.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 20:42:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2009 01:05:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2006 14:10:41
Posty: 45
Czy on przy ruszaniu automatem trzyma hamulec az sie silnik wkręci w obroty? Czy to normlane do zastosowan w C5 2.5 tdi ? :P

_________________
*****************************************
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki naszym ccco zapiera nam dech w piersiach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2009 01:11:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Taaaaaaak ...
Niektórym opary z bezołowiowej tak przypaliły siatkówkę , że kąt widzenia spadł blisko zera ...
Nie pierwszy i nie ostatni raz zresztą ...
O R15 wie już moja córka, a reszty bzdur dyplomatycznie nie skomentuję ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2009 09:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Sprinter napisał(a):
A tak apropo, audi odrabia powoli lekcje z podsterownością, już mamy półosie przechodzące przy samym sprzęgle, przesunięty silnik i seryjne 60/40 q. To nie jest bez znaczenia. ;)


No nareszcie się za to wzieli, mimo to podczas np. filmiku z przejazdu RS5 po Nurburgring nadal słychać "jęk" przednich opon charakterystyczny dla napędu AWD. Ponoć w RS6 C6 podsterownosć juz nie występuje co mnie b. cieszy :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2009 09:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a ja powiem tylko tyle ... :): :): :): :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 16:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Jak komuś sie nie chce kupować wspomnianej gazety dla wybitnego, obiektywnego, jedynego mówiącego prawde, artykułu podaje link:
http://moto.onet.pl/1557421,1,rewolucja ... owany.html
Sugeruje zwrócić szczególną uwage na podpis na dole :lol:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 21:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2008 20:30:28
Posty: 61
Rzeczywiscie narobiłem troche byków ort. ,bo pisałem to tak troszke bez sensu,bo po paru%Więc przepraszam
Chciałem tylko powiedziec ,że benzyna juz wielkiej przewagi nie ma a nawet jest wręcz odwrotnie.
I od razu śmiejecie sie ze mnie:

"dobrze ze jest SzymekB :D"
albo

"myślałem że robią tylko do r8"

Audi to nie tylko samochody do użytku drogowego ,są tez takie tylko i wyłacznie przeznaczone do rajdów samochodowych ,jednym z nich jest r15 .

Tak to miałem napisac?????

Po drugie to co napisał Simpson jest własnie w "top gear"i dokładnie o to chodziło

Po trzecie nie mam żadnych klapek na oczach tylko jestem fanem tej marki i tyle

Po czwarte bmw zeszło na psy i kropka juz nie bedzie takich aut jak sstare m3 ,Czy piekna 7,obecna to brzydal.

Nie śmiejcie sie juz ze mnie :peace:
Juz bede pisał normalnie

_________________
CCCO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 10:49:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to pewnie tylko audi jest takie cudowne i robi tak samo ładne,trwałe i bezproblemowe auta jak kiedyś???
Jeśli tak uważasz to jesteś w wielkim błędzie.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 17:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2008 20:30:28
Posty: 61
Nie kolego moderatorze!! Wcale tak nie myśle, uważam jednak,że audi robi lepsze samochody od bmw jesli chodzi o teraźniejszość.NIe uważam jednak ,że audi nie robi błędów,pomyłek itd. Można dużo by tutaj wymieniać,choćby silnik 2.5 Tdi ,zawieszenie w audi a6 allroad, audi a2 , pękające wały w 2.0 Tdi.... I prosze zapomnijcie o tamtym poście ,bo samemu mi sie z niego śmiać chce :D
Jak mogłem takie bzdury wypisywac
:/
Poza tym takze mam słabośc do bmw, podoba mi sie stara trojeczka ,oraz to nowe x6

Ale nie zmieniam tematu , tutaj chodzi o to ,że ropa juz dobiegła swojego konkurenta i za niedługo go przeskoczy tak się stało w le mans i moze stac się na drogach . Także kolego moderatorze ,może warto docenic Tdi ?? Wypróbowac??
Może zmienisz zdanie na ten temat

Pozdrawiam :)

_________________
CCCO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 19:22:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
SzymekB napisał(a):
Ale nie zmieniam tematu , tutaj chodzi o to ,że ropa juz dobiegła swojego konkurenta i za niedługo go przeskoczy tak się stało w le mans i moze stac się na drogach . Także kolego moderatorze ,może warto docenic Tdi ?? Wypróbowac??
Może zmienisz zdanie na ten temat

Pozdrawiam :)


Jeśli piszesz do kolegi moderatora Dreda, to zapewniam Cie, że nie jest on uprzedzony do TDi.

Popularność diesli bierze się przede wszystkim z ekonomicznego aspektu. Gdyby koszty utrzymania były identyczne, to myślę, że dużo osób przesiadłoby się na benzynę. Łącznie ze mną.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 19:53:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Gdzie kupię ten guzik co daje 100KM przyrostu :?:

Szukałem na allegro ale nie znalajzłem :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 20:06:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ADAM 12 napisał(a):
Gdzie kupię ten guzik co daje 100KM przyrostu :?:

Szukałem na allegro ale nie znalajzłem :/


żeby mieć taki guzik to trzeba kupić M5tke :) tylko on nie daje a ogranicza moc o 100KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 20:14:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hubos21 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Gdzie kupię ten guzik co daje 100KM przyrostu :?:

Szukałem na allegro ale nie znalajzłem :/


żeby mieć taki guzik to trzeba kupić M5tke :) tylko on nie daje a ogranicza moc o 100KM


To do mietka nie podejdzie :?: Bo myślałem że jak kupię guzik to bede miał 320 KM :/

Trudno.Ide dalej wałki toczyć :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 20:17:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ADAM 12 napisał(a):
hubos21 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Gdzie kupię ten guzik co daje 100KM przyrostu :?:

Szukałem na allegro ale nie znalajzłem :/


żeby mieć taki guzik to trzeba kupić M5tke :) tylko on nie daje a ogranicza moc o 100KM


To do mietka nie podejdzie :?: Bo myślałem że jak kupię guzik to bede miał 320 KM :/

Trudno.Ide dalej wałki toczyć :):


zacznik od magnetyzerów :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 20:21:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2008 20:30:28
Posty: 61
Megster napisał(a):
SzymekB napisał(a):
Ale nie zmieniam tematu , tutaj chodzi o to ,że ropa juz dobiegła swojego konkurenta i za niedługo go przeskoczy tak się stało w le mans i moze stac się na drogach . Także kolego moderatorze ,może warto docenic Tdi ?? Wypróbowac??
Może zmienisz zdanie na ten temat

Pozdrawiam :)


Jeśli piszesz do kolegi moderatora Dreda, to zapewniam Cie, że nie jest on uprzedzony do TDi.

Popularność diesli bierze się przede wszystkim z ekonomicznego aspektu. Gdyby koszty utrzymania były identyczne, to myślę, że dużo osób przesiadłoby się na benzynę. Łącznie ze mną.


Kolego Megster to niestety pomyłka z twojej strony.Ekonomia to jedna z dobrych stron tych silników ale nie tylko. Audi teraz usiłuje o tym przekonac o tym amerykanów. Bo kiedy jankes z ogromnym silnikiem benzynowym przegrywa na torze z dieslem to jest cos chyba nie tak. :D

_________________
CCCO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 22:09:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 19:19:10
Posty: 27
Lokalizacja: śląskie
Zauważyć trzeba że TDI ma turbine i dlatego dorównuje benzynie , jeśli by benzyna była z turbiną nie trzeba nikogo przekonywać co by było silniejsze.

_________________
Audi A6 C5 2.7BiT Avant quattro - było
Audi A6 C5 3.0 V6 AVK quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 06:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Cichy napisał(a):
Zauważyć trzeba że TDI ma turbine i dlatego dorównuje benzynie , jeśli by benzyna była z turbiną nie trzeba nikogo przekonywać co by było silniejsze.


nie znam samej budowy tego silnika TDi ale wątpie żeby to V12 zadowoliło się jedną turbiną


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 09:51:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
hubos21 napisał(a):
Cichy napisał(a):
Zauważyć trzeba że TDI ma turbine i dlatego dorównuje benzynie , jeśli by benzyna była z turbiną nie trzeba nikogo przekonywać co by było silniejsze.


nie znam samej budowy tego silnika TDi ale wątpie żeby to V12 zadowoliło się jedną turbiną


racja .... ma dwie ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 11:21:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
SzymekB napisał(a):

[...]Bo kiedy jankes z ogromnym silnikiem benzynowym przegrywa na torze z dieslem to jest cos chyba nie tak. :D

no jasne i tu wychodzi ekonomia.
TDI jest dużo mniej razy w pit lane by się tankować. Przede wszystkim stąd biorą się te przewagi ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 14:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2009 09:54:58
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
SzymekB napisał(a):
Chciałem tylko powiedziec ,że benzyna juz wielkiej przewagi nie ma a nawet jest wręcz odwrotnie.

Tu się troszkę nie zgodzę.
Zauważ, że nadal w większości porównań bierze się pod uwagę turbo diesla i wolnossącą benzynę.
Biorąc pod uwagę oba rodzaje jednostek i obie doładowane wydaje mi się, że benzynka jest do przodu i to nieźle :)

Megster napisał(a):

Popularność diesli bierze się przede wszystkim z ekonomicznego aspektu. Gdyby koszty utrzymania były identyczne, to myślę, że dużo osób przesiadłoby się na benzynę. Łącznie ze mną.


Tu też bym polemizował ;) ;)
Ta ekonomiczność to tylko mniejsze spalanie.
Jak masz cokolwiek zrobić w dieslu np. rozrząd to okazuje się, że nie jest już taki ekonomiczny.

Pomijając fakt, że niecierpię klekotów (zaraz zostanę zlińczowany :P :P ) to sporo przeanalizowałem temat, miedzy innymi z wujkiem swoim który ma w firmie koło 20 samochodów - Octavie i Focusy zarówno w benzynie jak i w dieslu.
Mniej więcej ta mini flota :P ma 4 lata i diesle w utrzymaniu są o wiele droższe.
Mówię o całkowitym koszcie utrzymania, łącznie z serwisem, ubezpieczeniem etc.
Zaraz pewnie gromy na mnie polecą ale cóż - każdy chyba ma prawo do swojego zdania ;)
Droższe od 1,9TDi to chyba tylko eSki są bo nawet 2,8 w benzynce jest ekonomiczniejszy w utrzymaniu :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 14:24:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2008 20:30:28
Posty: 61
Chmielu80 napisał(a):
SzymekB napisał(a):
Chciałem tylko powiedziec ,że benzyna juz wielkiej przewagi nie ma a nawet jest wręcz odwrotnie.

Tu się troszkę nie zgodzę.
Zauważ, że nadal w większości porównań bierze się pod uwagę turbo diesla i wolnossącą benzynę.
Biorąc pod uwagę oba rodzaje jednostek i obie doładowane wydaje mi się, że benzynka jest do przodu i to nieźle :)

Megster napisał(a):

Popularność diesli bierze się przede wszystkim z ekonomicznego aspektu. Gdyby koszty utrzymania były identyczne, to myślę, że dużo osób przesiadłoby się na benzynę. Łącznie ze mną.


Tu też bym polemizował ;) ;)
Ta ekonomiczność to tylko mniejsze spalanie.
Jak masz cokolwiek zrobić w dieslu np. rozrząd to okazuje się, że nie jest już taki ekonomiczny.

Pomijając fakt, że niecierpię klekotów (zaraz zostanę zlińczowany :P :P ) to sporo przeanalizowałem temat, miedzy innymi z wujkiem swoim który ma w firmie koło 20 samochodów - Octavie i Focusy zarówno w benzynie jak i w dieslu.
Mniej więcej ta mini flota :P ma 4 lata i diesle w utrzymaniu są o wiele droższe.
Mówię o całkowitym koszcie utrzymania, łącznie z serwisem, ubezpieczeniem etc.
Zaraz pewnie gromy na mnie polecą ale cóż - każdy chyba ma prawo do swojego zdania ;)
Droższe od 1,9TDi to chyba tylko eSki są bo nawet 2,8 w benzynce jest ekonomiczniejszy w utrzymaniu :peace:


Kolego tutaj z porównaniem 2.8 w benzynie do zacnego 1.9 Tdi to chyba przegiołes.Przeciez 1.9 jest najbardziej niezawodnym,ekonomicznym i nawet powiem cichym silnikiem w swojej klasie.Radzi sobie bardzo dobrze z quattro, wiem bo tata takim jezdzi ma 116 koni . Natomiast 2.8 to benzyna która pali przynajmniej 12 litrów na setkei po przejechaniu 200 tys. km silnik juz ma na co narzekac.1.9 przejezdza to bez problemu i nic sie z nim nie bedzie działo.
Nie jestem dieslo-maniakiem sam mam benzyne :D


Ale porównanie 6 litrów ropy na setke z 12 litrami benzyny?? ;)

Moze sie zgodze ,że części do diesla sa droższe i pada turbina, ale za to sa bardziej wytrzymałe ;)

A kolega Dred z tym Le mans tez ma racje, bo diesle rzeczywiscie mniej stają do tankowania i to im daje przewage. No coż tak to juz jest ,że każdy chwali swoje i tak będzie do konca świata :D

Pozdrawiam :peace:

_________________
CCCO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: