.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 10:25:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona

co wolisz - diesel czy benzyna?
diesel 40%  40%  [ 36 ]
benzyna 60%  60%  [ 55 ]
Liczba głosów : 91
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 12:59:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Baskecik ja szczerze podziwiam Twój upór w obronie swoich poglądów. Jestem przekonany, że każdy inny na Twoim miejscu już dawno by skapitulował. :D

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:16:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
@ Bilu. Wiadomości o kończącej się ropce to niestety nie marketing :( Nie mówię tego przez pryzmat On czy Pb ...
Co do Le Mans ... wyobraź sobie teraz co by było gdyby TDI wystartowało w F1 ... zdaje się, że bolid Ferrari ma ok 800 KM, spokojnie do osiągnięcia dla R10 ... tankuje rzadziej i ...? Zważywszy na to że spokojnie przeturlał się przez 24h wyścig, w F1 mógłby siać spustoszenie ... do tego potworny moment od dołu, a i moc wyżej , dzięki CR`owi ... ciekaw jestem tylko czy Audi pójdzie w tym kierunku ... Niemniej chyba przepisy F1 zabraniają stosowanie turbin i tutaj leży pies ... to jawna dyskryminacja ;) To oczywiście tylko teoria, ale jeszcze pare lat temu . Gdybym komus powiedział że bocian wygra Le Mans, zostalbym wyśmiany ... Poza tym ciężko Wam przez usta przechodzi ten fakt, ale pomińmy to :)


Ale co ty gadasz... w F1 masz 6 cylindrowe jednostki o pojemności 2,4L kręcące się do prawie 20k RPM, a nie 6 litrowego, 12 cylindrowego potwora, który pewnie kręci się w zakresie 2000-3000RPM... :peace: (ile to ma biegów, coś jak ciężarówka ? :diabel: ) o braku turbin sam wspomniałeś... ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:17:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
szkoda basket ze odpuszczasz temat.
nie mozna budowac potegi diesla opierajac sie jedynie o Le Mans ;)
w podobny sposob mozna udowadniac wyzszosc silnikow parowych na parostatkach ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:22:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Warto dodać że R10 wygrał też wszystkie 8 wyścigów w AMLS. Mimo, iż zgodnie z przepisami miał 65 kilogramów balastu w stosunku do samochodów z silnikami benzynowymi i 5 litrów paliwa mniej :P Tak że nie można powiedzieć żeby odstawał. A to samo w sobie wyraźnie pokazuje jaki jest postęp.

Poza tym, ile na forum jest mocnych ropniaków? 3.0 tdi jest garstka. V8 TDI to jednostkowe przypadki. Wychodzi na to że kierowcy 4.2V8 czy 2.2T najeżdzają na AFNa czy w najlepszym razie AKE. Z czego wniskują że diesel jest do kitu :P

Pozdrawiam
Jozef

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:33:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Jozef napisał(a):
Poza tym, ile na forum jest mocnych ropniaków? 3.0 tdi jest garstka. V8 TDI to jednostkowe przypadki. Wychodzi na to że kierowcy 4.2V8 czy 2.2T najeżdzają na AFNa czy w najlepszym razie AKE. Z czego wniskują że diesel jest do kitu :P

Jozef

nie zrozumiales widocznie istoty dyskusji.
chodzi bardziej o:
1,9 tdi vs 1,8t
2,5 tdi vs 2,2t
2,0 tdi vs 2,0t fsi
dla odpowiedniak benzynowego dla silnika w temacie przyjdzie nam troche poczekac (najnowsze RS6?), ale juz teraz wiadomo co bedzie lepsze :):
wynik konfrontacji jest oczywisty "tanio" vs "szybko" przy czym "tanio" jest sterowane politycznie ;)
mydlenie oczu momentami obrotowymi to pic na wode :P
w AELu mialem moment stosunkowo wysoko jak na diesla i konczyl sie on zaraz po tym jak sie zaczal; w AANie zaczyna sie nisko jak w dieslu i konczy przy 7 tys obr/min :diabel: (ale i tak jest pewnie mniejszy bo inne sa przelozenia skrzyni, czyli i tak AEL jest lepszy "pod tym wzgledem").

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:33:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
@ Sprinter - czym się różni koń mechaniczny osiągnięty przy 6000 rpm od tego osiągniętego przy 20000 rpm ? Czy prędkość max będzie inna ? Kwestia biegów to nie problem, inna dłuzsza skrzynia rozwiązuje problem ...Chyba ze koń z diesla jest gorszy ... :diabel:
@ Sebolec - dyskusja jest potrzebna - tylko w ten spoósb można się czegoś dowiedzieć.
@ Bilu - odpuszczam, bo dyskusja schodzi na manowce. Nie buduję potęgi diesla w oparciu o fakt, który wspomniałeś, przedstawiłem sporo konkretnych argumentów ... jest to jeden z nich, który dyskredytujecie nie wiedzieć czemu ... ;)
Poza tym - ty też widzisz jakichś układ :los: ... to tak na apropos mydlenia oczu momentem ? Przecie jak wół na papierze stoi ... ;) Jaka polityka wujek ... rozbawiłeś mnie Jacku ... :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 14.lis.2006 13:41:29 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:37:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Jozef napisał(a):
Poza tym, ile na forum jest mocnych ropniaków? 3.0 tdi jest garstka. V8 TDI to jednostkowe przypadki. Wychodzi na to że kierowcy 4.2V8 czy 2.2T najeżdzają na AFNa czy w najlepszym razie AKE. Z czego wniskują że diesel jest do kitu :P


No przecież wyżej było powrównanie parametrów najnowszych silników. Nie do pominięcia jest też np. fakt że taki AFN cechuje się większą kulturą pracy niż AJM czy AWX, silniki z większą mocą i lepszymi parametrami, a tu z kolei audi odeszło od swojej rozwojowej technologii i pod presją otoczenia przeszło na CR, mam wrażenie, że to jest dla odmiany uwstecznienie się z osiągami i możliwościami... Mówisz AKE ? Zobacz, że dzisiejsze nowiutkie 2.7TDI ma tą samą moc co starsze 2.5TDI (AKE)...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:39:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jozef napisał(a):
Warto dodać że R10 wygrał też wszystkie 8 wyścigów w AMLS. Mimo, iż zgodnie z przepisami miał 65 kilogramów balastu w stosunku do samochodów z silnikami benzynowymi i 5 litrów paliwa mniej :P Tak że nie można powiedzieć żeby odstawał. A to samo w sobie wyraźnie pokazuje jaki jest postęp.

Tego akurat nie wiedziałem, ale to cenny argument w dyskusji. Czyli jednak, R10 stawał jak równy z równym ?
OT: To, że posiadacze V8 często ścigają sie z AFN`ami i udowadniają ich niższość, nie jest rzadkim przypadkiem ... natomiast jak kolega Ibizą AFN objechał NG to szanuwne gremium stwierdziło że to niemożliwe ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:42:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
@ Sprinter - czym się różni koń mechaniczny osiągnięty przy 6000 rpm od tego osiągniętego przy 20000 rpm ? Czy prędkość max będzie inna ? Kwestia biegów to nie problem, inna dłuzsza skrzynia rozwiązuje problem ...Chyba ze koń z diesla jest gorszy ... :diabel:


Nie o to mi chodziło, kwestia polega na tym, że utnij temu V12 połowę cylindrów, zabierz turbinę i spróbuj wycisnąć 800KM... Ta moc bierze się właśnie z obrotów... Dłuższa skrzynia to nie takie proste, nagle odbierzesz mu główny atut, który ciągle powtarzasz... moment obrotowy...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:44:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
Zobacz, że dzisiejsze nowiutkie 2.7TDI ma tą samą moc co starsze 2.5TDI (AKE)...

To akurat nie jest żadnym argumentem ... wiele silników budowanych jest z myślą o długich przebiegach i nie zawsze żyłuje się je pod kątem osiągów ... przykład: silnik AFF - wszystko to samo co 1Z, a zbudowany pod kątem dożycia późnej starości.
3.0 TDI ma już ponad 220 KM, a to tylko 0,3 l różnicy i 40 KM ... nie tędy droga kolego ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:47:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
baskecik napisał(a):
wiele silników budowanych jest z myślą o długich przebiegach i nie zawsze żyłuje się je pod kątem osiągów ... przykład: silnik AFF - wszystko to samo co 1Z, a zbudowany pod kątem dożycia późnej starości.

czyli 1Z to wysilona jednostka o krotkiej zywotnosci? bzdura o ktorej doskonale wiesz :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:49:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
To akurat nie jest żadnym argumentem ... wiele silników budowanych jest z myślą o długich przebiegach i nie zawsze żyłuje się je pod kątem osiągów ... przykład: silnik AFF - wszystko to samo co 1Z, a zbudowany pod kątem dożycia późnej starości.
3.0 TDI ma już ponad 220 KM, a to tylko 0,3 l różnicy i 40 KM ... nie tędy droga kolego ...


No jak to, sam wcześniej uczepiłeś się, że czemu nie wziąć do porównania słabszych starych 2.2T (MC, KG,...), nie rozumiem... porównujemy najbliższe pojemnościowo modele. Z twojej wypowiedzi wynika, że tak jak 2.5TDI, tak 3.0TDI są żyłowane i krótko pożyją, to tędy już jest droga ? ;)

P.S. O ile pamiętam 3.0TDI ma 233KM.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:49:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
baskecik napisał(a):
@ Sprinter - czym się różni koń mechaniczny osiągnięty przy 6000 rpm od tego osiągniętego przy 20000 rpm ? Czy prędkość max będzie inna ? Kwestia biegów to nie problem, inna dłuzsza skrzynia rozwiązuje problem ...Chyba ze koń z diesla jest gorszy ... :diabel:


Nie o to mi chodziło, kwestia polega na tym, że utnij temu V12 połowę cylindrów, zabierz turbinę i spróbuj wycisnąć 800KM... Ta moc bierze się właśnie z obrotów... Dłuższa skrzynia to nie takie proste, nagle odbierzesz mu główny atut, który ciągle powtarzasz... moment obrotowy...

Zakładając , że przepisy są przyjaźniejsze konstrukcjom benzynowym to masz rację. Gdyby jednak pozwolono ułomnej konstrukcji dieslowskiej dogonić konie dzięki charakterystycznej dla jego budowy turbinie i pozwolić inżynierom dobrać odpowiednio jej przełożenia (bo przeciez moment mierzy się na kołach prawda ?) to co wtedy... ? Niemniej analogicznie do czyjejś wypowiedzi o rzekomo korzystniejszych przepisach w Le Mans , faworyzujących diesle odnosze wrazenie ze gdyby zliberalizowac przepisy F1 pod tym kątem i pozwolić traktorom zrownać się mocami (bo przecież chodiz o v-max) , to sądzę, że szanse wyrównałyby się.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:51:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
wiele silników budowanych jest z myślą o długich przebiegach i nie zawsze żyłuje się je pod kątem osiągów ... przykład: silnik AFF - wszystko to samo co 1Z, a zbudowany pod kątem dożycia późnej starości.

czyli 1Z to wysilona jednostka o krotkiej zywotnosci? bzdura o ktorej doskonale wiesz :diabel:

W porównaniu do AFF, zdecydowanie bardziej wysilona. Napewno nie pociągnie tak długo jak AFF. 1Z to bardziej wysilona jednostka o KRÓTSZEJ a ine krótkiej zywotności , w stosunku do AFF ( to w kontekście porównania AKE do 2,7 TDI do 3.0 TDI).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:52:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
baskecik napisał(a):
Zakładając , że przepisy są przyjaźniejsze konstrukcjom benzynowym to masz rację. Gdyby jednak pozwolono ułomnej konstrukcji dieslowskiej dogonić konie dzięki charakterystycznej dla jego budowy turbinie i pozwolić inżynierom dobrać odpowiednio jej przełożenia (bo przeciez moment mierzy się na kołach prawda ?) to co wtedy... ? Niemniej analogicznie do czyjejś wypowiedzi o rzekomo korzystniejszych przepisach w Le Mans , faworyzujących diesle odnosze wrazenie ze gdyby zliberalizowac przepisy F1 pod tym kątem i pozwolić traktorom zrownać się mocami (bo przecież chodiz o v-max) , to sądzę, że szanse wyrównałyby się.


Ale czemu wtedy nie pozwolić zakładać turbin do silników benzynowych ? Jak równe szanse to równe, czyż nie.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
baskecik napisał(a):
To akurat nie jest żadnym argumentem ... wiele silników budowanych jest z myślą o długich przebiegach i nie zawsze żyłuje się je pod kątem osiągów ... przykład: silnik AFF - wszystko to samo co 1Z, a zbudowany pod kątem dożycia późnej starości.
3.0 TDI ma już ponad 220 KM, a to tylko 0,3 l różnicy i 40 KM ... nie tędy droga kolego ...


No jak to, sam wcześniej uczepiłeś się, że czemu nie wziąć do porównania słabszych starych 2.2T (MC, KG,...), nie rozumiem... porównujemy najbliższe pojemnościowo modele. Z twojej wypowiedzi wynika, że tak jak 2.5TDI, tak 3.0TDI są żyłowane i krótko pożyją, to tędy już jest droga ? ;)

P.S. O ile pamiętam 3.0TDI ma 233KM.

Nie zrozumiałeś. Porównując 2,7 TDI do AKE próbowałeś przemycić tezę , że diesel się nie rozwija, na co ja przedstawiłem swój - nie zawsze fabryka goni za końmi , czasem buduje jednostkę napędową pod kątem wyższych przebiegów. Uzasadniłem to powyżej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:58:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Poza tym diesle jako jednostki ekonomiczniejsze powinny zatem mieć mniejsze zbiorniki paliwa, bo przecież rzadziej tankowałyby, co dałoby im w F1 fundamentalną przewagę.

Takie dywagacje to kręcenie się w kółko, lub ewentualnie kreślenie ósemek. :diabel:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:58:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
baskecik napisał(a):
Zakładając , że przepisy są przyjaźniejsze konstrukcjom benzynowym to masz rację. Gdyby jednak pozwolono ułomnej konstrukcji dieslowskiej dogonić konie dzięki charakterystycznej dla jego budowy turbinie i pozwolić inżynierom dobrać odpowiednio jej przełożenia (bo przeciez moment mierzy się na kołach prawda ?) to co wtedy... ? Niemniej analogicznie do czyjejś wypowiedzi o rzekomo korzystniejszych przepisach w Le Mans , faworyzujących diesle odnosze wrazenie ze gdyby zliberalizowac przepisy F1 pod tym kątem i pozwolić traktorom zrownać się mocami (bo przecież chodiz o v-max) , to sądzę, że szanse wyrównałyby się.


Ale czemu wtedy nie pozwolić zakładać turbin do silników benzynowych ? Jak równe szanse to równe, czyż nie.

Jasne, można pozwolić, ale przepisy F1 dążą do wyrównania szans - moc/moment/v-max ...
Pozwoliłem sobie na pewną retorykę, bowiem w założeniu diesel potrzebuje do życia turbawki - dlaczego nie wyrównać szans ? Wynika to z różnic konstrukcyjnych. Zresztą będę w tym konktekście uparcie podawał druzgoczące zwycięstwo w Le Mans ... tam zdaje się chyba występowały TB i to mocniejsze ?
Wcześniej przyznałem że TB będzie silniejsza, nie musisz tego powtarzać.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 13:58:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
baskecik napisał(a):
bo przeciez moment mierzy się na kołach prawda

moc i moment ktorymi sie operuje w nomenklaturze dotyczy wielkosci mierzonych na silniku

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 14:00:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sebolec napisał(a):
Poza tym diesle jako jednostki ekonomiczniejsze powinny zatem mieć mniejsze zbiorniki paliwa, bo przecież rzadziej tankowałyby, co dałoby im w F1 fundamentalną przewagę.

Takie dywagacje to kręcenie się w kółko, lub ewentualnie kreślenie ósemek. :diabel:

A ja teraz stanę po stronie benzyn ... dlaczego je dyskryminować ? :D
Zbiorniki powinny być identyczne ... a co i ile wlejemy - cóż to wola zespołu - niech jeżdzą nawet na oleju posmażalniczym :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 251 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: