.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 20:12:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 08:44:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
MariuszD napisał(a):
no coz co sie stalo to sie nie odstanie....jego wina i to bez gadania.


Apropos ja zawsze zwalniam przed przejazdem aby najpierw sprawdzic czy nic nie jedzie, po drugie aby nie urwac zawieszenia. Za duzo slyszalem o takich wypadkach zeby to olac, a jak widac automatyka Kolejowa czasem zawodzi - wystarczy ze nie bedzie pradu i dupa, przejazd sie nie zamknie. A jeszcze lepiej jak zlodzieje podprowadza kawal kabla ktorym leci sterowanie do oddalonego o kilometr przejazdu!!!!!!!!!!!!!!! A to sie zdarza non stop.

Jas zwolnisz do 60 i na przejeździe kolejowym w lesie spotkasz rozpędzony pociąg mknący 100 to raczej nie masz również szans. Jedyne co ma sens - to zatrzymanie sie - ale nie wiem czy komuś sie chce zatrzymywać ....
Ja to jestem waryat - ale staram sie zawsze wyprzedzac na przejazdach kolejowych - bo jak już ktoś sie zatrzymal, sprawdzil i rusza, to wtedy ja czuje sie najbezpieczniej bedąc na torach obok niego.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 10:00:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
sa az lzy w oczkach

staracilismy wielki talent i wspanialego mistrza :(

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 11:15:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja wam powiem ze bardziej czuje sie w tym momencie wsciekly niz smutny. Dlaczego? Bo zawsze mozna uwazac, jechac 60tka, rozgladac sie wszedzie i i tak zginac z winy jakiegos pojeba, ktory wlasnie z kumplem, chwile wczesniej, wywalil 0,7 i siada za kolko. To samo tyczy sie pierdolonych kolejarzy, ktorzy potrafia tylko strajkowac i chlac :< Nie raz sie slyszy w wiadomosciach o kolejnych zaniedbaniach z ich strony. WSTYD .... swoja droga zastanawiam sie co bylo przyczyna nie zamkniecia sie przejazdu :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 14:42:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Wiadomosc ta byla dla mnie szokiem :/ moge tylko napisac ze to bezsensowna smierc utalentowanego czlowieka.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 19:36:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Szkoda człowieka. Ale widocznie tak musiało być. Nigdy nie wiadomo jak my umrzemy, może tak samo. ALe trzeba uważać. W starciu z pociągiem nie mamy szans. Pozdrawiam. ["]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 22:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Ataman70 napisał(a):
MariuszD napisał(a):
no coz co sie stalo to sie nie odstanie....jego wina i to bez gadania.


Apropos ja zawsze zwalniam przed przejazdem aby najpierw sprawdzic czy nic nie jedzie, po drugie aby nie urwac zawieszenia. Za duzo slyszalem o takich wypadkach zeby to olac, a jak widac automatyka Kolejowa czasem zawodzi - wystarczy ze nie bedzie pradu i dupa, przejazd sie nie zamknie. A jeszcze lepiej jak zlodzieje podprowadza kawal kabla ktorym leci sterowanie do oddalonego o kilometr przejazdu!!!!!!!!!!!!!!! A to sie zdarza non stop.

Jas zwolnisz do 60 i na przejeździe kolejowym w lesie spotkasz rozpędzony pociąg mknący 100 to raczej nie masz również szans. Jedyne co ma sens - to zatrzymanie sie - ale nie wiem czy komuś sie chce zatrzymywać ....
Ja to jestem waryat - ale staram sie zawsze wyprzedzac na przejazdach kolejowych - bo jak już ktoś sie zatrzymal, sprawdzil i rusza, to wtedy ja czuje sie najbezpieczniej bedąc na torach obok niego.


dokladnie tak, zatrzymuje sie jesli nie widze torow 20-30 dalej i nie interesuje mnie co mysla jadacy za mna.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:02:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
MariuszD napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
MariuszD napisał(a):
no coz co sie stalo to sie nie odstanie....jego wina i to bez gadania.


Apropos ja zawsze zwalniam przed przejazdem aby najpierw sprawdzic czy nic nie jedzie, po drugie aby nie urwac zawieszenia. Za duzo slyszalem o takich wypadkach zeby to olac, a jak widac automatyka Kolejowa czasem zawodzi - wystarczy ze nie bedzie pradu i dupa, przejazd sie nie zamknie. A jeszcze lepiej jak zlodzieje podprowadza kawal kabla ktorym leci sterowanie do oddalonego o kilometr przejazdu!!!!!!!!!!!!!!! A to sie zdarza non stop.

Jas zwolnisz do 60 i na przejeździe kolejowym w lesie spotkasz rozpędzony pociąg mknący 100 to raczej nie masz również szans. Jedyne co ma sens - to zatrzymanie sie - ale nie wiem czy komuś sie chce zatrzymywać ....
Ja to jestem waryat - ale staram sie zawsze wyprzedzac na przejazdach kolejowych - bo jak już ktoś sie zatrzymal, sprawdzil i rusza, to wtedy ja czuje sie najbezpieczniej bedąc na torach obok niego.


dokladnie tak, zatrzymuje sie jesli nie widze torow 20-30 dalej i nie interesuje mnie co mysla jadacy za mna.

Twoje szanse na dożycie starosci rosną :peace:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:55:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2003 20:47:31
Posty: 202
Lokalizacja: lublin-monachium
:( wielu z nas jeździ swoimi furkami po torach ,gdzieś na uboczu po szosach ,ćwiczy i wydaje się nam kurde jestesmy dobrzy damy radę, a tym czasem mistrz ginie na jakimś przejeździe kolejowym, no i co na nic te nasze treningi ćwiczenia co ma być to będzie, wniosek żyć dalej i nie dać się jak najdłużej losowi :580: a to co sie stało bierzmy z pokorą , uważajcie ludziska jak tylko można

_________________
jedyną wadą audi jest .... poprzedni własciciel
A6 4F avant 4,2 quattro..............
A6 4B avant 2,5 tdi quattro 2006- 2010
A6 C4 quattro 2,5 TDI 2004- 2007
A6 C4 2,5 TDI 140KM 2002- 2004
Audi 100 C4 2,3 quattro 1999- 2002


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:03:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ktoś na innym forum napisał(a):

poniewaz mieszkam 450 m od trefnego przejazdu
wiec pozwole sobie na krotka relacje

CZAS
17.50 plus minus kilka minut - ciemno zadymka sniezna itd

WARUNKI ATMOSFERYCZNE:

- sniezyca, widocznosc od 150 do 50 m - nie wiem jak bylo w chwili zdarzenia ale mozna przyjac te
granice

- droga dojazdowa do szlabanu calkowicei oblodzona i przysypana warstwa sniegu

GEOGRAFIA:

- dojazd do Rzezawy OD E40 - wiejska droga bardzo slabo utrzymana - snieg lod pod spodem

- widocznosc - to wazne ze strony od ktorej jechal Kulig
!!!nie za mozliwosci!!! zobaczyc pociagu z dalszej odlegloscinic niz 25 m - zaslamniaja domy...,
co wiecej im blizej torow tym gorzej bo caloe torwosko zasloniete przez budynek stacyjki...

- BRAK MIEJSCA UCIECZKI!!! - wysmienity kierrowca ucieklby gdyby zobaczyl co sie dzieje - ale
brak miejsca...- stal tam potezny slup - ktory zostal scciety - poza tym asfalt jak mowilem byl
zlodzony i zasniezony - minimalne szanse na ostre skrecanie!!!

- szlaban widac jakies 120 - 150 m przed przejazdem - ze jest otwarty i ze czerwone swiatla nie
migaja, ze nmikt nie stoi przed torami...

NA DRODZE

- droge Kulig znal bo mialw rzezawie maly interes do ktorego od czasu do czsu jezdzil - milo bylo
widziec slynnego kierowce na wiejskiej drodze...

- za Kuligiem 2 samochody w bezpiecznej odleglosci jak na warunki drogowe = i udalo sie im
zatrzymac...

- wg realcji samochod Kuliga jechal z podobna jak oni predkoscia - a wiec raczcej nie bylo
jakiegos szalenstwa ze strony Kuliga...

- mlody czlowiek podjal jakas probe dotarcia do Kuliga - ale samochod zakleszczony - ciezko mowic
o samochodzie po takich przejsciach - wg relacji kierowca jeszcze kilka minut zyl do przyjazdu
Erki - potem...

DROZNICZKA

- trzeźwa - miala zdwac za 10 minut dyzor - na pewno nie spala itepe...
- szlaban nie byl opuszczony -

PUENTA

mozliwosci -
1) drozniczka zapomniala - zagadala sie - zajela czyms innym -
2) nie dotarla wiadomosc o pociagu - mozliowe USZKODZENIE LINII TELEFONICZNEJ lub TELEFONU (to
raczej watpliwe) lub ktos z Bochni nie dal znac o wyjezdzie pociagu...
3) niezachowanie WYBITNIE WIELKIEJ OSTROZNOSCI ZE STRONY KULIGA - ale to takiej, o ktorej chyba
jednak nie mowi przepis KD - bo musialby wyjsc z samochodu zeby zobaczyc czy pospieszny pociag
jedzie z predkosica 80 - 90 na h - tego nikt nie robi bo to jest niemozliwe...

!!!Kulig nie mial szans!!!
- spoznil sie jakies 30 s zeby spokojnie przez toryt przejechac lu byl za szybko o 1,5 min.

ps. hieny gazetowo- telewizyjne caly dzien sie fotografuja na tle rozwalonego slupa - oHHYDaa...


_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2003 11:40:24
Posty: 17
Lokalizacja: Kobyłka/k. Wawy
Jak rano otworzyłem gazetę, to doznałem szoku :galy: , ale cóż, jak widać co do przeznaczenia, to wszyscy jesteśmy równi bez względu na sławę, czy pozycję spoleczną.
Sam kiedyś miałem przygodę ze szlabanem autoamtycznym.
Szlaban był otwarty a ja już wjechałem na I-szy tor i nagle zobaczyłem pociąg, dałem po hamach a gośc za mną na klakson że się zatrzymałem, ale po chwili zobaczyłem w lusterku jego przerażone oczy.
Całe szczęście, że zwolniłem i zacząlem się rozglądać, od tej pory już niczemu nie ufam.
Inną sprawą jest fakt, że noga mi tak zaczęła latać na sprzęgle, ze nie mialem przez chwilę siły wcisnąć sprzęgła.
Szkoda świetnego rajdowcy jak tez i zwykłego człowieka w jednej osobie.
Szkoda, ze do tego doszło.
Szkoda, że 13 piątek istnieje
Szkoda dużo rzeczy, ale ze wstępnych ustaleń wynika, że drużniczka była trzeźwa, jest tylko człowiekiem a nie maszyną, choć te też potrafią się mylić, także i szkoda mi tej kobiety, która ma swoją tragedię.

To moja świeczka:
Janusz Kulig 1969 - 2004 [i]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 01:57:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2004 00:46:26
Posty: 15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Jestem wstrząśnięty :/ praktycznie 11 lat po śmierci wielkiego kierowcy M.Bublewicza (20.02.1993) ginie kolejny wielki rajdowiec i co gorsza o zgrozo na publicznej drodze w piątek 13 bedąc praktycznie na szczycie swojej kariery.

['] ['] [']


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 15:56:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2003 11:40:24
Posty: 17
Lokalizacja: Kobyłka/k. Wawy
Tak to już jest.
Praca Kuliga była bardzo ryzykowna, gdzie dużym prawdopodobieństwiem było, że może kiedyś nie wyjść z jakiegoś wypadku podczas rajdu, ale nikt nie spodziewał się, że mistrz kierownicy zginie na zwykłej drodze w tak błachy sposób :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 23:17:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
mam pytanie w srode w Łapatowie jest pogrzem Janusza czy ktos jedzie? Bo ja sie zastanwaiem czy nie pojechac. Z Wrocka jest tam okolo 315 km.

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2004 00:01:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2003 23:11:54
Posty: 107
Lokalizacja: Monachium
Ataman70 napisał(a):
MariuszD napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
MariuszD napisał(a):
no coz co sie stalo to sie nie odstanie....jego wina i to bez gadania.


Apropos ja zawsze zwalniam przed przejazdem aby najpierw sprawdzic czy nic nie jedzie, po drugie aby nie urwac zawieszenia. Za duzo slyszalem o takich wypadkach zeby to olac, a jak widac automatyka Kolejowa czasem zawodzi - wystarczy ze nie bedzie pradu i dupa, przejazd sie nie zamknie. A jeszcze lepiej jak zlodzieje podprowadza kawal kabla ktorym leci sterowanie do oddalonego o kilometr przejazdu!!!!!!!!!!!!!!! A to sie zdarza non stop.

Jas zwolnisz do 60 i na przejeździe kolejowym w lesie spotkasz rozpędzony pociąg mknący 100 to raczej nie masz również szans. Jedyne co ma sens - to zatrzymanie sie - ale nie wiem czy komuś sie chce zatrzymywać ....
Ja to jestem waryat - ale staram sie zawsze wyprzedzac na przejazdach kolejowych - bo jak już ktoś sie zatrzymal, sprawdzil i rusza, to wtedy ja czuje sie najbezpieczniej bedąc na torach obok niego.


dokladnie tak, zatrzymuje sie jesli nie widze torow 20-30 dalej i nie interesuje mnie co mysla jadacy za mna.

Twoje szanse na dożycie starosci rosną :peace:


Ataman!!! Sam nie wiesz co robisz i co sugerujesz innym powiedziec!!!
JAK W LESIE WIDZISZ przejazd ,a nie widzisz torow to wychamowoj do 30
A jak wyprzedzasz na przejazdach to dla mnie idiotyzm! Brak 100% kontroli nad autem,bezpiecznie to sie niewiem z jakiego powodu czujesz?
Pociag uderzajac tego po prawej stronie i Ciebie zmiarzdzy!A tymbardziej jak nadiedzie z lewej strony?!! Powodujesz ryzyko poniewaz ten przed toba patrzy w obie strony i w lusterku mu smiga ktos wyprzedzajacy-wiec nie skoncetrowany wierzdza na przejazd... :zly: Ach brak mi slow.Czy ty wiesz co robisz i mowisz!? I inni moga pojsc Twymi sladami i stracic Zycie??!! :(:
Odnosnie Kuliga szkoda goscia.Ale sam sobie zawinil!Powinien uwazyc!
tym bardziej, ze w Polsce sie wychowal i znal wypadki na przejazdach kolejowych.TO nie wyscig i nikt za niego nie myslal.Przyzwyczajenie, czy nieowaga?To realja a nie Rajd.!No i FIAT?! nie mial czym Hamowac, ani przyspieszyc...Pokoj jego duszy... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2004 00:12:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
krzysiek - czy ty przeczytales opis wypadku kuliga bo odnosze wrazenie ze nie bardzo...

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2004 00:16:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Nie przeczytał też tego co ja napisałem, ale nie martwi mnie to.

Ale dzięki za sugestię - szanowni koledzy - proszę sie moimi wypowiedziami nie kierować NIGDY!!!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2004 08:07:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nauczyłem się nie ufać NIGDY dróżnikowi. Przed KAZDYM przejazdem się zatrzymuję i w nosie mam że inni za mną trąbią. W dawnych czasach gdy jeździłem malcem o mały włos nie skończyłem jak Kulig (przejazd strzeżony w lesie - zapory otwarte , podjeżdzamy a tu fiu....... pośpiech :galy: Później na tym samym przejeździe rozwaliło osobówkę i siakiegoś Zuka). Moja rada: nie ufajcie przejazdom jak psom. Szkoda życia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2004 03:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2004 00:55:34
Posty: 21
Lokalizacja: Wawa
Miły gest w całej tej tragedii---> http://www.wrc.com/en_GB/News/2004/002/ ... dsmash.htm
Aż się człowiekowi miło robi jak widzi że nie tylko my opłakujemy strate wielkiego mistrza.

_________________
Where is my Audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2004 07:50:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
ktoś na innym forum napisał(a):

poniewaz mieszkam 450 m od trefnego przejazdu
wiec pozwole sobie na krotka relacje

...

PUENTA

mozliwosci -
3) niezachowanie WYBITNIE WIELKIEJ OSTROZNOSCI ZE STRONY KULIGA - ale to takiej, o ktorej chyba
jednak nie mowi przepis KD - bo musialby wyjsc z samochodu zeby zobaczyc czy pospieszny pociag
jedzie z predkosica 80 - 90 na h - tego nikt nie robi bo to jest niemozliwe...



Cytuj:
"Jak powiedział mi maszynista, widział wjeżdżający na tory samochód i dawał ostrzegawcze sygnały świetlne oraz dźwiękowe, jednak auto nie zatrzymało się - dodał komisarz Dymura, który był na miejscu wypadku. - Pociąg nie był już w stanie się zatrzymać i wpadł na samochód,


ku przestrodze: Janusz w chwili wypadku rozmawiał przez komórę...
deczko to nierozważne... nie pytajcie skąd wiem, jest to fakt rozmawiał
z przedstawicielem fiata ktory wszzystko słyszał po drugiej stronie...

[']

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 19:43:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
To było rok temu. Pamiętam moją reakcję :/ ale to był szokk. :(

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: