.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 23:30:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 18:03:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Dwa sprostowania:
1. Darm (bo chyba o niego chodzi) narzekał na zlocie na ASR czy coś innego - dlatego kiepsko mu poszło, ale napewno nie można go okreslać mianem kierowcy, który nie dorósł do A8. Ci, którzy choć raz z nim rozmawiali face2face wiedzą o co chodzi.
2. W cygarze, a raczej 200-tce były fotele z pamięcią.

Do całej reszty - przestańcie grzmieć na nowych - raz przypomnieć o szukajce można, ale więcej razy to chyba przesada!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:39:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
[quote]Dwa sprostowania:
1. Darm (bo chyba o niego chodzi) narzekał na zlocie na ASR czy coś innego - dlatego kiepsko mu poszło, ale napewno nie można go okreslać mianem kierowcy, który nie dorósł do A8. Ci, którzy choć raz z nim rozmawiali face2face wiedzą o co chodzi.[quote]

Nie koniecznie pisałem o Darmie jako słabym kierowcą.
I wcale tak nie twierdzę bo nie znam Darma.Tyle tylko że kolega stwierdził że ktoś sie nie popisał a przyczyn mogło być wiele.Ta o której wspomniałem najszybciej przyszła mi do głowy.

[quote]2. W cygarze, a raczej 200-tce były fotele z pamięcią.[quote]

Fakt ,zwracam honor :): . Ale to była tylko .... uwaga trudne słowo "metafora" :)
Pozdrawiam

BTW.Proponuje zamknąć temat bo założyciel wątku już dawno zapomniał o jego istnieniu a w chwili obecnej zmierza do nikąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:49:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
GrzesB przyznam tobie racje. Jeżeli chodzi o Darma to o A8 posiada dużą wiedze i praktyke, więc nie wiem skąd te słowa że do A8 nie dorósł.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 20:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
lenoks napisał(a):
GrzesB przyznam tobie racje. Jeżeli chodzi o Darma to o A8 posiada dużą wiedze i praktyke, więc nie wiem skąd te słowa że do A8 nie dorósł.


Docztałeś mój ostatni post do końca? :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 20:16:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
ADAM 12 napisał(a):
lenoks napisał(a):
GrzesB przyznam tobie racje. Jeżeli chodzi o Darma to o A8 posiada dużą wiedze i praktyke, więc nie wiem skąd te słowa że do A8 nie dorósł.


Docztałeś mój ostatni post do końca? :!!:

Przeczytałem ale dopiero po wysłaniu swojego. :D

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 21:46:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Odpowiedz na pytanie dotyczace tego tematu zapodal jabolos. Jezeli chodzi o Audi A8 z silnikiem 4.2 to kompetentny jest Darm, poniewaz jest posiadaczem takiego modelu. Napisal on o jego eksploatacji juz bardzo duzo. Dlatego proponuje zamknac ten temat. ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 01:07:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
zielaki napisał(a):
MAm znajomego człowieka w serwisie Audi w HAMBURGU, człowiek który pracuje kupę lat w jednym fachu...on nawet juz nie umie naprawiac zadnej innej marki niz Audi bo brakuje mu wiedzy i stwierdził ze najlepiej wyprodukowanym samochodem z gamy Audi jest stara 100 ,cygaro ,c4,stara A6.... i Audi 80 .reszta to baranina....jesli chodzi o A8 to polecał tylko silnik 3,7 .osiągi ponoc takie same jak 4,2 a mniejsze spalanie, no i ta pieprzona elektronika.....w 3,7 juz nie ma tego problemu... Silnik 3,7 został skonstruowany troszkę póżniej niz stary silnik 4,2 i poprawiono mu pewne wady które występowały w starszych modelach..Do tego Niemcy nie są głupi...nie zrobili by silnika tylko 0,5 litra mniejszego by zachowywał się duzo słabiej niz 4,2 i do tego palił tą samą ilosc paliwa.... głównym celem było poprawienie wad i usterek które w modelu 4,2 były technicznie nie mozliwe do poprawienia. no i spalanie..AUDI A8 4,2 jest znacząco paliwozerne na miescie.

Drogi zielaki piszesz o czymś o czym nie masz bladego pojęcia.
Miałem od 03.2005 do 11.2005 A8 3,7 40V 260KM quattro `00 równocześnie z A8 4,2 32V 300KM`98 i nie pisz takich bajek, że 3,7 mniej pali (chyba, że bez quattro) w mieście lub ma podobne osiągi itp., bo nawet moja żona jak to czyta to się uśmiecha z niedowieżania(ona nim przeważnie jeżdziła).
Jak wynika nawet z danych 3,7 ma wyżej położony moment i 0 50 nm mniejszy i wyżej rozwija moc maks.
A w praktyce 4,2 jest agresywny, a 3,7 w porównaniu z nim ospały.
Silnik 3,7 jest identyczny konstrukcjnie co 4,2 tylko rózna jest pojemność
i nastawy sterowników, i dlatego nikt nie może znależć racjonalnego wytłumaczenia jego gorszego zachowania.
A co do twojego stwierdzenia z Kielc, że się nie popisało to wg. Ciebie Audi R8 też jest szajs, bo jak by tam przyjechało to też by się nie popisało, bo nie wiadomo, ćzy wogóle kilka metrów by przejechało.
Pomijając kwestię umiejętności, to jak myślisz na prostym odcinku w Kielcach, kiedy nie musiałem jechac pomiędzy pachołkami ,nie deptałem mu do oporu? Deptałem! Tylko, że koła się poprostu nie kręciły tak szybko jak powinny, gdyż ASR nie można wyłączyć , tylko ESP, a dlatego
gdyż jest on zintegrowany z ABS, a nie jak w A6 jest oddzielnie.
A jak on działa to chyba wiesz, jak też na takiej nawierzchni bez kolców i odpowiednich opon ty byś chciał zobaczyć pokaz mocy.
Żartujesz chyba. Te auta z cienkimi oponami radziły sobie najlepiej.
Po drugie nie czuje sie kier. rajd., ani nie mam auta rajdowego, a czuję sie kierowcą wyścigowym, i nawet Shumacher nie pojedzie boczkami
tak jak zawodowy kierowca rajdowy.
I mnie rajdy nie rajcują, wyścigi a i owszem.
Daj mi kawałek toru wyścigowego gdzie można jechać 250km/h, a zobaczysz co potrafi A8 4,2.
A inna sprawa, to że już nie piszę się na tory typowo rajdowe, jak ten w Kielcach, mając auto które wogóle się do tego nie nadaje.
Nawet gościowi profesjonaliście z SJS Subaru A8 stawało w poprzek,
a używał wszystkiego i hamulcy ( a mieliśmy ich nie używać jak wiesz) i jechał z Esp( ja jeżdziłem bez), gdzie auto nie jest wtedy takie podatne na wyjeżdżanie, i cały czas wajchował biegami(tiptronikiem).
Po prostu taki tor to nie tego auta natura.

ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
...sprostowania:
Nie koniecznie pisałem o Darmie jako słabym kierowcą.
I wcale tak nie twierdzę bo nie znam Darma.Tyle tylko że kolega stwierdził że ktoś sie nie popisał a przyczyn mogło być wiele.Ta o której wspomniałem najszybciej przyszła mi do głowy.

Widziałeś chociaż film z Kielc?
Obawiam sie, że rzeczywiście ktoś tu nie dorósł.
Ciekawe co mi za chwile przyjdzie do głowy.
Kolega napisał o aucie, a ty dorobiłeś o jego kierowcy opinię nie znając go nawet i nie będąc tam.
A to brzydko. Beeeeeeee
A do czego ADAM12 dorósł?
Jak myślisz jaka pierwsza myśl mi przyszła do głowy jak to przeczytałem?!
Tak!
Tak właśnie sobie pomyślałem, a mało brakowało a bym to napisał.
Chyba byś nie był zachwycony.
To tyle.

A wracając do tematu:
Zdecydowanie nie polecam nikomu A8 z motorem V8 3,3 TDI tylko jest w quattro, jeżeli chodzi o koszty eksploatacji.
Pali w mieście ok. 14-15l i koszmarne koszty np. wymiany rozrządu
jak i przeglądów są wyższe niz jakiegokolwiek innego silnika, jak i wady tego motoru np. bardzo szybko zużywajace się wałki rozrządu
(szybciej znacznie niż w 2,5TDIV6) i inne których nie sposób tu opisać.
Prawie brak zamienników.
Występuje tylko w nadwoziu po `99.....ALE....
http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=A8TDI165Q&Kitnum=M-0A8225255QX
POWER I ELASTYCZNOŚĆ..rewelacyjna.
A tak radość z jazdy i w miarę przyzwoite!!!(jak na A8, oprócz spalania)
koszty eksploatacji to bezwzględnie 4,2.
http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=A8220Q&Kitnum=M0A8300300QX
3,7 podobne koszty, ale bardziej awaryjny (nikt nie wie dlaczego) i
nie ten kop, choć bez quattro w miarę idzie, ale to już nie "A8".
A tutaj mój skromny poradnik kupującego A8 bez potrzeby posiadania większej wiedzy o nim:
ftp://ftp.audi8.home.pl/for_A8migos/Poradnik%20kupujacego%20A8.doc
Tylko proszę się nie czepiać za bardzo, jak umiałem tak napisałem.
Jak ktoś ma inne patenty, to na PW please.

Pozdro :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 09:08:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
OT:

Bardzo fajnie napisany ten Twoj poradnik. Szczególnie dało mi do myslenia to wypiaskowanie szyby i reflektorów -> wykorzystam przy szukaniu swojego nowego autka :diabel:

koniec OT.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1.BMW 740i V8 286KM (20.03.2006 - do teraz)
2.Yamaha XTZ 660 Tenere 47KM (07.05.2006 - do teraz)
3. Honda XL1000V Varadero 94KM (01.07.2008 - do teraz)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 11:30:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
kubus napisał(a):
OT:

Bardzo fajnie napisany ten Twoj poradnik. Szczególnie dało mi do myslenia to wypiaskowanie szyby i reflektorów -> wykorzystam przy szukaniu swojego nowego autka :diabel:

koniec OT.


Dokładnie - Darm - załóż taki wątek na forum to poradnik nie zginie a napewno ktoś z niego skorzysta bo jest ciekawie napisany. Jeśli nie masz czasu daj znać na PW to zrobię to za Ciebie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 11:54:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
GrzesB napisał(a):
kubus napisał(a):
OT:

Bardzo fajnie napisany ten Twoj poradnik. Szczególnie dało mi do myslenia to wypiaskowanie szyby i reflektorów -> wykorzystam przy szukaniu swojego nowego autka :diabel:

koniec OT.


Dokładnie - Darm - załóż taki wątek na forum to poradnik nie zginie a napewno ktoś z niego skorzysta bo jest ciekawie napisany. Jeśli nie masz czasu daj znać na PW to zrobię to za Ciebie...


Tak też zrobię, tylko najpierw go lekko wygładzę jeszcze i parę słów dopiszę, ponieważ był pisany na kolanie jako odpowiedż na emaila.
I dodam nie mniej istotną rzecz w przypadku zakupu droższych wózków,
mianowicie jaka suma na umowie K/S i jak to zrobić aby miała ręce i nogi
a UC nie mógł sie przyczepić .
Pozdro :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 12:20:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
darm napisał(a):
GrzesB napisał(a):
kubus napisał(a):
OT:

Bardzo fajnie napisany ten Twoj poradnik. Szczególnie dało mi do myslenia to wypiaskowanie szyby i reflektorów -> wykorzystam przy szukaniu swojego nowego autka :diabel:

koniec OT.


Dokładnie - Darm - załóż taki wątek na forum to poradnik nie zginie a napewno ktoś z niego skorzysta bo jest ciekawie napisany. Jeśli nie masz czasu daj znać na PW to zrobię to za Ciebie...


Tak też zrobię, tylko najpierw go lekko wygładzę jeszcze i parę słów dopiszę, ponieważ był pisany na kolanie jako odpowiedż na emaila.
I dodam nie mniej istotną rzecz w przypadku zakupu droższych wózków,
mianowicie jaka suma na umowie K/S i jak to zrobić aby miała ręce i nogi
a UC nie mógł sie przyczepić .
Pozdro :peace:


Wiem, że masz sporo doświadczenia w tym temacie a co kilka dni pojawia się pytanie o to, na co zwrócić uwagę przy zakupie... Cenne rady można łatwo przenieść na grunt tańszych furek więc wszyscy z tego będą mogli skorzystać. Załóż wątek na technicznym, ja go na jakiś czas podwieszę (niech stali bywalcy się naczytają) a później przerzucę do miniFAQ.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: