.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 22:39:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: premiera S6/7/8 z doładowanym V8 - 4.0 TFSI
PostNapisane: 31.sie.2011 18:59:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Obrazek

http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 7148.shtml
Przyspieszenia tych modeli na poziomie 4,x sek przyznam szczerze, że robią wrażenie.
No to zaczynam odliczanie...
... jeszcze tylko 10 lat i sobie kupię kolejne S8 ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 19:11:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
S8: 520 km, spalanie niższe o 23% w porównaniu do 5.2 i 4.2s do 100 km/h, automatyczna blokada mechanizmu różnicowego... fju fju... :peace:

Przy prawie 2 tonach powyższe robią wrażenie :galy:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 19:11:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Taaa 10-letnie TFSI :peace:

Już sobie wyobrażam jak to się będzie sypać.

Cały ten downsizing to poroniony pomysł, jeszcze rozumiem to w jakiś pyrchawkach, ale w autach, które z założenia nie są ekologiczne to bez sens.

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 19:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
jmm napisał(a):
Taaa 10-letnie TFSI :peace:

Już sobie wyobrażam jak to się będzie sypać.

Cały ten downsizing to poroniony pomysł, jeszcze rozumiem to w jakiś pyrchawkach, ale w autach, które z założenia nie są ekologiczne to bez sens.

To w takim razie ile powinno teraz być żeby było cacy, 6.5 :?:

Koncepcja jest słuszna, skoro technologia idzie do przodu i nie ma potrzeby już robić smoków to czemu z tego nie korzystać? 4 litry i V8 to mało?


Dla mnie jednak ósemka za duża- szósteczka będzie w sam raz :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 19:39:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
BiLu mnie ubiegł własnie mialem wrzucic tego newsa :< Moc 520 KM i 4,2 sekundy do setki robia na mnie pozytywne wrażenie. Taką dużą limuzyną śmiało bedzie mozna poganiac sie po autostradzie z róznymi Porsche. Obecne RS6 moze czuc sie choć troche zagrożone. ;) Sam jestem ciekaw awaryjności bo kiedys będę w posiadaniu tego modelu, czego i wam zyczę. Na pewno bedzie sie dalo naprawic w zaprzyjaznionym warsztacie. ;) Ostatnio siedzialem w najnowszym A8 4.2 i wnetrze ma dosyc przyjemne ale trzeba sie przyzwyczaić.

jmm napisał(a):
Cały ten downsizing to poroniony pomysł ...

Co ty marudzisz ? przeciesz zabrali 2 cylindry po to zeby zaoszczedzic paliwo a moc i tak wzrosła z 450 KM do 520 KM. Przypominam ze V8 to udana i niesmiertelna jednostka napedowa. Zobacz u AMG Mercedesa jakie moce z V8 wyciskaja. (S 63 AMG) Uwazam ze dobrze zrobili. Co innego gdyby zapodali V6 z trzema turbinami, to bym lamentował ze downsizing. :-) )))


http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen ... delle.html
Póki co informacje z oficjalnej strony Ingolstadt. W erleben sa wysokiej rozdzielczosci tapety. Coraz ladniejsze pokrywy silnikow robią. :d


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 20:46:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
KORU napisał(a):
Moc 520 KM i 4,2 sekundy do setki robia na mnie pozytywne wrażenie. Taką dużą limuzyną śmiało bedzie mozna poganiac sie po autostradzie z róznymi Porsche. ]


Nie zapominaj ze Porsche tez po cichu dłubie w garazu coraz to lepsze i szybsze fury....

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 06:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
*Robi* napisał(a):
KORU napisał(a):
Moc 520 KM i 4,2 sekundy do setki robia na mnie pozytywne wrażenie. Taką dużą limuzyną śmiało bedzie mozna poganiac sie po autostradzie z róznymi Porsche. ]


Nie zapominaj ze Porsche tez po cichu dłubie w garazu coraz to lepsze i szybsze fury....


nie zapominaj też, że A8 to mega ciężka i duża limuzyne, więc osiągi typu 4.2/100km to baardzo dobry wynik :). Wiadomo, ze z 911 nie ma co sie równać.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 08:30:05 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
powiem że koncepcja silnika mi się jednak widzi :)
Doładowane V8 to coś bardzo fajnego, przecież nawet w starych V8 4,2 bez FSI ludzie dodawali sobie kompresory na własną rękę..... :)
od dawna nie widziałem fajnego pomysłu, jestem pozytywnie zaskoczony, a pojemność 4.0 to żaden downsizing moim skromnym zdaniem .... :)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 08:34:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Koncepcja jest OK, bo jeśli to szarpnie tak jak 2.7bT, to będzie fajnie jeździło, ale 10 lat to nie wytrzyma :( FSI i do tego suszarki :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 08:56:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież).
Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 09:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Tutaj oprócz zwiększenia mocy chodzi również o obniżenie masy
Krok w dobrą stronę
Niemniej ... Już Widzę te fury za 10 lat ... Nie dość że zagazowane to do kompletu z zabitymi turbinami. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 10:15:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Baskecior napisał(a):
Tutaj oprócz zwiększenia mocy chodzi również o obniżenie masy
Krok w dobrą stronę
Niemniej ... Już Widzę te fury za 10 lat ... Nie dość że zagazowane to do kompletu z zabitymi turbinami. ;)

Gdzie tam! Przecież Bilu pisał że za 10lat kolejne S8 >D3< :) a te przecież wolnossące jest :) :)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 11:14:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
*Robi* napisał(a):
Nie zapominaj ze Porsche tez po cichu dłubie w garazu coraz to lepsze i szybsze fury....

*Robi*wiem bo Porsche robi to od samego poczatku i produkuje auta typowo wyscigowe. 2rafal7 slusznie zauwazyl ze jak na taka duza limuzyne i dosyc ciezką to swietny wynik. :) Co do turbin to wiadomo ze po kilku latach zwyczajnie zaczną gwizdać albo wirniki odlecą. W sumie nic nowego jezeli chodzi o zwykłą eksploatacje. ;) RS6 ma teraz tylko o 60 KM wiecej i jego osiągi jak miażdżą. Wystarczy pooglądac filmy na Youtubie. Teraz inżynierowie beda musieli wymysleć nowe RS6. Zwykłe A8 4.2 ma tylko 372 KM a od 0 do 100-ki rozpędza sie w 5,7 sekundy. Najnowsze S8 to taki wilk w owczej skorze i to mi sie w nim podoba.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uXp9bQ6pDbc&feature=player_embedded#![/youtube]
-> Ogladac od 5:33

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:16:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Brawo Audi :!!: W końcu jakieś dobre wieści, bo ostatnie kupowate, wolnossące FSI to była porażka na całej linii. Teraz V8+T to będzie coś. Już się bałem że sportowy duch jest tylko w BMW, a tu proszę surprise :):

Przede wszystkim mega rozwojowe silniki z ogromnym potencjałem tuningowy. Jak z 4-cylindrowego 2.0TFSI uzyskiwane jest spokojnie 350PS to co będzie tu :): Czekam z niecierpliwością na pierwsze mody.

A apropos Porsche to w Cajun zadebiutuje nowy diesel Audi 3.0 V6 o mocy 313PS i momencie 650 Nm :!: Jestem pewien że to kwestia czasu i magiczna liczba 1000 Nm niedługo pęknie w cywilnym aucie ;)

PS Nowe RS6 będzie miało też silnik V8 4.0 TFSI o mocy 600 PS :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:26:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
A 1000Nm nie pęklo juz w Q7 6,0 tdi :?: Wiem że to mniej cywilny silnik ale jednak hehhe :peace:

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:32:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
zgredek27 napisał(a):
A 1000Nm nie pęklo juz w Q7 6,0 tdi :?: Wiem że to mniej cywilny silnik ale jednak hehhe :peace:


No nie pękło, bo tam jest równo 1000, a pęknie jak będzie 1001 :): ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:40:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
emge napisał(a):
Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież).
Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę :)


A niby jaka to jest różnica, zasilanie Pb jest takie samo - wtrysk bezpośredni, więc na zaworkach będzie taki sam nagar jak na FSI :( Turbina tego nie zdmuchnie :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:43:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Zagor napisał(a):
emge napisał(a):
Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież).
Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę :)


A niby jaka to jest różnica, zasilanie Pb jest takie samo - wtrysk bezpośredni, więc na zaworkach będzie taki sam nagar jak na FSI :( Turbina tego nie zdmuchnie :(


To czemu w RS6 C6 nie ma takich problemów jak w np w RS4 B7? Bo RS6 ma T, a RS4 nie :/

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:53:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Zgadza się, z TFSI takich kłopotów nie ma, nawet tych mniejszych.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 13:56:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
O ile wiem w nowych FSI (bez T) będą dodatkowe wtryskiwacze w kolektorze w celu pozbycia się problemów nagaru.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: