2.7BT z RS4 to nie jest cywilny silnik
, wystarczy spojrzeć na jego dane aby to sobie uzmysłowić
Druga sprawa, ten silnik nie jest dziełem Audi (oczywiście poza podstawą), a Coswortha.
A co do downsizingu - większość silników jakoś dziwnie dostała kompresor, turbo, bądź oba urządzenia - o czym to świadczy? Oczywiście łatwiej wozić 150kg dające 300PS, niż 190 dające tą samą moc, to jest bezdyskusyjne, a czy te silniki będą bezawaryjne, to się okaże, na a6klub jest użytkownik, ktoremu po 48k kompresor powiedział papa - dobrze że jeszcze ostatnie dni gwarancji, bo nawet nie chcę się domyślać ile nowy w ASO. Nie minęł miesiąc jak pojawił się nowy wątek dotyczący 3.0TFSI - tym razem coś mu tam terkocze - nadal nie wie co to
I to ma być silnik roku, jak ktoś wcześniej napisał, to jest silnik na rok