.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 20:55:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata
PostNapisane: 22.sie.2013 09:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
gitmar napisał(a):
Czy ACK nie jedzie :?: To już subiektywna opinia, ja uważam że zdrowa seria zadziwi jeszcze wiele nowszych aut. Właśnie (ale to tylko moja opinia) -auto w oryginale, takie które ma wszystko na swoim miejscu zawsze będzie wzbudzać większe uznanie (np.w moich skromnych oczach) i będzie lepiej trzymać wartość niż wydumka.


Gitmar,
Nie pamiętasz jak zachowywał się AEL tylko po programie vs. ACK...?
ps. ACK nie jeździ, tylko AEC W pb w C4

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 22.sie.2013 10:30:32 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Pamiętam :) tylko Ty pamiętasz co innego niż ja :): Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało :?: Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 22.sie.2013 12:19:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
gitmar napisał(a):
Pamiętam :) tylko Ty pamiętasz co innego niż ja :): Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało :?: Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać

Mariusz,
Nie chce zaśmiecać wątku ale obawiam się, że gdybyśmy własnie wystartowali z rolki z I biegu (co proponujesz), byłoby to na jeszcze większą korzyść AEL'a.
ps. Wolałbym AEL'a niż ACK, ale wolałbym AEC niż AEL :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 22.sie.2013 15:35:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2010 18:52:23
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Łuków
Ostatnio odbył się zlot klubu C4 - (nie byłem, znam z relacji). Dłubnięty AEL (mocno) o objechał Eską 2.2 t (po modach - pewnie ok 330hp+) z tym że sprzęgło w S4 było na wykończeniu orazobjechał audi V8 (jednego z obecnych na forum klubowiczów). Trudno powiedzieć ile miał AEL i trudno powiedzieć co by było, gdyby eS była sprawna, nie mniej wrażenie po filmie skutkują bananem na twarzy.
AEL to b.ciekawy pomysł na mody, dlatego kibicuje bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 22.sie.2013 15:48:53 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
j@cek napisał(a):
gitmar napisał(a):
Pamiętam :) tylko Ty pamiętasz co innego niż ja :): Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało :?: Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać

Mariusz,
Nie chce zaśmiecać wątku ale obawiam się, że gdybyśmy własnie wystartowali z rolki z I biegu (co proponujesz), byłoby to na jeszcze większą korzyść AEL'a.
ps. Wolałbym AEL'a niż ACK, ale wolałbym AEC niż AEL :D


Ty pamiętasz tylko to, że po starcie z 60km/h z IV biegu wychyliłeś się o długość i trzymałeś taki dystans do prędkości 110-120km/h po czym ACK zaczął się oddalać i widziałem Twojego AELa tylko w lusterku wstecznym jadąc cały czas na tym samym biegu. Aha jak byłeś z przodu, miałem wątpliwą przyjemność wdychania i widok Batorego za Tobą :): Obawiam się, że startując z I biegu widziałbyś tylko parę (była zima) wydobywającą się z mojej dwururki :D Przy starcie 0-100 ja bym raz zmienił bieg, a ile razy Ty byś musiał zachowując swoje ''njuty'' :?:

Wieeelka szkoda że nie ma filmiku z tamtej przejażdżki

Sorry za OT ....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 22.sie.2013 16:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
to może ktoś wydzieli ten kawałek z tematu?

Gitmar w Ty na jakim biegu jechałeś od tych 60km/h?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 23.sie.2013 08:19:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Pawel27 napisał(a):
Ostatnio odbył się zlot klubu C4 - (nie byłem, znam z relacji). Dłubnięty AEL (mocno) o objechał Eską 2.2 t (po modach - pewnie ok 330hp+) z tym że sprzęgło w S4 było na wykończeniu orazobjechał audi V8 (jednego z obecnych na forum klubowiczów). Trudno powiedzieć ile miał AEL i trudno powiedzieć co by było, gdyby eS była sprawna, nie mniej wrażenie po filmie skutkują bananem na twarzy.
AEL to b.ciekawy pomysł na mody, dlatego kibicuje bardzo.


a gdzie ten filmik ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 23.sie.2013 09:00:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Od lewej:
S6 C4 2.2T AAN+ vs A6 C4 2.5TDI AEL+ ośka


To moja V8-ka dostała w du.e :D .
Były dwie 2.2T - S4 oraz S6 i obie dostały. Było jeszcze S6 C4 4.2. AEL nie próbował się S6 4.2, ale esa też pewnie nie dałaby rady.

Pisałem o tym tu:
viewtopic.php?f=1&t=27113&p=1535095#p1535095

Trochę zdjęć by Stuku:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 583&type=1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 23.sie.2013 11:35:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
Marianb napisał(a):
Były dwie 2.2T - S4 oraz S6 i obie dostały. Było jeszcze S6 C4 4.2. AEL nie próbował się S6 4.2, ale esa też pewnie nie dałaby rady.

Dodajmy że jedno z tych 2.2t było w automacie. S6 4.2 również w automacie, więc na sprint do 100-130 (chociaż prostej było nieco więcej) to średni konkurent, ale za rok na pewno jakąś rundę zrobimy w tym zestawie dla porównania. Nie spodziewałbym się by ten diesel z filmiku nie dał rady. Tak czy inaczej zabawa przednia i dłubnięty ael może dać sporo funu :)

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata
PostNapisane: 23.sie.2013 19:39:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Zwłaszcza, że kolega "Afro" lubi dłubać przy swoim AEL'ku :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata
PostNapisane: 23.sie.2013 20:44:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Szkoda, że już nie mam AEL-a bo bym się chętnie złapał z kolegą Afro. :D

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata
PostNapisane: 13.kwi.2014 23:33:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2013 14:13:39
Posty: 12
Auto: AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL sedan&Avant
Czytałem o projekcie kolegi "Afro". Sam przez to poważnie się zastanawiam nad swoim. Chciałem sprzedać i kupić S4 2.2 T. Jednak pomysł upadł z racji tego, że mój AEL ma prawie całą ori karoserię i jest niezawodny. Dlatego pojawiły się kolejne pomysły. Wpadły sprężynki -35/-35. Wyeliminowałem kata, EGR, wyczyściłem ssący. Teraz czas na zwiększenie mocy.

_________________
"No Quattro ? No Chance."
"Przewaga Dzięki Technice"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata
PostNapisane: 14.kwi.2014 08:47:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Widzę moje byłe S6, obecnie u Krzycha, który coś tam dłubał. Ja bym sobie nie pozwolił na taki wynik meczu z kopciuchem ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: