.7T!! . Nie ma takiego turbo diesla ktory by dorownal turbo benzynie.Pzdr.

Wyjątek stanowi R10 TDI :D
Teza obalona. Dziś nie ma takiej TB która dorówna TD. :P
Święte słowa baskecik, na R10 nie ma bata :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 06:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 08:58:53
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź
oliwer78 napisał(a):
Geralt - jezeli na roznicy pomiedzy ON/LPG przy 100km masz 10 PLN i rocznie zostaje Ci z tego 5000PLN to znaczy ze Twoj roczny przebieg to jakies 44000 tkm. ( bo 600pln na PB przy gazie wg ciebie by poszlo). Na takie przebiegi daruj sobie 2.7tt.


w 2005r zrobilem 55000km moze bez 200... dlatego chyba jednak masz racje i TDI bedzie rozsadniejszym wyborem.

dziekuje wszystkim za wypowiedzi i zycze milego dnia :)

_________________
pozdrawiam
........................................
Adam W.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 10:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2004 17:42:54
Posty: 13
Lokalizacja: Kg/Poz
Ja posiadam obecnie audi A6 2.7 BiTurbo...+ bajery

Najlepsze co w tym samochodzie jest to silnik ;-) (moim zdaniem) jezdze tylko na benzynce 98 lub 99 uwazam ze gaz do takiego silnika mija sie z celem albo kogos stac na takie auto zeby lac albo nie to polecam diesla.
Po miescie auto lekko bieze 16L ( bez rzadnych szalenstw) bo jak poszalejemy to wiemy ile wezmie ;-p
Utrzymanie auta w zaleznosci do czego ma byc przeznaczone i czy bedzie torturowane ;-0ostatnia wizyta kosztowala mnie ponad 6tys. a wymienione byly tylko hamulce przod (klocki+tarcze) amortyzatory przednie, jakies gowniane podkladki pod amorki i pare innych pierdol(mniej istotnych).

Jakbys chcial wiedziec cos konkretnie to zapytaj.

_________________
Audi A6 2.7 BiTurbo Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 17:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:31:18
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Niestety w zadniej mierze nie moge zgodzic sie z kolegami twierdzacymi ze zagazowanie 2.7 biTurbo to profanacja. Absolutnie wszystko zalezy od tego kto i jak to robi no i jaka zaklada instalacje. Jezdzilem RS4 2.7 380 HP z instalacja Princa 4 generacji i zachowywalo sie to bezproblemowo, a zuzycie nawet przy ekstremalnej jezdzie nie przekracza 18 litrow gazu. Rowniez jezeli chodzi o osiagi nie ma wyczuwalnej roznicy - na tej konkretnej instalacji oczywiscie.

_________________
Audi S4 2.7 biTurbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 19:39:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Kurczak napisał(a):
Niestety w zadniej mierze nie moge zgodzic sie z kolegami twierdzacymi ze zagazowanie 2.7 biTurbo to profanacja. Absolutnie wszystko zalezy od tego kto i jak to robi no i jaka zaklada instalacje. Jezdzilem RS4 2.7 380 HP z instalacja Princa 4 generacji i zachowywalo sie to bezproblemowo, a zuzycie nawet przy ekstremalnej jezdzie nie przekracza 18 litrow gazu. Rowniez jezeli chodzi o osiagi nie ma wyczuwalnej roznicy - na tej konkretnej instalacji oczywiscie.


Jeżeli będzie kogoś stać na części do takiego silnika aby utrzymac go w należytej formie... to i PB95/98 też będzie stać....

A swoją drogą ten silnik to bajka..... :D

Cytuj:
..a zuzycie nawet przy ekstremalnej jezdzie nie przekracza 18 litrow gazu

To mniej go pali niż beznzyny ? :galy:

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 21:18:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Pewnie jezdzil na mocno zubozonej mieszance :diabel:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:31:18
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Po pierwsze silnik 2.7 w specyfikacji RS4 jest zdecydowanie mniej paliwozerny niz silnik S4. Roznica w zaleznosci od stylu jazdy siega nawet 5 litrow /100 km.
Co do instalacji LPG
Skalad mieszanki byl ustalany za pomoca interface'u w czasie jazdy w zaleznosci od predkosci i absolutnie nie jest zubozony. :P
Zubozenie mieszanki w takim silniku to bylaby glupota na skale miedznarodowa :diabel:
Zupelnie nie trafiaja do mnie wypowiedzi tpu; "jesli stac kogos na takie auto to stac i na paliwo" Uwazam ze kazdy niezaleznie od tego czym jezdzi ma prawo do oszczednosci, a jesli tym samym nie wplywa to niekozystnie na zuzycie silnika czy osiagi to w czm problem ??? :!!:

_________________
Audi S4 2.7 biTurbo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: