Zagor napisał(a):
Miałem przyjemność z podobnym potworem CLS63 Perfomance

Wrażenia z eSy są nijakie w porównaniu z tym czymś, szczególnie od 120 w górę, bo do 100 udało mi się eSą go zrobić - brak trakcji na mokrym

Ale nowe auta to porażka - ekoterroryści spowodowali zainstalowanie w tym aucie systemu start-stop, co gorsza, potrafi się włączyć po naprawdę ostrym pałowaniu, kiedy turbiny są białe

- popcieszające jest to że nabywca takiego auta (egzemplarz którym się przemieszczałem kosztował prawie 900 tys zł) nie będzie raczej miał problemu z wydaniem 40k na nowe turbiny

Nie z tym żadnego problemu ponieważ chłodzenie turbiny/turbin w modelach z systemem START-STOP jest niezależne od pracy silnika (stosowane we wszystkich modelach z turbiną, od klasy A do S czy CL)
Zagor napisał(a):
Jako ciekawostkę, to którym jeździłem miało hamulce o wartości przekraczającej moje auto

Pewnie ceramika, dopłata ok 40k pln
Zagor napisał(a):
Duże przestronne coupe, to raczej auta do lansu, i do szybkiego przemieszczania się dla mających problem z własną metryką

, bo zdecydowanie łatwiej wsiada się do S-klasy, niż do tych wynalazków.
Nie ma się co rozpędzać z takimi opiniami

Dla CL-a, to są samochody dla ludzi, którzy nie jeżdżą z rodzinami (mają do tego inne auta), nie potrzebują luksusów na tylnym siedzeniu (czasem wcale nie potrzebują nawet tylnego siedzenia

), a ilość miejsca w bagażniku interesuje ich tylko do poziomu przy którym mieści się walizka czy komplet kijów golfowych. Ma być duże, luksusem nie ustępujące od S-klasy. Z wiekiem ma to niewiele wspólnego, i powyższe jest oparte na faktach a nie opiniach
