.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 04:13:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
A i jeszcze jeden warunek, ktory moze bedzie pomocny w uscisleniu - mam 25 tys. zl, i za te pieniadze samochod ma juz byc gotowy do jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:36:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
koszta quattro zaczynaja sie i koncza na tylnim zawieszeniu ...jest poprostu takie samo jak z przodu i w odroznieniu do oski gdzie z tylu jest belka to w quattro z tylu jest wszystko to co jest z przodu i to zasadnicza roznica w kosztach ale i tak Coupe jest najtanszym quattro w utrzymaniu , poza tym to co jest najdrozsze najzadziej sie psuje albo wogole. jezeli juz to rozgladalbym sie za minimum 2.3 10V 133KM i wszystkimi mocnijeszymi .. no moze z pominieciem 2.6 bo to co ten silnik prezentuje to zubozona wersja 2.8 ale w drodze wyjatku moze byc i ten silnik jezeli taki bedzie akurat w jakims fajnym autku


:D ...e to za te pieniazki to jzu masz do wyboru do koloru ... praktycznie kazde Coupe mozesz miec z kazdego rocznika ... tak wiec powodzenia i jezeli juz to 2.3 20V , 2.0 20V lub w najgorszym wypadku 2.8 ale z tych trzech 2.8 bedzie najmlodszy bo produkowali go dopiero po zaprzestaniu produkcji 2.0 20V i 2.3 20V ...oczywiscie mowie o quattro jakby kolega jeszcze nie skumal moich intencji

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:40:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Zawiecha wygląda podobnie z tyłu i z przodu z wyjątkiem tam takich 2 drążków :P i tylnich amorków ;)

Za 25 tys spoko sie zmieścisz, tylko nam tu za 2 tygodnie nie wyskakuj ze kupiłes calibrę :<

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:49:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Musze zrobic sobie jakis test drive Audi Coupe i zobaczyc jak mi sie jezdzi tym samochodem, bo to najwazniejsze. Jazda Corrado sprawiala mi duza radosc, Calibra juz nie bardzo.
Od przyspieszenia wazniejsze jest dla mnie zawieszenie, poniewaz po zakretach jezdze szybciej niz po prostej ;) . Choc jakies 160KM-180KM dobrze by bylo miec dla bezpieczenstwa.

Poki co jestem za Corrado, poniewaz mialem okazje nim jezdzic i bardzo mi sie spodobalo. Kupilbym VR6, ale koszty sa duzo wieksze od wersji 2.0. Rzadkosc tego auta tez jest dla mnie atutem.

Ale po tym co mi napisaliscie oczywiscie bede sie rozgladal za Audi Coupe Quattro. Musze tym pojezdzic i wtedy wybiorę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:51:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
duzo mocy nic Ci nie da jak bedziesz gubil przyczepnosc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Co do Corrado to może i ja się wypowiem....zawieszenie w tym aucie to nic innego jak zawieszenie Golfa II Gti. Przez długi czas miałem doczynienia z VW (zresztą dalej mam) i elitarność tego samochodu polega na tym, właściciele zazwyczaj trzymają nos w chmurach bo pakują pieniądze w samochód którego zazwyczaj do połowy nie było :D.
Jeździłem troszkę Corrado, kiedyś byłem zakochany w tym aucie....na szczęście mi przeszło i kupiłem Audi. Co do kosztów...hmm jak dotychczas porównanie kosztów VW i Audi wypada na niekorzyść Audi, no ale za to jazda tym samochodem to zupełnie inna bajka. Mam Quattro i do tej pory nie mogę wyjść z szoku jak się prowadzi :) Boli tylko że pali średnio 14 litrów benzynki. Chyba jednak sprofanuję auto gazem :(

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 20:24:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Mialem calibre(jeszcze jak bylo tego mało,teraz jak polonezow) oraz audi,jedno co moge powiedziec to kupuj audi,jest lepiej wykonane,mniej oklepane,trwalsze,jedyny słuszny naped,zeleta calibryto tylko koszty eksploatacji,sa niewatpliwie najtansze z calej trójki,ale wnetrze oraz materiały to :|
za 25tys. kupisz piekne audi,nie zmarnuj takiej okazji :)

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 09:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli kupete to tylko S2, a jeśli nie to kupiłbym Corrado ale tylko VR6. Jest to super autko, tyle że kupić w przyzwoitym stanie jest bardzo ciężko.
Calibra jest oki ale tylko 2.0 8V. Wersja 16V jest bardzo nieudana i awaryjna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 09:55:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
slawek1 napisał(a):
Jezeli Corrado to TYLKO 2,0 16V 1.8 jest bardzo awaryjny zwlaszcz sprezarka


Ja tam i tak wolałbym 1.8 G60 - w końcu to prawdziwy KOMPRESSOR :).
No i g60 za zwykle na wypasie - skóra, elektryka. Można poniżej 8 tys taki trafić. Kiedys chorowałem na corradusa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 10:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
hans napisał(a):
koszta quattro zaczynaja sie i koncza na tylnim zawieszeniu ...


Hans tu sie z Toba nie zgodze, dochodzi jeszcze wydech a to jest problem, duzy problem.

Jak chcesz Kolego nie bardzo droga Coupe w utrzymaniu to namewnio nie S2 i 2.8 quattro bo Cie te samochody zjedza z kapciami.
Ja juz 2 lata doprowadzam do przyzwoitego stanu swoja, pochlonela juz okolo 12tpln a co najmniej 10 jeszcze potrzeba ;) Dodam ze masa gratow w Coupe S2 jest identyczna z tymi w S2 i nie podobna do zadnej innej Cupe. Chocby moj ostatni wezyk paliwa. Coupe S2 i 2.8q only. Nie do kupienia poza ASO. Lozyska, hamulce, wydech itp. itd.

_________________
Pozdr.
Marek


Ostatnio edytowano 17.sty.2005 11:56:07 przez mq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 11:49:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
na pewno nie kupuj calibry-moj znajomy pracuje w oplu i powiedzial ze to chyba jest najbardziej awaryjne auto ever...........za ta kase to ja bym kupil s2 i pobawil sie w reaktywacje zeby wsztystko bylo na tipes-topes ale jak chcesz wrzucac gaz to kup sobie coupete 2.3 albo 2.8....corrado to bardzo ladne auto do tego zadko spotykane tak samo zreszta jak coupetka...bo odkad mam moja to w warszawie widzialem tylko z 3 razy jakas...ja polecam audika-o pol dlugosci wyprzedza w moim rankingu corrado....tyle ze ceny corrada maja niebawem isc w gore bo to niezwykle rzadki woz...........daj znac co kupujesz.......chyba ze calibre...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 11:56:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
marcinb napisał(a):
A i jeszcze jeden warunek, ktory moze bedzie pomocny w uscisleniu - mam 25 tys. zl, i za te pieniadze samochod ma juz byc gotowy do jazdy.

Do tek kaski doskładaj sobie jeszcze ze 3000 i sprowadzasz sobie auto rakiete.Nówie tu oczywiście o s2.Ja bym tak napewno zrobił.A jak chcesz zaoszczędzić to kup o mojego kukuroźnioka za 8 i reszta ci zostanie. :D :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 12:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
eszkesz napisał(a):
marcinb napisał(a):
A i jeszcze jeden warunek, ktory moze bedzie pomocny w uscisleniu - mam 25 tys. zl, i za te pieniadze samochod ma juz byc gotowy do jazdy.

Do tek kaski doskładaj sobie jeszcze ze 3000 i sprowadzasz sobie auto rakiete.Nówie tu oczywiście o s2.Ja bym tak napewno zrobił.A jak chcesz zaoszczędzić to kup o mojego kukuroźnioka za 8 i reszta ci zostanie. :D :D :D :D


Za 3 tysie to ledwo wystarczy na hamulce i zawieszenie. A zawiecha sie szybko rozleci jak zacznie jezdzic w polsce ;) A gdzie inne elementarne sprawy jak paski, swiece, kable WN ?
Get real :!!:
Tak naprawde jesli sie kupuje S2 za 2x tysiecy to trzeba miec 2 tyle na 1 rok exploatacji. Poczytajcie i zapytajcie Leo, Volkiego, Carlito itd. ile wsadzili kasy w swoje tanie S2ki zanim zaczely przypominac samochody ;)

_________________
Pozdr.
Marek


Ostatnio edytowano 17.sty.2005 12:04:36 przez mq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 12:04:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
mq napisał(a):
eszkesz napisał(a):
marcinb napisał(a):
A i jeszcze jeden warunek, ktory moze bedzie pomocny w uscisleniu - mam 25 tys. zl, i za te pieniadze samochod ma juz byc gotowy do jazdy.

Do tek kaski doskładaj sobie jeszcze ze 3000 i sprowadzasz sobie auto rakiete.Nówie tu oczywiście o s2.Ja bym tak napewno zrobił.A jak chcesz zaoszczędzić to kup o mojego kukuroźnioka za 8 i reszta ci zostanie. :D :D :D :D


Za 3 tysie to ledwo wystarczy na hamulce i zawieszenie. A zawiecha sie szybko rozleci jak zacznie jezdzic w polsce ;)

Coś za coś ale nie wkur...sz się jak cie jakiś chłopczyk renówką 5 z pod świateł myknie nie mówiąc o innych nie pozornych autkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 12:07:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
No wlasnie przy takim podejsciu nie jest dziwne ze 90% eSek w tym kraju to nizle smietniki - kupuja je ludzie ktorzy nie maja pojecia ile kosztuje exploatacja takiego samochodu i jak sie zaczyna robic zle to je gonia dalej, ci co sie na nie podniecili dojada jeszcze troche i gonia dalej ....

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 13:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
marcinb napisał(a):
Co do dresiarzy. Niestety widuje dresiarzy w kazdym z tych trzech samochodow.
Jedna ciekawa rzecza jest to ze ludzie na forum Audi i Corrado wykazuja sie duzo wieksza kultura niz na Calibry :/


E tam :D Po prostu Audi i Corrado posiadają ludzie cywilizowani :diabel: :P ;) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Utrzymanie Audi Coupe?
PostNapisane: 17.sty.2005 13:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
marcinb napisał(a):
Mam zamiar kupić używane coupe. Zastanawiam się nad :
VW Corrado 2.0 16V,
Oplem Calibrą 2.0 16V
i Audi 80 Coupe.

Od paru ludzi słyszałem że Calibra rdzewieje i ma gorsze właściwości jezdne niż Corrado, więc raczej Calibra odpada, mimo, że jej utrzymanie wydaje się bardzo tanie. Pozostawałoby mi wybrać pomiędzy VW Corrado a Audi Coupe, bo szczerze musze przyznać, że ten samochód również mi sie bardzo podoba.

Mam pytanie, ponieważ sam bardzo mało o nim wiem, a koszty oczywiście grają dosyć dużą rolę. Ile kosztuje utrzymanie Audi Coupe? Czy jest dużo zamienników do tego samochodu? Czy czesci od zwyklej wersji 80 pasują do Coupe? I czy w ogole mozna ten samochod porywnywac cenowo do tamtych dwoch?

Ewentualnie prosilbym o doradzenie najsensowniejszej wersji silnikowej.

Pozdrawiam


co do Calibry to niech wystarczy to jeśli powiem, że Opel zaczął stosować ocynk dopiero od 1997!!! Audi od 1985 (czy jeszcze wcześniej? <gapi się na swoje B1a :D> ) czy jakoś tak. Co do VW to się nie wypowiem ale pewnie też podobnie jak Audi :D Dla mnie wybór jest jasny: OOOO i nie ma mocnych :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 15:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mq ma rację. Z s2 to nie tak hop siup. Na palcach 1 ręki mógłbym policzyć ile S2 w Polsce jest wartych uwagi, żeby w nie coś włożyć.
Niezaleznie od kogo, skąd, i za jakie pieniądze kupujecie s2, i tak na początek czeka Was włożenie od 3 do 5 tys. zł. na odzysk tego co było spieprzone przez poprzedniego właściciela. Nawet w moją, z tej prostej przyczyny, że ja inaczej traktuje auto i służy mi do czegoś innego niż mogłoby służyć nowemu właścicielowi.
A pozatym.. wszyscy wiemy, że pewne rzeczy w S2 po prostu lubią padać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 15:53:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mq , przesadzasz ... to juz drugie Coupe w domu i wiem ile co kosztuje ...tamto bylo ciut tansze ze wzgledu na mniejszy silnik a co za tym idzie mniejsze hamulce itp ... tutaj wiekszosc jest jak w S2 i jakos nie przerazaja mnie koszty ... poprostu trzeba dobre ceny miec na czesci . poza tym gdybym mial podsumowywac auto na zasadzie co sie moze zepsuc i ile to nowe w ASO kosztuje to pewnie do dzis jezdzilbym maluchem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 15:57:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Hans ja tylko mowie ze jak ktos chce kupic S2 lub 2.8q to MUSI sie przygotowac na wydatki ;) A nie nastawiac sie ze przez 2-3 lata kosztowac go bedzie wacha i olej+filtry ;)
Szczegolnie to dotyczy S2 za 25 tysi :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: