.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 22:38:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 01:24:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
takich danych w ETCE nie znalazlem :D :P ... ale z tym to juz sie schody robia .. jednak 2.2T 20V duzo latwiej znajdziesz a tez bedzie plug&drive ;) ... z mechaniczengo pkt widzenia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 01:35:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Tylko do 2.2T trzeba skrzynie i napęd częściowo wymienić :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 01:36:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie trzeba

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 02:24:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Witaj Macior, mam dla Ciebie kompletny silnik ze skrzynią od S4 2.7BiT, jak chcesz to pisz :) Ceny nie znam bo to kolegi, ale mogę się dopytać.
Pozdro!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 12:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Ja wczoraj trafiłem na merca nie wiem jaki miał motor.Okular, kombi gdzieś ok.2000r .Było tak, stojmy na światłach ,myśle sobie chłop będzie naduszał czy nie? ale ruszm normalnie a tu gość buta no to i ja zaczynam pałować 1 równo 2 równo 3 równo i gość zaczyna chamować bo mu sie pas kończy chowa sie zamną ,wchodzimy w zakręd jusz w miare spokojnie autobus przedemną ,wyprzedzam i zamną gość wyprzedza i ognia ale tym razem został w tyle.Troche sie zdziwiłem.Dodam że jeszcze sie dobrze nie wprawiłem w zmianie biegów ,wtedy 2 -ka mi nie weszła tak jak chciałem a z 2 na 3 to mi audiczką szarpneło w przud i wtył i dopiero przyśpieszała.Czasami zdaża mi sie to i już nie wiem czy to od tego że za wolno puszczam sprzęgło czy za szybko.
PS.przepraszam za błendy ort. ale nigdy za dobry z polaka nie byłem.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 08:59:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
No właśnie jak zmieniać biegi żeby auto przyśpieszało jak trzeba. Ja słyszałem od jakiegoś kierowcy rajdowego w TV, aby nie puszczać gazu podczas zmiany biegów tylko sprzęgło i zmiana biegu. Co wy na to :?:

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 10:00:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Na skrzyni rajdowej , jak najbardziej :D Ale na seryjnej to najlepszy sposób na załatwienie synchronizatorów.
Trzeba biegi zmieniać tak, aby obroty silnika podczas zmiany biegów, nie spadały poniżej maxymalnego momentu. U każdego jest to inaczej.

Ale najważniejsze to koordynacja ruchów. Przesunięcie gałki biegów trwa krótko, ale za to zasprzęglenie i wysprzęglenie długo, czasu trzeba szukać w nogach a nie w prawej ręce.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 19:53:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
BART.W napisał(a):
PS.przepraszam za błendy ort. ale nigdy za dobry z polaka nie byłem.


Nic nie szkodzi dobrze ze sie chociaz przyznales :P ;)
Ja kiedys wyprzedzalem autobus, a za mna siedzial na ogonie VW Transporter i juz sie szykowal do wyprzedzania. No ale to ja bylem szybszy i wiec wyprzedzam, a zredukowalem do dwojki no i full speed ahead gaz w podloge. Ttransprter za mna, a ja bylem tak skoncentrowany zeby prawidlowo wyprzedzic autobus, no bo zaczynalo sie wzniesienie i akurat ciezarowka jechala z gory :galy: tak sie skupilem zeby uciec na swoj pas, a tu mi autem szarpnelo tak jakby braklo paliwa. Ja patrze szybko na predkosciomierz a tu 95 km/h i to na dwojce !! Cholera krzycze do kumpla za wysokie obroty i odcielo mi paliwo, a on no i co teraz ja szybko trojke wbilem i auto dalej jak z procy poszlo a swoj pas. Dostalo takiego kopa ze na samym wzniesieniu mialem uczucie ze wylecimy w powietrze jak na rajdzie Wielkiej Brytanii :D Teraz wiem ze na dwojce moge krecic moje ABT do 95 km/h :P
Transporter oczywiscie ledwo uszedl z zyciem, no i na tym wyscig sie nie skonczyl. Skubany co on tam mial pod maska 2.5 TDI ? :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 20:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Ja jakiś czas temu miałem przyjemność z transporterem T5 TDI czałe czerwone, ładnie to lata jak na dostawczaka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 20:08:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Koru, to nie dlatego, że tak bieg zmieniłeś, tylko dlatego, że moment pod końcem obrotów jest niski i zmieniając bieg trafiłeś na wyższy w średnich obrotach :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 22:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

mialem podobny przpyadek oczywscien w Audi 80 1,6 gaznik 69 ps :P
wyprzedzamy kilka samochodow i na 2 bylo 100 i odceilo paliwo kolega na 3 a tu dalej przez chwile nic !!!!!!! zonk trzeba bylo hamowac to dopiero szajsowane rozwiazanie nie wiem dlaczego

ale podoiba mi sie odciecie takie jak jest w rajdowkach ze obroty skacza ale nie odcina paliwa na stale

ja w swoim audiku nie mialem odciecia i dlatego pewnoego razu na 2 biegu pojechalem 120 km/h co bylo juz praktycznie za skala obrotomierza :P


pozdrawima

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 23:37:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Te odciecie obrotow to wiadomo specjalnie jest, po to zeby chronic silnik i jego wnetrze przed zniszczeniem. Ja podczas tego wyprzedzania mialem odciecie, bo raz ze nie mam obrotomierza tylko duzy zegarek :D i bylem zajety wyprzedzaniem, a na dwojce auto szybko sie zebralo i 95 km/h mialem moment. Potem gdy wrzucilem trojke to auto szlo jak burza nie bylo wiecej przerw w dostawie paliwa do cylindrow :P
Na biegu jalowym jak depne gaz do dechy to obroty jak dojda na max to silnik wyje i obroty zaczynaja lekko falowac, czyli raz spadac potem rosnac i autem strasznie trzesie i oczywiscie silnik wyje :) To elektronika ingeruje zeby nie uszkodzic gladzi cylindrow i walu korbowego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: