.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.cze.2025 00:48:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2004 18:26:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Qrde. Moim zdaniem 1.9TDi jest zncznie fajniejszym silnikiem, napewno od 2.0 ABT 90 Km. Przyznaje, ze nawet dieslem o pojemnosci 1.7 bez dmuchawy i to w aucie wazacym 1200 kg jezdzilo mi sie dobrze...a mialo to moc 58 KM. Wszystko to kwestia techniki....Jednak 2.0 8V w audi latwo jest przerobic na gaz, cena takiej instalki to okolo 2000, 2500 pln a jazda naprawde jest prawie taka jak na benzynie....roznica, naprawde niewielka....moge nawet zaryzykowac, ze poprawie ulega dolna czesc obrotomierza...gora troszke slabnie. Mam sterownik Autronic z TPS i uwierzcie mi, ze jezdzi sie calkiem milo. Takie 2.0 (chociaz polecam jednak ABK 115 KM) nawet moje jest naprawde dynamiczne. Spalanie LPG na trasie przy kompie ustawionym w trybie sportowym, srednia predkosc 120 w porywach do 150 km/h nie przekracza 10 litrow. W miesice 2 litry wiecej to maks....przy silniku zmienialem tylko uszczelke pod glowica.. i uszczelke pokrywy rozrzadu....i to wszystko. Przebieg 206 tysia...i rosnie ;-|

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2004 23:23:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> no.1 napisalem 10l/100km bo jezdze glownie po miescie i jak zatankuje za 50pln (czyt.14 litrow)to robie jakies 120-130km zanim strzalka wroci na poczatek rezerwy. Staram sie jezdzic w przedziale obrotow miedzy 2000 a 3500rpm ale zdarza sie dosyc czesto redukcja na poziom 4000-5500rpm

spalnie ksiazkowe: miasto/80/120 ------- 10,8/6,8/8,4

-> no.2 w/g ksiazki 90ps przy 5400 i 148Nm osiaga ten silnik przy 3000rpm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 12:34:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
tdi jest bardzo trwały ale drogie są naprawy, polecan zwykłe 2.0 mało pali a osiągi ma zupełnie wystarczające jak na tą klasę auta

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
mallecek napisał(a):
tdi jest bardzo trwały ale drogie są naprawy, polecan zwykłe 2.0 mało pali a osiągi ma zupełnie wystarczające jak na tą klasę auta


A mozesz się sprecyzować ?? bo ja jakoś od dwóch lat nic nie kupiłem do silnika a na zegarach mam 300kkm :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:22:38 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
UFOtm napisał(a):
->

-> no.2 w/g ksiazki 90ps przy 5400 i 148Nm osiaga ten silnik przy 3000rpm


no wlasnie, dlatego maja 2.0 zaczlalem sie zastanawiac jaki jest sens puszczania go na 4000 - 5000 tys obrotow????

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:26:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
mallecek napisał(a):
tdi jest bardzo trwały ale drogie są naprawy, polecan zwykłe 2.0 mało pali a osiągi ma zupełnie wystarczające jak na tą klasę auta


A mozesz się sprecyzować ?? bo ja jakoś od dwóch lat nic nie kupiłem do silnika a na zegarach mam 300kkm :!:


chodzi o to ze jak Ci sie wysra np pompa lub duse i nie masz dojscia
to padasz na konkretna kase....

chyba?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
A jak w benzynie trzeba zmienic przewody WN, świece i do tego cos się zesra w podcisnieniach których jest milion dwiescie to też tylko bank Ci pozostaje odwiedzić. A duse i pompa to faktycznie co przegląd trzeba wymieniać :D

Pomnóż sobie ile trzeba razy wymienić przewody WN i swiece w benzynie przez 200 kkm to Ci wyjdzie cena nawych wtrysków gdzie w TDi to i tak przy 200kkm to nawet maski nie ma po co w serwisie otwierać :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Ostatnio edytowano 23.sty.2004 13:35:35 przez Rogal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie można tak generalizować. Swojego czasu szukałem IC. Oryginał 1500 a wszyscy sprzedawcy "Oj kochanieńki to będzie kosztować, oj o ja pierdole..." Kupiłem od handlarza używkę za 200 PLN... Podobnie jesty z innymi cześciami, trzeba tylko chcieć poszukać.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:37:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Nie można tak generalizować. Swojego czasu szukałem IC. Oryginał 1500 a wszyscy sprzedawcy "Oj kochanieńki to będzie kosztować, oj o ja pierdole..." Kupiłem od handlarza używkę za 200 PLN... Podobnie jesty z innymi cześciami, trzeba tylko chcieć poszukać.



Mogę wam w tym momencie podać nr. telefonu do gości którzy handlują chłodnicami u których za 350zł mozna kupic chłodnice klimy +wody + IC do naszych B4 TDI :!:

MÓWIE O SPRAWNYCH W 100 % :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:45:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Nie można tak generalizować. Swojego czasu szukałem IC. Oryginał 1500 a wszyscy sprzedawcy "Oj kochanieńki to będzie kosztować, oj o ja pierdole..." Kupiłem od handlarza używkę za 200 PLN... Podobnie jesty z innymi cześciami, trzeba tylko chcieć poszukać.



Mogę wam w tym momencie podać nr. telefonu do gości którzy handlują chłodnicami u których za 350zł mozna kupic chłodnice klimy +wody + IC do naszych B4 TDI :!:

MÓWIE O SPRAWNYCH W 100 % :!:


A jak szukałem IC to gdzie byłeś !%^$#! ??? Dawaj na priv`a.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:47:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior > leci

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:48:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
leci nabijanie postów :D :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:51:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior > leci

Danke

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a gdzie schon? :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 13:55:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Szron ? :diabel: Był rano :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 14:11:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Rogal napisał(a):
A jak w benzynie trzeba zmienic przewody WN, świece i do tego cos się zesra w podcisnieniach których jest milion dwiescie to też tylko bank Ci pozostaje odwiedzić. A duse i pompa to faktycznie co przegląd trzeba wymieniać :D

Pomnóż sobie ile trzeba razy wymienić przewody WN i swiece w benzynie przez 200 kkm to Ci wyjdzie cena nawych wtrysków gdzie w TDi to i tak przy 200kkm to nawet maski nie ma po co w serwisie otwierać :!:



Oj Rogal Rogal. Przewodow nie wymienialem ani raz. przez 140 tysia. Wiem ze to blad, ale nic nic nic nic nic mi sie nie dzieje. Nie mam kompletnie problemow z zaplonem wiec nie ruszam czegos co dziala. Podcisnienia wezykow to mam slownie JEDEN wiec do miliona daleko...nie przesadzaj chlopie....nie przesadzaj..

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 14:31:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
zuru napisał(a):
Rogal napisał(a):
A jak w benzynie trzeba zmienic przewody WN, świece i do tego cos się zesra w podcisnieniach których jest milion dwiescie to też tylko bank Ci pozostaje odwiedzić. A duse i pompa to faktycznie co przegląd trzeba wymieniać :D

Pomnóż sobie ile trzeba razy wymienić przewody WN i swiece w benzynie przez 200 kkm to Ci wyjdzie cena nawych wtrysków gdzie w TDi to i tak przy 200kkm to nawet maski nie ma po co w serwisie otwierać :!:



Oj Rogal Rogal. Przewodow nie wymienialem ani raz. przez 140 tysia. Wiem ze to blad, ale nic nic nic nic nic mi sie nie dzieje. Nie mam kompletnie problemow z zaplonem wiec nie ruszam czegos co dziala. Podcisnienia wezykow to mam slownie JEDEN wiec do miliona daleko...nie przesadzaj chlopie....nie przesadzaj..


Ja nie przesadzam ;) . Przez 300kkm u mnie w silniku nic nie było robione więc skończcie z tymi kosztami :peace:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 14:35:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
hm...powiadasz nic....a ta moc i ten moment pond norme to przez dodatki do paliwa :D :P :galy:

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 14:38:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
MariuszD napisał(a):
hm...powiadasz nic....a ta moc i ten moment pond norme to przez dodatki do paliwa :D :P :galy:


Mariusz czy to co zrobiłem w silniku potrzebne było do jego poprawnej pracy :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2004 14:41:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rogal napisał(a):
MariuszD napisał(a):
hm...powiadasz nic....a ta moc i ten moment pond norme to przez dodatki do paliwa :D :P :galy:


Mariusz czy to co zrobiłem w silniku potrzebne było do jego poprawnej pracy :?:


Nie wiem czy nie musiales powymieniac jakis tam gum, ale jedno wiem - musailes podniesc maske :diabel:

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: