To wszystko zalezy tylko i wylacznie od tego do czego ma byc uzywane to autko
Mialem przyjemnosc dosc duzo jezdzic wszystkimi z tych autek (audi w wersji 2.7T) i...
EVO w zadnym wypadku nie nadaje sie do codziennej jazdy, na tor i owszem i wymiata duzo lepiej od subaryny, ale jest dosyc nerwowe i nie do konca przewidywalne. jednym slowem calkowicie nie cywilizowane, 0% komfortu ale 100% fun
STI - z tym mialem najwiecej wspolnego. Wrazenia sa super, czuc ze ma to cos wspolnego z rajdami
, lecz jest banalnie prste do opanowania i zanim cos wywinie najpierw dlugo ostrzega. Najwieksza roznica do EVO to charakterystyka prowadzenia, gdzie w STi jest bardziej podsterowna. Na wycieczki RODZINNE bardzo ok, ale juz dluzsze trasy (żona, dzieci, bagaz-->morze) to juz niekoniecznie bym polecal
S4 - 100% autko komfortowe, ale z duzym, duzym pazurkiem. Zdecydowanie najlepiej wykonane i z najlepszym wypasem. Quattro nistety nie dziala tak jak napedy w STI i EVO ale naprawde daje rade.
Jezeli chodzi o silniczki to nawet sie nie wyglupiam zeby cos porownywac, bo jak mozna wyzylowane 2.0T porownac do 4.2????
zupelnie inna historia
W skrocie-od rajdowki do naprawde luxusowej limuzyny. calkowicie inne autka, chociaz rownie szybkie