.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.kwi.2025 11:20:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 19:32:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Na to pytanie już każdy odpowiada sobie sam.
Bezpieczna granica to taka która pozwoli nam za 50 lat nadal poruszać na forum różne bardziej lub mniej sensowne tematy, tak która pozwoli cieszyć się nami innym osobom które nas Kochają. Myślę, że taka granica będziedobra.
Tego sobie i wam wszystkim życzę!
Paweł Fila "Flavios"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 21:03:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Czyli co - 40 km/h jest O.K? Bo przy 60 - juz sie mozna zabic przeciez.
Predkosc nie zabija, zabijaja bledy.
Ja osobiscie mam zle doswiadczenia drogowe 0 kolizje lub prawie ze kolizje - jedynie w sytuacji wyluzowania przy malych predkosciach rzedu 40 wlasnie.
Reasumujac - tamat bezpiecznej predkosci nie jest łatwy.
Mozna sie zabic jadac 60 a jechac bezpiecznie 300km/h.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 21:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ja na to wszystko powiem tak:
przedstawiłem swoje zdanie no i po części dane...; opony w tym przypadku widział bym jako oddzielny rozdział bo fakt faktem czujnik jest własnie na półosi

dalej mysel ze auto ma np podanę vmax np 240km/h to ma miec tyle zgodnie z tym co fabryka założyła :peace: (pomocny byłby w tym momencie wykres z hamownik który wyjasnił by wsio (oczywiście> biorąc pod uwagę standard auta)
to ze max moc jest np przy 5700 więc tyle sie powinno rozkręcić i osiągnąć podaną prędkość, jezeli można wkręcić auto np do ponad 6000 normalną rzeczą jest ze powinno mieć wiekszą prędkość ( gazownikom odradzam :P) dalej po tym punkcie auto traci ... moc moment pewnie wcześniej
to samo tyczyło by sie startów np na krótkich odcinkach gdzie mysle nie ma sensu przeciągać bo już (mowa oczywiście o standardzie..) nic sei nie wyciśnie...
i zgadzam sie z tym ze 300stówki pozostawmy F1 :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 05:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 03:43:56
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
Wiec poco kupowac S6 zeby scigac sie na 300 metrowych odcinkach od swiateł do swiateł z małolatami co maja po 100 KM pod maska :))
bez urazy.

_________________
C4 2.8 v6 Quattro - Wtrysk LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 10:52:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
flavios napisał(a):
Ponieważ to ja zapoczątkowałem ten TOPIC pozwole sobie dolać trochę oliwy do ognia.

Oto kilka danych: (dane na rok 1998)
1. Porsche Turbo 408KM!!!! vmax- 290km/h
2. BMW Alpina B8 333KM vmax 281km/h
3. BMW ALPINA B12 5,7L 387KM vmax 280km/h
4. CORVETTE 344KM vmax 274km/h!!!!!!!!!
5. LOTUS ESPIRT V8 1354Kg (masa) 354KM vmax 282km/h!!!!!!!!
6. Maserati Quattroporte Ottocilindri V8 335KM vmax 270km/h

Czy ktoś z tych twierdzącychm, że S6 4,2 powinno jeździć 280km\h zauważa drobną różnicę w konstrukcji, mocy i przygotowaniu od w/w.
Zauważyłem, że wielu z klubowiczów opuszczało lekcje fizyki. Jak dorosły człowiek zainteresowany motoryzacją może twierdzić, że pomiędzy 230km/h a 280km/h jest tak znikoma różnica, że po wymianie filtra na stożkowy nasze auto zamiast 210 będzie od dzisiaj jeździło 250km/h.
Tak jest to prawda ale tak jak już wcześniej napisałem tylko na podnośniku u wulkanizatora.
NIGDY 290 czy nawet 300 KONNE KOMBI WAŻĄCE PRAWIE TONY NIE BĘDZIE MOGŁO SIĘ RÓWNAĆ OSIĄGAMI Z PORSCHE TURBO.
Co do różnicy w osiągach pomiezy 4,2 a 2,8. Ktoś napisał, że 240 dla 4,2 to trochę mało. Na jakiej podstawie. Jechałeś nim. To, że 2,8 można kulnąć do 240. Może i da sie ale warunki muszą być idealne. A moja S6 pewnie dała by radę 250km/h gdybym chciał ryzykować, że przy takim obciążeniu w moim ośmioletnim aucie nic nie zawiedzie i nie ozdobie okładki nowin Jeleniogórskich. Ale po co!!!
Wiecie po co były robione Modele AUDI (S2, S3, S4, S6, S8, czy RS)?????
Po to aby mozna było się szczycić tym, że Audi RS2 do pierwszych 50km/h przyspiesza szybciej, niż MACLAREN F1.
Po to, żeby kierowcy F1 skarżyli się przez radio, że nie mogą nadążyć za pilotem (PACE CAR) RS6 na mokrej nawieżchni.
O to w tym wszystkim chodzi, a nie o to by zabrać rodzinkę i rowery i jechać 280km/h nad morze.
Pozdrowieni dla wszytskich uczestników i bez urazy
Flavios PEACE :peace:


RS2 fabrycznie 262...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: