.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 17:32:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 22:08:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
piotr napisał(a):
Ja też mam nowy silniczek :P

a ja mam stary i przebieg ponizej 150 tys km ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 22:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
Bilu napisał(a):
dziwne bo tez swego czasu przekopywalem sie przez sterty ogloszen i nie spotkalem ani jednego z tym problemem.
podaj przyklady.


przyjmuje ze sampek podal przyklady, zwyczajnie natknalem sie na wiele takich samochodow ogloszeniowych i zdziwilo-zaniepokoilo mnie to

_________________
just TDik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 22:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
hans napisał(a):
200 tys to ma licznik nastawione ... ile silnik jezdzil zanim padl i dlaczego padl tego nikt nie wie ... zygac mi sie chce jak ktos pisze ze 200 tys to duzo lub czy trzeba robic remont silnika przy takim przebiegu ... no ale jak ktosa mial do czynienia tylko z malymi i duzymi fiatami to taka swiadomosc pozostaje w glowie ze to niemozliwe zrobic 200 tys bez remontu :):


kto napisal ze 200 000 to duzo, ja akurat mowie cos zupelnie odwrotnego!

_________________
just TDik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 22:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
piotr napisał(a):
KORU napisał(a):
Osoby ktore nie dbaja o wymiane elementow eksploatacyjnych skracaja ich zywotnosc.


Jak nie wymienią paska i pęknie to znacznie skracają żywotność ;)


PS. Ja też mam nowy silniczek :P


czemu masz nowy silnik? po co bawic sie w takie przeszczepy?

_________________
just TDik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 10:09:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Kozmin napisał(a):
piotr napisał(a):
KORU napisał(a):
Osoby ktore nie dbaja o wymiane elementow eksploatacyjnych skracaja ich zywotnosc.


Jak nie wymienią paska i pęknie to znacznie skracają żywotność ;)


PS. Ja też mam nowy silniczek :P


czemu masz nowy silnik? po co bawic sie w takie przeszczepy?


Jak się rozrząd zrywa to się pewne rzeczy zmienia, taka prawdopodobna przyczyna była :) Ale to ASO w Niemcowni dawno temu zrobiło :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 10:48:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:41:33
Posty: 834
Lokalizacja: Marki
U mnie rozrzad byl OK ino panewka zniknela i i tlok zaczal o gloiwce stukac :(
Tym sposobem sobie caly srodek silnika wymienilem :)

_________________
A6 C4 2,5 TDI AEL > sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 11:40:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
piotr napisał(a):
Kozmin napisał(a):
piotr napisał(a):
KORU napisał(a):
Osoby ktore nie dbaja o wymiane elementow eksploatacyjnych skracaja ich zywotnosc.


Jak nie wymienią paska i pęknie to znacznie skracają żywotność ;)


PS. Ja też mam nowy silniczek :P


czemu masz nowy silnik? po co bawic sie w takie przeszczepy?


Jak się rozrząd zrywa to się pewne rzeczy zmienia, taka prawdopodobna przyczyna była :) Ale to ASO w Niemcowni dawno temu zrobiło :)

jeżeli wymieniał silnik w ASO to i pewnie wcześniej serwisował tam też, więc ciekawe dlaczego taka wtopa. Z tego co słysze to silnki dobre ale ten rozrząd jednak kulawy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 11:55:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
U mnie w rodzinie jeździmy Audi z silnikami tdi od 1994 roku kiedy to kupiliśmy C3 z 2,5 tdi.
potem były 2 C4 2,5 tdi dwie A4 1,9 1Z a ostanio znowu C4 i teraz latam A6 2,5 tdi AAT. czyli 11 lat eksploatuje te silniki i problemy z rozrządem miałem 2 razy ewidentnie zmojej winy.
PS mój kumpel w ciągu 1 tygodnia wykończył 4,4 silnik w X5 (ps. auto było nówka)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 13:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
flavios napisał(a):
U mnie w rodzinie jeździmy Audi z silnikami tdi od 1994 roku kiedy to kupiliśmy C3 z 2,5 tdi.
potem były 2 C4 2,5 tdi dwie A4 1,9 1Z a ostanio znowu C4 i teraz latam A6 2,5 tdi AAT. czyli 11 lat eksploatuje te silniki i problemy z rozrządem miałem 2 razy ewidentnie zmojej winy.
PS mój kumpel w ciągu 1 tygodnia wykończył 4,4 silnik w X5 (ps. auto było nówka)


dlaczego w ogole sie to zdarza, dlaczego ludzie nie zmieniaja rozrzadu?!

_________________
just TDik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 14:08:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Kozmin napisał(a):
flavios napisał(a):
U mnie w rodzinie jeździmy Audi z silnikami tdi od 1994 roku kiedy to kupiliśmy C3 z 2,5 tdi.
potem były 2 C4 2,5 tdi dwie A4 1,9 1Z a ostanio znowu C4 i teraz latam A6 2,5 tdi AAT. czyli 11 lat eksploatuje te silniki i problemy z rozrządem miałem 2 razy ewidentnie zmojej winy.
PS mój kumpel w ciągu 1 tygodnia wykończył 4,4 silnik w X5 (ps. auto było nówka)


dlaczego w ogole sie to zdarza, dlaczego ludzie nie zmieniaja rozrzadu?!


Jedni kupią i wierzą w to co napisane, dodają 60-90 tys i dopiero chcą zmieniać a tu po 20tkm niespodzianka..... zdarzają się też awarie szybsze niż np. 60tkm.... a inni wogóle nie wiedza że rozrząd się zmienia :D

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 18:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
O przepraszam!
Ja wymieniam rozrząd co 50k. i tylko w serwisie AUDI we wrocku.
Tamte sytuacje wynikneły z tego, że mechanicy magicy założyli nam alternator od pasata B5 który według nich miał być identyczny z orginałem. Niestety okazało się że to jest gówno prawda. Pasek z alternatora złuszczył się i jedna ścieżka z tego paska wkręciła się na koło paska rozrządu i tak poszła głowica wałek popychacze i zawory.
Wszyscy stwierdzili, że to wina wadliwego paska i założono nowy pasek. :( po tygodniu ta sama tragedia. A mnie w zaniedbania proszę nie mieszać. Zresztą zobaczylibyście stan techniczny aktualnego autka to byście tak nie mówili. :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 18:19:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
To nie za ciekawe przeżycia miałeś z paskiem....

U mnie w C3 TDI'k sypał się potwornie..... ale miał z 500tkm i ze 3 mocne dzwony za sobą :) A w C4 póki co spokój.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 21:25:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Ciagnąc temat słabego AEL quattro , jak powinno wypasc w konfrontacji z Octavka 1,9 Tdi (110 Ps) , oraz A6/C4 2,0 (115ps) :?: :?: :?: Chodzi mi o osiagi od 0 do 120 km/h . Robilismy takie porównanie w Kraku uzywajac 3 pasow ruchu jednoczenie i jestem ciekaw jak to powinno wygladac :)
(sorry Audik nie mogłem sie powstrzymac ;-) )

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 22:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
piotr napisał(a):
To nie za ciekawe przeżycia miałeś z paskiem....

U mnie w C3 TDI'k sypał się potwornie..... ale miał z 500tkm i ze 3 mocne dzwony za sobą :) A w C4 póki co spokój.

W C4 nic ci nie padnie oprócz tego że za niedługo będziesz miał do wymiany pompe albo sterownik.
Bez tego się nie obejdzie. :/
Reszta będzie gites.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 22:16:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
emte napisał(a):
Ciagnąc temat słabego AEL quattro , jak powinno wypasc w konfrontacji z Octavka 1,9 Tdi (110 Ps) , oraz A6/C4 2,0 (115ps) :?: :?: :?: Chodzi mi o osiagi od 0 do 120 km/h . Robilismy takie porównanie w Kraku uzywajac 3 pasow ruchu jednoczenie i jestem ciekaw jak to powinno wygladac :)
(sorry Audik nie mogłem sie powstrzymac ;-) )

e to chyba idzie o wytrzymałość emte silników a nie o osiągi.
Nie ma problemu może lepiej zapodać ten temat w wątku AEL quattro.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 01:22:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
juz przenioslem , Ot zszedl tyle ray ze mnie zmylilo :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: