.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lut.2025 13:05:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

BMW E39 530d czy Audi A6 2.5 TDI
BMW E39 530d 193 KM 45%  45%  [ 53 ]
Audi A6 2.5 TDI 180 KM 55%  55%  [ 64 ]
Liczba głosów : 117
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 13:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Rysiu201 napisał(a):
Sama antyporwaniowke? A czy dokladac niestandardowy alarm? Mysle tez o jakims zaworze paliwa.
Absolutnie dokładać. Fabryczny rozbrajaja z zamknietymi oczami. Przez jakis czas bylo cziszej z kradziezami, a teraz znowu chyba sie zaczelo szalenstwo. Taki odnosze wrazenie(zaslyszane od znajomych i z radia)
Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 18:04:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 20:37:25
Posty: 37
Lokalizacja: SŁUPSK
Widze ze kolega Meszrum - z calym szacunkiem za wiedze i kompetencje - to jednak osoba z "wlasnym swiatem" .......

_________________
E61 530dA 2005 juz nie chce audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 08:28:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
BYłem u alarmowików.

Podoba mi sie opcja (jako ze firmowy alarm to lipa, bo dawno rozpracowany) zakładać dodatkowy alarm (sterowany pilotem z oryginalnego kluczyka, ale inna centrala i reszta.

I jeszcze jedno: chcialem wlozyc plyte CD do otworu na nia (nad wyswietlaczem nawigacji jest taki), ale nie chce jej polknac. Dlaczego?
TO wazne, bo ida do mnie pplyty z mapa polski do navi i jakos to trzeba wgrac.... ;-) Chyba ze ze zmieniarki??

Pozdrówka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 11:45:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 07:31:22
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
co do alarmu
Moj tata ma A6 1.8t z 2001r. Trzy razy probowali ukrasc.Raz cala deske rodzielcza rozkrecili (wygladalo to tak jakby chcieli zmienic nam zarowki w desce :) ) .Ale , że mamy dodatkowe zabezpieczenie z klawiaturka nie dali rady. To zabezpieczenie w pełni współpracuje z autem-tzn na wyświetlaczu na desce pojawiają się odpowiednie komunikaty.
Dodatkowy autoalarm to lipa-przydaje się tylko do ubezpieczalni.Jeśli zależy Ci na tym , żeby auta nie rąbnęli-musisz wybrać coś innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 12:14:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rysiu201 napisał(a):
BYłem u alarmowików.

Podoba mi sie opcja (jako ze firmowy alarm to lipa, bo dawno rozpracowany) zakładać dodatkowy alarm (sterowany pilotem z oryginalnego kluczyka, ale inna centrala i reszta.

I jeszcze jedno: chcialem wlozyc plyte CD do otworu na nia (nad wyswietlaczem nawigacji jest taki), ale nie chce jej polknac. Dlaczego?
TO wazne, bo ida do mnie pplyty z mapa polski do navi i jakos to trzeba wgrac.... ;-) Chyba ze ze zmieniarki??

Pozdrówka


moze juz jest plyta w srodku, huh?

jezeli nie, to:
wcisnac przycisk "eject" i przytrzymac ok. 3s...
zawartosci plyty sie "nie wgrywa" - plyta jezdzi z toba w napedzie.
innych plyt anizeli DX CD-Rom (np. Wodeckiego) nie wkladaj do napedu nawigacji.

moja rada: zainwestuj 200pln i kup sobie w ASO wszystkie instrukcje w jezyku ojczystym... jak tak dalej pojdzie, to wysadzisz sie w powietrze w tym samochodzie...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 12:51:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Norbi napisał(a):
Rysiu201 napisał(a):
Sama antyporwaniowke? A czy dokladac niestandardowy alarm? Mysle tez o jakims zaworze paliwa.
Absolutnie dokładać. Fabryczny rozbrajaja z zamknietymi oczami. Przez jakis czas bylo cziszej z kradziezami, a teraz znowu chyba sie zaczelo szalenstwo. Taki odnosze wrazenie(zaslyszane od znajomych i z radia)
Pzdr.

Robić niestandartowe zabezpieczenie, tylko tobie znane. Sugeruję zlecić tą robotę komuś kogo darzysz ogromnym zaufaniem - napewno nie obcym firmom zajmującym się seryjnym montażem alarmów - to niestety rutyniarze ... a do tego obcy ... :/
Tę tezę popieram moim smutnym doświadczeniem zawodowym (zajmuję się systemami zabezpieczeń i niestety wiem jakie żniwo zbiera rutyna).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 15:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
sirchaser napisał(a):
co do alarmu
Moj tata ma A6 1.8t z 2001r. Trzy razy probowali ukrasc.Raz cala deske rodzielcza rozkrecili (wygladalo to tak jakby chcieli zmienic nam zarowki w desce :) ) .Ale , że mamy dodatkowe zabezpieczenie z klawiaturka nie dali rady. To zabezpieczenie w pełni współpracuje z autem-tzn na wyświetlaczu na desce pojawiają się odpowiednie komunikaty.
Dodatkowy autoalarm to lipa-przydaje się tylko do ubezpieczalni.Jeśli zależy Ci na tym , żeby auta nie rąbnęli-musisz wybrać coś innego.


O, co to za patent z klawiaturka?

Wrzucilem płytke z mapa i hula. Ciekawe czy da sie wgrac jezyk polski, zeby gadalo po naszemu? ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 11:46:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 17:10:38
Posty: 407
Lokalizacja: Zabrze gg:1348563
BMW czy Audi? wsiąść, pojeździć, podjąć decyzję, najlepiej mieć upatrzone porównac i brac co przypasi. ja bym wziął BMW

_________________
<- ex B2: 1.6 SC `84 [04-05] // B2 1.8 `81 [05-06]// B3 1.8s `88 [05-11] // B5 1,9 `01 [11-12]
/// jest: A3 8L `98 1,9 [14-...]
// i w międzyczasie 10 BMW...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 13:41:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Mam oba modele audi A6 C5 2.8 Q w manualu i bmw e39 528 w tiptronicu - oba sedany. Przeglądając powyższe posty ciężko jest tak naprawde wskazać lepsze auto ponieważ są to zgoła inne auta ,każdy stawia im inne wymagania i oczekue czego innego. Wiadomo , że bmw to zabawa w zimie troszkę bardziej uciążliwa natomiast audi bo tylko rozpatruje "Q" jest troche bardziej stonowane, lepiej się prowadzi na mokrym - bmw to auto bardziej sportowe.
Oba moje auta są seryjne i to co zaobserwowałem:
- bmw sprawia wrażenie bardziej pancernego, w środku jest duużooo bardziej przytulne i wygodniejsze od audi. Ma się wrażenie jakkby auto było idelanie skrojone pod użytkowników natomiast jest zdecydowanie mniejsze od audi. Szczególnie widać to w bagażniku
-bmw napewno kupi się duzo lepiej wyposażone od audi - bez dwóch zdań bmw jeżeli chodzi o wyposażenie auta wyprzedza audiole o jakieś półtorej roku (porównuje ww modele)
-zawieszenie seryjne bmw to poprostu poezja - audi wymięka na starcie
-awaryjność - zależy kto był ostatnim właścicielem i czy auto napakowane elektroniką
-niewątpliwą wadą wśród zalet bmw to napęd , w zimie daje ostro w dupe
-bmw seryjnie niższe niż audi

Jak się chce auto bardziej uniwersalne np.wyjazdy w góry,na biwak, mieć swięty spokój w zimie i niewątpliwe bezpiecznijesze i bardziej idiotoodporne w prowadzeniu to audi. W przeciwnym razie BMW

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 13:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ozzy napisał(a):
Mam oba modele audi A6 C5 2.8 Q w manualu i bmw e39 528 w tiptronicu - oba sedany. Przeglądając powyższe posty ciężko jest tak naprawde wskazać lepsze auto ponieważ są to zgoła inne auta ,każdy stawia im inne wymagania i oczekue czego innego. Wiadomo , że bmw to zabawa w zimie troszkę bardziej uciążliwa natomiast audi bo tylko rozpatruje "Q" jest troche bardziej stonowane, lepiej się prowadzi na mokrym - bmw to auto bardziej sportowe.
Oba moje auta są seryjne i to co zaobserwowałem:
- bmw sprawia wrażenie bardziej pancernego, w środku jest duużooo bardziej przytulne i wygodniejsze od audi. Ma się wrażenie jakkby auto było idelanie skrojone pod użytkowników natomiast jest zdecydowanie mniejsze od audi. Szczególnie widać to w bagażniku
-bmw napewno kupi się duzo lepiej wyposażone od audi - bez dwóch zdań bmw jeżeli chodzi o wyposażenie auta wyprzedza audiole o jakieś półtorej roku (porównuje ww modele)
-zawieszenie seryjne bmw to poprostu poezja - audi wymięka na starcie
-awaryjność - zależy kto był ostatnim właścicielem i czy auto napakowane elektroniką
-niewątpliwą wadą wśród zalet bmw to napęd , w zimie daje ostro w dupe
-bmw seryjnie niższe niż audi

Jak się chce auto bardziej uniwersalne np.wyjazdy w góry,na biwak, mieć swięty spokój w zimie i niewątpliwe bezpiecznijesze i bardziej idiotoodporne w prowadzeniu to audi. W przeciwnym razie BMW


takie obserwacje, jak tresc tego posta, oddaja istote istnienia tzw. gustow. cala dyskusja odnosnie Audi i BMW jest zupelnie bez sensu...
sam kupujacy powinien zdecydowac, co bardziej odpowiada jego oczekiwaniom.
jako, ze mialem rowniez E39, to, jako ciekawostke, moge tylko dodac, iz moje odczucia wzgledem E39 i C5 sa proporcjonalnie odwrotne do tych, ktore ma ozzy - a juz szczegolnie odnosnie wnetrza, ktore w wykonaniu BMW bylo dla mnie nie do zaakceptowania (pod zadnym wzgledem - materialy, ergonomia, estetyka etc)...
ale to dowodzi tylko tego, ze obie marki sa potrzebne na rynku - zaspakajaja zupelnie inne oczekiwania.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 20:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Rozrzad wymieniony. Czekam na papiery z U Celengo i Skarbowego i atakuje wydz komunikacji.

Auto malina, tak mi powiedział mechanik który robił rozrząd.
Słuchajcie, jak zgasze, to na navi pokazuje sie komunikat: "Logbook still inactive, please activate on your PC and log journeys manually"

O co chodzi, ktos wie? Jest jakas plyta CD Audi logbook, ale nie wiem co z tym zrobic. Do tego w schowku jest slot na karte z chipem, a w papierach mam nawet karte do tego z PIN, ale tez nie wiem po co to.
Ktos wie?

Pozdrówka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 09:59:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Rysiu201 napisał(a):
Słuchajcie, jak zgasze, to na navi pokazuje sie komunikat: "Logbook still inactive, please activate on your PC and log journeys manually"

O co chodzi, ktos wie? Jest jakas plyta CD Audi logbook, ale nie wiem co z tym zrobic. Do tego w schowku jest slot na karte z chipem, a w papierach mam nawet karte do tego z PIN, ale tez nie wiem po co to.
Ktos wie?

Pozdrówka


A dysponujesz OSOBNYM czytnikiem karty chipowej - do połączenia z PC ??
Bez tego czytnika niewiele zdziałasz. Zresztą z czytnikiem niewiele więcej, bo Logbook działa wyłącznie na terenie Niemiec, a część funkcji jest dostępna tylko "w połączeniu" z Telematiciem... . A na temat Telematica odpowiadałem już na Twoje pytania - i to chyba nawet w tym topicu... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Dzis zaczela mi migac kontrolka świec żarowych (podczas jazdy). Kurcze co toznaczy? Przepalila sie świeczka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:03:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Rysiu201 napisał(a):
Dzis zaczela mi migac kontrolka świec żarowych (podczas jazdy). Kurcze co toznaczy? Przepalila sie świeczka?

blad natury elektrycznej/elektronicznej.
podepnij VAGa i odczytaj blad.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:23:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rysiu201 napisał(a):
Dzis zaczela mi migac kontrolka świec żarowych (podczas jazdy). Kurcze co toznaczy? Przepalila sie świeczka?


Bilu, w TDI jest troche inaczej:
to oznacza, ze w sterowniku silnika zapisal sie blad. jezeli miga kontrolka swiec zarowych, to oznacza to najwyzszy priorytet zapisanego bledu. naturalna konsekwencja tego bywa (i zazwyczaj jest) tryb awaryjny.
[masz to napisane w instrukcji od samochodu]

na pocieszenie moge dodac, ze kontrolka ta moze oznaczac tez bardziej blahe bledy, jak np.:
- immo,
- blad pedalu hamulca.

napisalem kiedys w tym watku cos takiego:
Cytuj:
zanim ktokolwiek zacznie jezdzic tym autem nalezy je diagnozowac co 10 dni przez 60-80 dni. wtedy mozna ocenic, czy tak dlugi bezruch mial wplyw negatywny.

efektem tego byla reakcja moich ulubiencow: Piotrusia i jeffoo (ktorzy nota bene nie maja najmniejszego pojecia o tym, co pisza), ze sie czepiam...


teraz, mam nadzieje, wyciagniesz wnioski i udasz sie do warsztatu.
ignorowanie tej kontrolki moze doprowadzic do tego: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=3572 .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:29:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
meszrum napisał(a):
Bilu, w TDI jest troche inaczej

napisalem to co rozwinales w dluzsza wypowiedz ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:43:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Spoko, dzieki.
Jeśli nie uda mi sie wjechać dzis na VAG to w sobote, bo wyjeżdzam na dwa dni jutro.
Silnik nie chodzi w trybie awaryjnym, tylko normalnie.

Meszrum, chyba trudno tu sądzić, że ma to związek z dłuższym postojem. POza tym jak juz wspominalem auto przez rok zrobilo 7 tys km, więc nie stalo zupelnie bez ruchu.
Dam znac co to bylo.

PS. Myśle nad założeniem Turbo Timera. Czy ktoś z Was to ma? Czy to dobry pomysl?

Pozdrawiam Was, mam nadzieje ze to nie jest poczatek klopotow.... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:02:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rysiu201 napisał(a):
Meszrum, chyba trudno tu sądzić, że ma to związek z dłuższym postojem. POza tym jak juz wspominalem auto przez rok zrobilo 7 tys km, więc nie stalo zupelnie bez ruchu.
Dam znac co to bylo.

PS. Myśle nad założeniem Turbo Timera. Czy ktoś z Was to ma? Czy to dobry pomysl?


jezeli bedzie to blad pedalu hamulca, to ma to zwiazek. blad jest zazwyczaj "intermittent" [sporadyczny], a jego naprawa trwa kilka minut i w zasadzie kosztuje tyle, co czteropak.

jezeli bedzie to blad 00575/00544 (czego nie zycze w swietle Twojego wyjazdu), to tez bedzie miec to zwiazek z postojem. szczegolnie turbina.

bledy po dlugim postoju nie wystepuja natychmiast. czesci nie uzywane traca swoje wlasciwosci fizyczne - po jakims czasie ich ponownej eksploatacji nastepuje patologicznie szybkie zuzycie...
[wynioslem to z lekcji fizyki w LO]


turbo timer odpusc sobie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Ciekawe, że jesli to pedal to czemu miga kontrolka świec żarowych? Jaki to związek? Poza tym na tym ekraniku miedzy zegarami, pokazuje sie "OK". Czy ew uszkodzenia nie powinny byc tam sygnalizowane?

Wiesz, nie ma co tu gadac o postoju, choc na pewno masz racje. Rózne usterki moga byc spowodowane postojem, lecz zupelnie nie musza, prawda? Zreszta czy 7 tys km w rok mozna nazwac postojem? I nikt nigdy na 100% nie powie, ze to akurat jest spowodowane dluzszym postojem, wiec szkoda czasu sie nad tym zastanawiac, bo i tak nic z tego nie wyniknie.. Moze byc zupelny brak zwiazku. Jest awaria i trzeba ja naprawic.

A co myslisz/ myslicie o turbo timerze? Wydaje sie to dobry pomysl, zeby schladzac turbine....?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:54:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rysiu201 napisał(a):
Ciekawe, że jesli to pedal to czemu miga kontrolka świec żarowych? Jaki to związek? Poza tym na tym ekraniku miedzy zegarami, pokazuje sie "OK". Czy ew uszkodzenia nie powinny byc tam sygnalizowane?

Wiesz, nie ma co tu gadac o postoju, choc na pewno masz racje. Rózne usterki moga byc spowodowane postojem, lecz zupelnie nie musza, prawda? Zreszta czy 7 tys km w rok mozna nazwac postojem? I nikt nigdy na 100% nie powie, ze to akurat jest spowodowane dluzszym postojem, wiec szkoda czasu sie nad tym zastanawiac, bo i tak nic z tego nie wyniknie.. Moze byc zupelny brak zwiazku. Jest awaria i trzeba ja naprawic.

A co myslisz/ myslicie o turbo timerze? Wydaje sie to dobry pomysl, zeby schladzac turbine....?


FIS (ekranik) informuje Cie tylko o kilku problemach (paliwo, plyn do spryskiwaczy, plyn chlodzacy, olej, zarowki etc), jezeli to jest ok, to swieci sie OK.
- FIS jest dla uzytkownika;
- kontrolka swiec zarowych jest dla uzytkownika - nakazuje udac sie do serwisu/diagnosty/mechanika;
- diagnostyka VAG dla diagnosty/mechanika.


pedal hamulca... coz... wg mnie hamulce sa wazniejsze niz silnik. ale to tylko moje zdanie.
konstruktorzy tez, jak widac, uznali, ze hamulce sie przydaja do czegos. stad zaimplementowano to info jako o najwyzszym priorytecie.

niewazne, czy zrodlem bledu/usterki jest postoj, czy nie. wazne, bys wiedzial, co jest jego przyczyna (i ew. ja usunal).


turbine (olej) "schladzasz" w ten sposob, ze ostatnie 3-4 km jedziesz na wolnych obrotach (do 2000) ew. na luzie. nie da sie schlodzic samej turbiny, mozna sprawic, ze cieplo zostanie oddane innym elementom silnika.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 11.paź.2006 12:00:26 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: