.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 09:44:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:10:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Czlowiek cale zycie sie uczy...

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
MariuszD napisał(a):
Rogal napisał(a):
Dlaczego o gustach - ja nie kupiłem TDi bo grzechocze na wolnych jak 30-ka :D


Kupiles dla tego ze to najlepsza z najtanszych opcji ktora mozna sporo podkrecic. I tak juz otworzyles ludziom oczy na pokrecanie 1,9 TDi (z 90KM) i to sie w tobie chwali. Innego silnika tak nie podkrecisz no chyba ze za dwa razy wieksze pieniadze. Tak wiec jednak TDi gora. Tylko pamietajcie ze aby bylo sprawiedliwe porownanie to powinnismy porownywac diesle bez turbiny z benzyna bez turbiny - a tu odpowiedz jest prosta i chyba nikt by nie mial z nia problemow. A porownywanie uturbionych silnikow to jest juz temat bardzo bardzo ciekawy. Zreszta byl kiedys topic 2.5 TDi kontra 2.7 bT lub 2.2 T.


No tak tylko tu nie chodzi o porównanie najwyzszych technologii tylko aut które mają po 10-ęć lat. Nikt tu nie mówi o podkręcaniu - a przynajmniej ja. Moja fabtyczna B4 chodziła bardzo ładnie i napewno wole seryjne Tdi niż 2.0 z gazem. Po pierwsze bo wole miec koło zapasowe tam gdzie jego miejsce, po drugie nielubie takich modów i pracy silnika na czymś do czego nie został stworzony (gaz) po trzecie nie lubie jechać troche na benzynie a potem jak się rozgrzeje (troszke) to na gazie po czwarte nie lubie miec nic dołożonego - dociązonego samochodu....

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Dlatego za TDi trzeba wiecej zaplacic niz za benzynke 2.0 - bo przeciez TDi'k jest nowsza konstukcja ktora zreszta 10 lat temu przerzyla mala rewolucje konstrukcyjna - czyz nie? (np. bezposredni wtrysk, turbinka o zmiennej geometrii lopatek itd.)

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:22:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
MariuszD napisał(a):
Dlatego za TDi trzeba wiecej zaplacic niz za benzynke 2.0 - bo przeciez TDi'k jest nowsza konstukcja ktora zreszta 10 lat temu przerzyla mala rewolucje konstrukcyjna - czyz nie? (np. bezposredni wtrysk, turbinka o zmiennej geometrii lopatek itd.)


te łopatki to troche później... a wtrysk bezposredni wczesniej :D

stopień skomplikowania takiej mojej pompy wtryskowej jak i wymagana
precyzja wykonania jest spory...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:23:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
MariuszD napisał(a):
baskecior napisał(a):
Rogal napisał(a):
a czy 2.3 nie ma większego momentu ??. Nie mam danych katalogowych ale jakie różnice są miedzy 2.0 16V a 2.3 10V bądz 20V ??? w przyspieszeniach i elastyczności ??

2,0 16V 137 kM i 181 Nm
2,3 133 KM i 190 Nm
2,3 20V 167 kM i 216 Nm


Kolega nie ma wszystkich not katalogowych. Zapomnial o silniku ktory mam ja czyli ACE 140/192 a podal silnik 6A ktory ma np. SqneR. I powiem wam ze znowu widzialem na sieci opis ze w Competition poodniesli moc do 150KM. Cholera co jakis czas takie rzeczy pisza, sam nie wiem.

No przeciez podalam takie o jakie pytano. Dorób resztę i bedą wszyscy happy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
a twoje lopatki :P to co, nie maja zmiennej geometrii???? :galy:


EDIT: DO POSTU WYZEJ.

Przeciez podalem ACE 140/192 czyli
ACE 140KM / 192 Nm. Heppy

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Ostatnio edytowano 20.sty.2004 15:27:09 przez MariuszD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:25:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
MariuszD napisał(a):
Dlatego za TDi trzeba wiecej zaplacic niz za benzynke 2.0 - bo przeciez TDi'k jest nowsza konstukcja ktora zreszta 10 lat temu przerzyla mala rewolucje konstrukcyjna - czyz nie? (np. bezposredni wtrysk, turbinka o zmiennej geometrii lopatek itd.)


A też dlatego, że audi wypuszczając na świat pierwsze auto z silnikiem TDi (bezposredni wtrysk) zrobiło coś najwspanialszego po odkryciu koła..

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
MariuszD napisał(a):
a twoje lopatki :P to co, nie maja zmiennej geometrii???? :galy:


90-konne Tdi dopiero od około 99-00 roku miały zmienna geometrię a dokładnie tylko jeden typ 90-ki ALH !!

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:27:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Rogal napisał(a):
mq napisał(a):
Sprawa dziesel czy nie diesel jest zmojego punktu widzenia bardzo prosta
Pierwsze 1,9 TDI z quattro pokazalo sie w A4 w 2001 roku ... 2,5 troche chyba wczesniej - ale raczej nie wiele.
Wiec nie ma generalnie zadnego wyboru - zostaja tylko benzyny TDI to najwyzej na TAXI bo tam sie liczy tylko zeby bylo tanio ;)


Tdi na taxi !?!?!!? tak tak jakoś ostatnio nie mogłeś mnie wyprzedzić !! :P


To jeszcze napisz ile masz momentu :D Ale Ty tez mi wcale nie odchodziles :P , zreszta proponuje z miejsca a jeszcze najlepiej po sniegu :P :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
MariuszD napisał(a):
Dlatego za TDi trzeba wiecej zaplacic niz za benzynke 2.0 - bo przeciez TDi'k jest nowsza konstukcja ktora zreszta 10 lat temu przerzyla mala rewolucje konstrukcyjna - czyz nie? (np. bezposredni wtrysk, turbinka o zmiennej geometrii lopatek itd.)


A też dlatego, że audi wypuszczając na świat pierwsze auto z silnikiem TDi (bezposredni wtrysk) zrobiło coś najwspanialszego po odkryciu koła..


kolega sie marnuje w robocie :D rogal idź do public relations albo do
agencji... reklamowej :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:28:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
mq napisał(a):
Rogal napisał(a):
mq napisał(a):
Sprawa dziesel czy nie diesel jest zmojego punktu widzenia bardzo prosta
Pierwsze 1,9 TDI z quattro pokazalo sie w A4 w 2001 roku ... 2,5 troche chyba wczesniej - ale raczej nie wiele.
Wiec nie ma generalnie zadnego wyboru - zostaja tylko benzyny TDI to najwyzej na TAXI bo tam sie liczy tylko zeby bylo tanio ;)


Tdi na taxi !?!?!!? tak tak jakoś ostatnio nie mogłeś mnie wyprzedzić !! :P


To jeszcze napisz ile masz momentu :D Ale Ty tez mi wcale nie odchodziles :P , zreszta proponuje z miejsca a jeszcze najlepiej po sniegu :P :P


spaaadajjj :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:29:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
MariuszD napisał(a):
a twoje lopatki :P to co, nie maja zmiennej geometrii???? :galy:


90-konne Tdi dopiero od około 99-00 roku miały zmienna geometrię a dokładnie tylko jeden typ 90-ki ALH !!


owszem ale w 110kach to juz w 95 były.... a to prawie ten sam silnik

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rogal napisał(a):
MariuszD napisał(a):
a twoje lopatki :P to co, nie maja zmiennej geometrii???? :galy:


90-konne Tdi dopiero od około 99-00 roku miały zmienna geometrię a dokładnie tylko jeden typ 90-ki ALH !!


Ale jaja. Ja myslalem ze wszystkie 1.9 TDi mialy juz zmienna geometrie lopatek - tak wszedzie trabia w roznych danych. :galy:

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:30:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
MariuszD napisał(a):
Dlatego za TDi trzeba wiecej zaplacic niz za benzynke 2.0 - bo przeciez TDi'k jest nowsza konstukcja ktora zreszta 10 lat temu przerzyla mala rewolucje konstrukcyjna - czyz nie? (np. bezposredni wtrysk, turbinka o zmiennej geometrii lopatek itd.)


A też dlatego, że audi wypuszczając na świat pierwsze auto z silnikiem TDi (bezposredni wtrysk) zrobiło coś najwspanialszego po odkryciu koła..

Tak sie sklada ze porownując wymienione tutaj 1,9 TDI i np 2,3 (133 KM) powiem jedno: gdyby ta moja 2,3 jeździła na PB to rozpierdala moje tatuaże - silnik dopracowany, cichy i wgniot jest sensowny. Ale póki co PB drogie i trza było LPG zapodać a po tej przeróbce cała radość z tego motorq poszła się ...
A TDI? Jeżdzę na ropce i radocha jest wielka bo pali ok 6-7 litrów i opcja pedał do dechy nie powoduje opróżniania mojej kieszonki.
Co do TDI zgadzam sie że po kole jest następnym odkryciem cywilizacji. Próbowalismy się na starcie ja i Teść w 2,3 ... z całym szaunkiem dla silnika NG, ale pozostał na chwilę w tyle :diabel:
Co wybrać sami decydujemy. Ale z dwójki wole diesla.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:31:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Mariusz zobacz ile nowego się dowiedziałeś - już wiesz co to i jak wygląda 30-ka :D i w TDi jesteś już oblatany :D :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:46:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Tia 30-stka czyli ciapek lub telewizorek z dwoma garnkami wielkosci wiadra ;). Maly OT sie zrobil :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:49:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
A! Kumpel dzisiaj przychodzi poczytac co wypociliscie i zobaczymy moze z Rogalem sie dogadamy :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 15:57:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
spoko - jak tylko będe miał fotki to przesyłam ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 19:40:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
moim skromnym zdaniem wszystko zalezy od grubosci portfela :D rozwazajac kupno samochodu 2.0 czy tdi nalezy wziac pod uwage kaske!a dlaczego....??kupujac tdi za 20-22tys nalezy liczyc sie z tym ,ze motorek bedzie juz troszke podjechany(nikt nie kupuje diesla aby jezdzic nim co niedziela do kosciola,a szczegolnie na ,,zachodzie,,)a osprzet jest baardzo drogi do tdi....wiec zamiast pozornej oszczednosci nalezy liczyc sie z tym (nikomu tego nie zycze)ze mozna zdrowo wybulic aby doprowadzic naszego tdi do stanu uzywalnosci na poziomie audi maniaka(czyli wszystko na tip-top)Wiec 1 sprawa drogi osprzet w podjechanych tdi bo za 20tys taki moze byc .....niestety. 2 tdi ma ubozsze wyposazenie niz bezynka w tamtych latach. 3. Brak quattro . Jesli ktos kupi 2.0 ze zwykla instalacja gazowa to niech nie liczy na bezobslugowa jazde....Trudno znalesc zloty srodek ale moim zdaniem!Ja kupil bym za 15tys wypasiona 90-tke 2.3 i za 5 tys wlozyl sekwensyjny wtrysk gazu i uwiezcie mi ze uzytkownik takiego autka byl by bardzo HAPPY :D najlepiej 90 2.3 quattro! :D ale jesli ktos nie ma grubeGo.. MOZE LEKKO GRUBSZEGO :diabel..: ..portfela to quatto odradzam bo moze sporo kosztowac!(wszystko zalezy od stanu napedu w jakim on sie znajduje) Generalizujac wole kupic za mniejsza kase starsze autko i je dopiescic niz splukac sie za 2 lata mlodszego z gorszym silniczkiem!!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 20:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
wiec benzynka gwarantuje quattro,klime,i inne bajery!za cene 20tys!a jesli chce sie to miec to trzeba liczyc sie z gazem!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: