2rafal7 napisał(a):
Tylko w tym problem, że nowe RS6 jest szybsze na torze od M5. Ponoć nie czuć masy RSki i prowadzi się super nawet w ciasnych zakrętach.
Ale zobacz np to:
http://www.youtube.com/watch?v=lMJQuUWBLKA
Czy po obejrzeniu obydwu części dalej jesteś zdania, że nie czuć na torze sporej masy RS6.
Swoją drogą, przepraszam, jeśli powtórzyłem czyjeś mądrości i w ten sposób ktoś poczuł się urażony (zwłaszcza Dropsik). Widocznie w pewnych kwestiach możemy się zgadzać, nigdy nie pomyślał bym, że mogę cię w ten sposób w jakikolwiek sposób zażenować.
Podzieliłem się z wami swoim zdaniem i raczej go nie zmienię, bo gdyby myśleć kategoriami toru to wyglądało by na to, że nowy ford Ka również był przetestowany wnikliwie na torze nuburgring, co jednocześnie może oznaczać, że jest to świetne auto na tor:
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... nt-block=0
Nie miałem, nigdy możliwości przejechać się nowym RS, ani M5. Mogę jedynie przypuszczać i posiadać własne zdanie, że są to auta którymi można pojechać szybko nawet po torze, ale prawdziwemu kierowcy, więcej przyjemności sprawi jazda autem przystosowanym stricte do toru.
Tak jak to zostało powiedziane w filmie do którego podałem link. Audi nie powinno nazywać się RS tylko AS6 (Autobahn Sport), myślę, że M5 jest bardziej "torowe", ale pomimo wnikliwych testów na Nuburgring (no bo gdzie indziej, w polu?) jest to auto przewidziane do dawania przyjemności z jazdy po autostradzie.
Pozdrawiam wszystkich i postaram się więcej nie nabijać postów.