.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 08:32:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 11:14:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
BladyRS napisał(a):
Nie, auto nie jest zagazowane, szkoda zarzynac silnik...


:053: rozumiem ze to twierdzenie jest poparte czym poza tak zwanym "widzimisie" ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 12:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2004 15:17:57
Posty: 33
hans napisał(a):
BladyRS napisał(a):
Nie, auto nie jest zagazowane, szkoda zarzynac silnik...


:053: rozumiem ze to twierdzenie jest poparte czym poza tak zwanym "widzimisie" ?


to religia :okulary:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 13:14:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
hans napisał(a):
BladyRS napisał(a):
Nie, auto nie jest zagazowane, szkoda zarzynac silnik...


:053: rozumiem ze to twierdzenie jest poparte czym poza tak zwanym "widzimisie" ?


wyobraz sobie ze nie, wiadomo ze zagazowanie silnika z turbo wcale nie jest takie proste, i malo jest w Polsce firm które potrafią to dobrze zrobic, rowniez koszty instalacji sa ogromne, chodzi mi oczywiscie o silniki z turbo,

wiadomo ze dobry gazunek w samochodzie nikomu jeszcze nie zaszkodzil, sam przejechalem na "gazie" drugim samochodem Seatem Cordobą 1.6 , 62 tys km. i jeszcze jakos chodzi... :P

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 18:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
666 napisał(a):
j@cek napisał(a):

za 30 w polsce nie kupisz A4 1.8T niuni(w stanie lepszym niz fabryczny :D ) z gazem - musisz wydac ok 33 tys.

A kto mowil o 1.8 Turbo z gazem :D skad wiesz ze za 30tys nie kupie a za 33tys kupie???czyzby to byla roznica ktora trzeba dolozyc na gaz???
Ps.jesli kupowac w Polsce 1.8 T to tylko bez gazu bo jest male prawdopodobienstwo,ze ktos to ,,z glowa ,, zalozy!!
Ps.2 Preferowany IGS do 1.8 T no i tu jak bys zgadl kosztuje okolo 3400zl(dane moga sie roznic w zaleznosci od zakladu) :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 22:17:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
j@cek napisał(a):
666 napisał(a):
j@cek napisał(a):

za 30 w polsce nie kupisz A4 1.8T niuni(w stanie lepszym niz fabryczny :D ) z gazem - musisz wydac ok 33 tys.

A kto mowil o 1.8 Turbo z gazem :D skad wiesz ze za 30tys nie kupie a za 33tys kupie???czyzby to byla roznica ktora trzeba dolozyc na gaz???
Ps.jesli kupowac w Polsce 1.8 T to tylko bez gazu bo jest male prawdopodobienstwo,ze ktos to ,,z glowa ,, zalozy!!
Ps.2 Preferowany IGS do 1.8 T no i tu jak bys zgadl kosztuje okolo 3400zl(dane moga sie roznic w zaleznosci od zakladu) :D


Jakby nie bylo wiadomo ze 1.8T jest drozsze, szybsze, paliwożerniejsze od mojej 1.6 :D

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 22:28:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no ja akurat traktuje gaz jak dodatkowy element wyposazenia auta i nie robie z tego problemu ze nie mma go komu zalozyc ... aktualnie w polsce juz chyba kazdy warsztat zajmujacy sie montazem gazu , montuje wtrysk gazu wiec montaz takowego do silnika z turbo nie stanowi zadnego utrudnienia


jezdzilem autem na zwyklym gazie , jezdze na wtrysku i nie zauwazylem zeby sie auto jakos zuzywalo przez to bardziej a zrobilem spoooro kilometrow tak wiec po raz enty widze ze coponiektorych wiedza o wytrzymalosci silnikow zatrzymala sie na etapie poloneza i duzego fiata ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 22:46:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
666 napisał(a):
Jakby nie bylo wiadomo ze 1.8T jest drozsze, szybsze, paliwożerniejsze od mojej 1.6 :D

No tak ........pali 1 do 2 litrow wiecej ale o ile jest szybsze :D :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2004 15:19:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

hans nie zgodze sie z toba

daltego ze

na zwyklym gazie czescie do chodzi do sytuacji bardzo duzego zubozenia miesznki paliwowej co powoduje podwyzszenie temperatury spalania
co prowadzi co szybszego zuzywania sie wielu czesci

mozna to bardzo wyraznie zauwazyc wlasnie na przykaldie polonezow i fiatow w ktorych wlasciciele maxymalnie zakrecaja korek aby autko mniej palilo
zubazaja mieszanke i przepalaja sie zaroki

podczas jazdy na "zwyklym" gazie (dobrze wyregulowanym ) i tak dochodzi do zuboazania mieszanki


wiem wiem ze to moze byc na przestrzeni setek tys kilomatrow ale roznica teoretyczna jest :D

hihi :P:P

pozdrawima

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2004 21:12:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
juziooo napisał(a):
witam

hans nie zgodze sie z toba

daltego ze

na zwyklym gazie czescie do chodzi do sytuacji bardzo duzego zubozenia miesznki paliwowej co powoduje podwyzszenie temperatury spalania
co prowadzi co szybszego zuzywania sie wielu czesci

mozna to bardzo wyraznie zauwazyc wlasnie na przykaldie polonezow i fiatow w ktorych wlasciciele maxymalnie zakrecaja korek aby autko mniej palilo
zubazaja mieszanke i przepalaja sie zaroki

podczas jazdy na "zwyklym" gazie (dobrze wyregulowanym ) i tak dochodzi do zuboazania mieszanki


wiem wiem ze to moze byc na przestrzeni setek tys kilomatrow ale roznica teoretyczna jest :D

hihi :P:P

pozdrawima


Zgodze sie z toba ale tylko wtedy gdy popychacze nie sa samoregulowane. A tak jest wlasnie w poldkach i fiatach i nawet starszych Audi. Ja w B2 wyminialem zawory i szlifowalem gniazda, bo sie wypalily, ale dla tego ze nie byly zawory regulowane co pol roku. Jak sa popychacze hydrauliczne to glowa spokojna - o ile sa sprawne.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2004 13:25:41 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
666 napisał(a):

A z tego co wiem to wcale 1.8 T nie pali litr wiecej od 1.6

moj na gazie pali tak:

Trasa: predkosc 90-100 ok 8l
100-120 ok 10l
130-180 ok 12l
Miasto:
muskanie gazu : ok 10-11l
ciezka noga ok 13l

Moj kolega ma 1.8 T to jego wartosci sa ok 2l wieksze

hej, moj pali:
pb98
trasa 90-100 - 8l
100-120 - 8l
130-220 :P - 12-13 l
miasto:
muskanie - 11 l
ostro - 14-15
gaz:
trasa 90-100 - 9
100-120 - 10-11
130-220 :P - 13-14
miasto - muskanie: 11l
ostro - 14-15.

pozdrawiam

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A4 2.6 Benzyna 150KM
PostNapisane: 07.gru.2005 21:21:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 20:24:44
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Oprocz A4 mam jeszcze drugie auto zony Opel Kadett 1.6E. W tym drugim mialem problemy z obrotami... okazalo sie ze to wina komputera pokladowego... wiec zmienilem komputer, niestety nie znalazlem do mojego silnika tylko do 2.0 po tej zmianie mialem podobne objawy silnik i wszystko chodzilo idealnie... jednak wchodzil na dziwne obroty zaraz po zapaleniu i nie bylo to za sprawa ssania.. natomias auto zaczelo szybciej wchodzic na obroty silnik mial wieksza moc i byl elastyczniejszy niz wczesniej... teraz kupilem na allegro prwidlowy komputer i problemow z obrotami nie ma. W Audi natomiast obroty sa w porzadku...

_________________
A4 ABC 2.6 V6 klimatronic xenony lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2.6 Benzyna 150KM
PostNapisane: 08.gru.2005 05:46:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Dziarule napisał(a):
Oprocz A4 mam jeszcze drugie auto zony Opel Kadett 1.6E. W tym drugim mialem problemy z obrotami... okazalo sie ze to wina komputera pokladowego... wiec zmienilem komputer, niestety nie znalazlem do mojego silnika tylko do 2.0 po tej zmianie mialem podobne objawy silnik i wszystko chodzilo idealnie... jednak wchodzil na dziwne obroty zaraz po zapaleniu i nie bylo to za sprawa ssania.. natomias auto zaczelo szybciej wchodzic na obroty silnik mial wieksza moc i byl elastyczniejszy niz wczesniej... teraz kupilem na allegro prwidlowy komputer i problemow z obrotami nie ma. W Audi natomiast obroty sa w porzadku...

Obrazek

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 01:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
666 napisał(a):
Nie - Opel to po prostu ekologiczne auto - samo sie rozklada... :diabel:


Bo Opel to jest Nutrue Friendly Car :P :D ;-)

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 01:12:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no właśnie, czy to coś nowego wnosi do tego wątku ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: