.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 09:42:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 13:53:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Rogal napisał(a):
Jak miałbym szukac 2.0 16v to już wolałbym 2.3 czy 2.8 Q :P . Dlatego zejdzmy na ziemie i dyskutujmy na temat 2.0 (90ka lub 115ka) i to na gazie !!!!!! a Tdi gdzie ja tu nie widze wyboru - jeste jeden i jasny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nooo 2,3 całkiem całkiem zwija asfalcik, ale i tak wole TDI :P Ci co maja wiedzą dlaczego :701:


W 2.3 jest piekny dzwięk - najpiekniejszy po moim liderze - bokserze subaru

Fakt - dźwięk NG jest zajebisty ... pomruk ... mrrrrrrrrrrrrrrr :509:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 13:53:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
emge napisał(a):
Rogal napisał(a):
Zerknij na OGŁOSZENIA i moją ofertę, ta B4-ka wyjdzie w granicy 20tysi. A jest w takim stanie, że dobrze żeby trafiła do klubu audi. Chyba, że EoMaciu wpadł na kolejny szalony pomysł i chce sprzedać swoją to moja oferta jest wtedy nieaktualna :D .

Pozdrawiam.

Jakies fotki posiadasz? Zawsze to bardziej dziala na wyobraznie :D



Fotki będą bo znajomy jest teraz w Belgii i zrobi ale czy w tym tygodniu czy w następnym to nie powiem dokładnie...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:03:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rogal napisał(a):
Jak miałbym szukac 2.0 16v to już wolałbym 2.3 czy 2.8 Q :P . Dlatego zejdzmy na ziemie i dyskutujmy na temat 2.0 (90ka lub 115ka) i to na gazie !!!!!! a Tdi gdzie ja tu nie widze wyboru - jeste jeden i jasny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Z 2.8 sie zgodze ze mocniejszy chciaz w budzie C4 juz odstaje (mowie o odejsciu, bo predkosc max. duzo wieksza), ale 2.3 slabsze i drozsze w opladach od 2.0 16V - no i ten ostatni to nowsza kostrukcja od 2.3.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
a czy 2.3 nie ma większego momentu ??. Nie mam danych katalogowych ale jakie różnice są miedzy 2.0 16V a 2.3 10V bądz 20V ??? w przyspieszeniach i elastyczności ??

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Jezeli mowisz o 2.3 20V to sei z toba zgadzam ze nie ma tematu - sam bym takiego sobie zapodal :P ale MJ mowil cos o dosc duzym apetycie.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
MariuszD napisał(a):
Jezeli mowisz o 2.3 20V to sei z toba zgadzam ze nie ma tematu - sam bym takiego sobie zapodal :P ale MJ mowil cos o dosc duzym apetycie.


To MJ ma 2.3 20V ???. Jezeli tak to już wiem czemu się chciał ze mną ścigać w Konorowie :)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:26:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rogal no co ty. Aha to ty sie z laskami w lesie zabawiales i dla tego nie wiesz co ma pod maska MJ. :D Tak on ma 2.3 20V, i jest jeden z niewielu gosci mi znanych ktory wywalil klime - to tak gwoli przypomnienia - bo mu sie jego nowy kolektor nie miescil. Mysle ze na ten zlot przyjedzie z juz z turbina. :galy:

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
uuuuu to nieźle. Z tą klimą to sobie przypominam :D :D

Co to za mod z tą turbawką będzie ?? jakieś przyblizone parametry ?? jakej firmy turbinka ?? wiesz coś ??

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
a czy 2.3 nie ma większego momentu ??. Nie mam danych katalogowych ale jakie różnice są miedzy 2.0 16V a 2.3 10V bądz 20V ??? w przyspieszeniach i elastyczności ??

2,0 16V 137 kM i 181 Nm
2,3 133 KM i 190 Nm
2,3 20V 167 kM i 216 Nm

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:32:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
kurcze nic nie wiem, ale musi miec jakies plany jezeli robil miejsce z jednej strony silnika.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:34:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
baskecior napisał(a):
Rogal napisał(a):
a czy 2.3 nie ma większego momentu ??. Nie mam danych katalogowych ale jakie różnice są miedzy 2.0 16V a 2.3 10V bądz 20V ??? w przyspieszeniach i elastyczności ??

2,0 16V 137 kM i 181 Nm
2,3 133 KM i 190 Nm
2,3 20V 167 kM i 216 Nm


Kolega nie ma wszystkich not katalogowych. Zapomnial o silniku ktory mam ja czyli ACE 140/192 a podal silnik 6A ktory ma np. SqneR. I powiem wam ze znowu widzialem na sieci opis ze w Competition poodniesli moc do 150KM. Cholera co jakis czas takie rzeczy pisza, sam nie wiem.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:40:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Ale jezeli nawet 2.3 ma mniej o 10 koników w katalogu to i tak bym wolał 2.3. Tamten motor pieknie pracuje i jest chyba jednym z najlepszych konstrukcji na świecie. A moment ma podobny...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rogal napisał(a):
Ale jezeli nawet 2.3 ma mniej o 10 koników w katalogu to i tak bym wolał 2.3. Tamten motor pieknie pracuje i jest chyba jednym z najlepszych konstrukcji na świecie. A moment ma podobny...


W tym momencie rozmiawiamy o gustach - a o tym sie nie rozmawia...Pozdrowka.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Dlaczego o gustach - ja nie kupiłem TDi bo grzechocze na wolnych jak 30-ka :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 14:57:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Dlaczego o gustach - ja nie kupiłem TDi bo grzechocze na wolnych jak 30-ka :D


co to jest 30ka :?:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:00:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rogal napisał(a):
Dlaczego o gustach - ja nie kupiłem TDi bo grzechocze na wolnych jak 30-ka :D


Kupiles dla tego ze to najlepsza z najtanszych opcji ktora mozna sporo podkrecic. I tak juz otworzyles ludziom oczy na pokrecanie 1,9 TDi (z 90KM) i to sie w tobie chwali. Innego silnika tak nie podkrecisz no chyba ze za dwa razy wieksze pieniadze. Tak wiec jednak TDi gora. Tylko pamietajcie ze aby bylo sprawiedliwe porownanie to powinnismy porownywac diesle bez turbiny z benzyna bez turbiny - a tu odpowiedz jest prosta i chyba nikt by nie mial z nia problemow. A porownywanie uturbionych silnikow to jest juz temat bardzo bardzo ciekawy. Zreszta byl kiedys topic 2.5 TDi kontra 2.7 bT lub 2.2 T.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:03:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Sprawa dziesel czy nie diesel jest zmojego punktu widzenia bardzo prosta
Pierwsze 1,9 TDI z quattro pokazalo sie w A4 w 2001 roku ... 2,5 troche chyba wczesniej - ale raczej nie wiele.
Wiec nie ma generalnie zadnego wyboru - zostaja tylko benzyny TDI to najwyzej na TAXI bo tam sie liczy tylko zeby bylo tanio ;)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:06:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
MariuszD napisał(a):
Rogal napisał(a):
Dlaczego o gustach - ja nie kupiłem TDi bo grzechocze na wolnych jak 30-ka :D


Kupiles dla tego ze to najlepsza z najtanszych opcji ktora mozna sporo podkrecic. I tak juz otworzyles ludziom oczy na pokrecanie 1,9 TDi (z 90KM) i to sie w tobie chwali. Innego silnika tak nie podkrecisz no chyba ze za dwa razy wieksze pieniadze. Tak wiec jednak TDi gora. Tylko pamietajcie ze aby bylo sprawiedliwe porownanie to powinnismy porownywac diesle bez turbiny z benzyna bez turbiny - a tu odpowiedz jest prosta i chyba nikt by nie mial z nia problemow. A porownywanie uturbionych silnikow to jest juz temat bardzo bardzo ciekawy. Zreszta byl kiedys topic 2.5 TDi kontra 2.7 bT lub 2.2 T.


ja sądze że rogal (jak i nasza cała reszta diezlowców w tym ja) brał
swoją furke to nie myslał o żadnym tuningu elektronicznym... a juz na
pewno nie mielismy wtedy takiej wiedzy jak teraz... przeciez to wszystko
sie praktycznie przez ostatni rok rozwinęło....

mnie się strasznie podobało to aukrat audi w avancie - był diesel to
wziałem - jak sie okazało dobry wybór to był...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:09:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
mq napisał(a):
Sprawa dziesel czy nie diesel jest zmojego punktu widzenia bardzo prosta
Pierwsze 1,9 TDI z quattro pokazalo sie w A4 w 2001 roku ... 2,5 troche chyba wczesniej - ale raczej nie wiele.
Wiec nie ma generalnie zadnego wyboru - zostaja tylko benzyny TDI to najwyzej na TAXI bo tam sie liczy tylko zeby bylo tanio ;)


Tdi na taxi !?!?!!? tak tak jakoś ostatnio nie mogłeś mnie wyprzedzić !! :P

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:09:54 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
eomaciu napisał(a):
Rogal napisał(a):
Dlaczego o gustach - ja nie kupiłem TDi bo grzechocze na wolnych jak 30-ka :D


co to jest 30ka :?:

Ursus-C330
Obrazek

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Ostatnio edytowano 20.sty.2004 15:11:11 przez Maridk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: