.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 23:05:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: samochody a Ministerstwo Finansów (nowe pomysły)
PostNapisane: 17.lis.2004 10:03:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=535395
nie chce mi się gadać (pisać)
http://info.onet.pl/1010030,11,1,0,120,686,item.html
a w tym linku jest coś o opłacie od zużycia paliwa tak między wierszami zeby to nie doszło do OC albo przy przeglądzie coś tu jest namotane- ostatni akapit (dodane 10.39 )

patrz nizej mój post z dnia 8.12.2004

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Ostatnio edytowano 08.gru.2004 15:45:54 przez quark777, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 10:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Szczerze powiedziawszy to taka oplata ma sens.
W koncu unormuje to rynek aut i nie
bedzie wolnej amerykanki i kombinacji tak jak teraz.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 11:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Ten pomysl jest do bani, nie bedzie sie wtedy oplacalo jakis fajnych samochodow sciagac, tylko jakies g*** z silnikami do 1,6

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 11:15:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kolejna pomyłka tych popieprzonych kretynów z MF :535: . Przecież podniesienie tych opłat spowoduje że ludzie zaczną iść w inną stronę (np przeszczepy). Brak słów...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 13:08:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Ludzie sami sobie zgotowali ten los..
..głosując.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 20:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
jmm napisał(a):
Ten pomysl jest do bani, nie bedzie sie wtedy oplacalo jakis fajnych samochodow sciagac, tylko jakies g*** z silnikami do 1,6


Jakie gówniane 1.6 ????? Co :> :!!:

Spokojnie bedzie mozna sprowadzac do 2L :D

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 21:10:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Opłata słała zależna od pojemności będzie sto razy lepsza niż obecna sytuacja. Przeciez teraz wszyscy kombinują i zaniżąją wartość faktur (delikatnie powiedziane, zaniżają... :D ) żeby te 65% akcyzy wyszło jak najmniej... ciekawe kiedy US zaczną to kontrolowac i będzie płacz :) Tak jak kiedys ze składakami było..... A tak płacimy te 1200-4000 zł w zależności od auta i po sprawie Ja czekam ze sprowadzeniem auta do czasu wprowadzenia tego w życie bo jakoś nie mam ochoty napisać na umowie 500Euro za auto... I potem myśleć czy się nie przypieprzy jakiś urząd... A że przestanie się opłacać sprowadzanie aut bardzo tanich to fakt. Ale jak ktos znajdzie jakąś perełkę w super stanie (np. UrQuattro :D ) to i tak będzie warto zapłacić te np. 4000 zł i sporwadzić je mimo trochę większych kosztów.

Jeżeli nie da się znieść w cholerę opłat przy sprowadzaniu aut (a na to bym nie liczył) to osobiście jestem zwolennikiem stałej opłaty na rozsądnym poziomie, tak jak ma byc od stycznia. Najlepiej żeby przeszedł pomysł z 1720 zł bez względu na pojemność, ale to niestety mało prawdopodobne.... :(

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 21:41:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
piotr napisał(a):
Opłata słała zależna od pojemności będzie sto razy lepsza niż obecna sytuacja. Przeciez teraz wszyscy kombinują i zaniżąją wartość faktur (delikatnie powiedziane, zaniżają... :D ) żeby te 65% akcyzy wyszło jak najmniej... ciekawe kiedy US zaczną to kontrolowac i będzie płacz :) Tak jak kiedys ze składakami było..... A tak płacimy te 1200-4000 zł w zależności od auta i po sprawie Ja czekam ze sprowadzeniem auta do czasu wprowadzenia tego w życie bo jakoś nie mam ochoty napisać na umowie 500Euro za auto... I potem myśleć czy się nie przypieprzy jakiś urząd... A że przestanie się opłacać sprowadzanie aut bardzo tanich to fakt. Ale jak ktos znajdzie jakąś perełkę w super stanie (np. UrQuattro :D ) to i tak będzie warto zapłacić te np. 4000 zł i sporwadzić je mimo trochę większych kosztów.

Jeżeli nie da się znieść w cholerę opłat przy sprowadzaniu aut (a na to bym nie liczył) to osobiście jestem zwolennikiem stałej opłaty na rozsądnym poziomie, tak jak ma byc od stycznia. Najlepiej żeby przeszedł pomysł z 1720 zł bez względu na pojemność, ale to niestety mało prawdopodobne.... :(


popieram rozmowce w calej rozciaglosci :peace:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 12:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Zgadzam się z Piotrem. W końcu będzie można policzyć ile się zapłaci, a nie kombinować z umową a potem się zastanawiać czy ktos się doczepi czy nie. Miałem kiedyś sytuację ze mi z konta firmowego US zdjął 20 tyśków bo się dopatrzyli, że 5 lat wcześniej źle były podatki od samochodu naliczone. To nie jest fajne i oczywiście można się odwoływać tylko kasy jak nie ma tak nie ma. Oczywiścei teraz czasy są torchę inne ale nie urzędy mają na kontrolę 5 lat i myślę, że będą szukały możliwości doczepienia do zaniżania wartości na umowie.
Poza tym dosyć mam sytuacji w których jesteśmy przez nasze cud Państwo zmuszani do kombimowania.
Co do 4 tyś za duży silnik to jak ktoś nie będzie miał tych 2 czy nawet 3 żeby dorzuć to sie powinien powaznie nad zakupem zastanowić. już teraz są sytuacje, że ludzie ściągają mocne i szybkie fury a potem oszczędzają jak mogą. Te auta nadal 2paczki jeżdżą bez problemu tylko hebelki już ekonomiczne, opony też, ale ambicje żeby pokazać wszystkim jakie auto szybkie są. Prawdę mówiąc to ja wolę, żeby tacy goście mieli 1.6 i żeby ich było stać na utrzymanie tego w przyzwoitym stanie.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 15:21:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
no chyba ich po...................... i to zdrowo
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,2433781.html
niektórzy pisali że ten pomysł (opłata zamiast akcyzy) ukróci kombinacje to jest dopiero przewałka

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 15:36:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
:fuckyou2:
Co za debilskie nasienia. Co ma emisj aspalin do tzw "złomu" spoza granic.
Przecież nowe przepisy miały ograniczyć sprowadzanie samochodów w złym tanie technicznym, a tu znów pajac na spręzynie i niezspodzianka ...
Niedługo będziemy płacić podatek od ilosci piwa wypitego na zlocie (AKP bankrutuje na starcie :D ), ilości fikołków na tylnej kanapie, oraz ilości pryszczy na nosie ...
Jak zwykle narazimu się UE ograniczając swobodny przepływy towarów , ale co tam, to co jedni wywalczayli, niech inni spierd....lą. :!!: :573:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 15:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
Gratuluję Kolegom popierającym nowe przepisy poczucia humoru

Jedno pytanie:

Po ch...j nam te oplaty - czy w Polsce nie może być jak w KAŻDYM INNYM NORMALNYM KRAJU UE :?: :( :?:

czesi i wegrzy nie placa ani grosza akcyz ukrytych oplat itp itd, oc mają w cenie polskiego i zyją

U nas niestety lobby producentów aut jest zbyt silne - mnie osobiście krew zalewa jak widze gigantyczny fiskalizm w tym kraju - teraz są jaja z lewym autogazem - mają zatrudnić dodatkowych kontrolerów po to aby sprawdzać czy hurtownicy nie oszukują na akcyzie - kolejne lapówki i kary - tylko po to by utrzymac kontrolerów

seredecznie współczuję wszystkim przedsiebiorcom, którzy mają to na codzień

wybaczcie OT

ps. opłata za dziesięcioletnie 2,8 wyniesie coś w granicach 10 tys. zł - przecież to absurd - przyjmuję zakład, że wpływy z akcyzy spadną

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 15:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
NO i wszyscy bedziemy kupowac nowe super wypasione Fiaty PAndy, DAcie itp za 30pare tysiecy zlotych i nawet ogrzewana szybe tylna bedziemy mieli w standardzie, a i jeszcze jaki wysoki poziom bezpieczenstwa :D

PS jak kogos bedzie stac na wydanie 30paru tysioakow na auto

Zastanwaim sie jak to bedzie wygladalo, jakby to wprowadzili, co bedzie sie dizlao z cenami aut uzywanych ?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 16:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jmm napisał(a):
Zastanwaim sie jak to bedzie wygladalo, jakby to wprowadzili, co bedzie sie dizlao z cenami aut uzywanych ?

Pozwole sobie nakreslic moj scenariusz:
1) autka nadal będa sprowadzane, ale nasz piep....ny fiskus nie zobaczy ani grosza, ponieważ wzrośnie w Polsce zainteresowanie autkami powypadkowymi.
Zaczną się masowe przeszczepy, autka potanieją, fiskus dostanie g....o a nie kasę i znów zacznie się zadyma. Ludzie bedą szczęśliwsi, będa mieli wymarzone autka, tyle że zaszczepione , za to tańsze. Skarb Państwa zamiast myśleć zacznie obciążać coraz bardziej naród aż ten wyśle swojego wysłannika, który wrzuci granat ministrowi finansów tudziez innym kretynom.
2) Ktoś z ekipy rządzącej pierd....nie się w czoło i zacznie myśleć. Zostaną wprowadzone ludzkie i logiczne stawki oraz przepisy zaostrzające kontrole techniczne, które wyeliminują prawdziwy złom, ludziki zaczną chętniej płacić normalne stawki podatków (bo po co kantować dla paru złotych), fiskus dostanie kaskę, ludzie wymarzone autka, importer oraz skarb Państwa zarobi, a UE sie od nas odczepi i pogłaszcze po głowie. Za to lobby sprzedające nowe samochodziki zacznie płakać i weźmie się w końcu do roboty.

Rozmarzyłem się ale pożyjemy-zobaczymy. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 16:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Oto swieza z dnia dzisiejszego propozycja oplat: za GW

Cytuj:
Projekt ustawy o nowym podatku od aut przyjęło już kierownictwo Ministerstwa Finansów. Po konsultacjach trafi do Sejmu. Nowy podatek jest unowocześnioną wersją podatku od środków transportu, który był zależny od pojemności silnika i który płaciliśmy co roku do kasy gmin. W 1997 r. podatek ten zniesiono, a w zamian podniesiono stawkę podatku akcyzowego od paliw.

- Proponujemy wprowadzenie podatku, który byłby płacony jednorazowo przy pierwszej rejestracji samochodu w Polsce. Stawka podatku ma wynosić 1 zł od każdego centymetra sześciennego pojemności silnika dla aut spełniających najnowsze normy emisji spalin UE. Dla aut spełniających starsze normy emisji spalin stawka za każdy centymetr sześcienny wzrastałaby od 1,5 do 4 zł - powiedział nam wiceminister finansów Jarosław Neneman.

Stawki nowego podatku

• 4 zł za 1 cm sześc. - auta sprzed 1992 r. (norma emisji spalin Euro 0)

• 3 zł za 1 cm sześc. - auta z lat 1992-1995 (norma Euro 1)

• 2 zł za 1 cm sześc. - auta z lat 1996-1999 (norma Euro 2)

• 1,5 zł za 1 cm sześc.- auta z lat 2000-2004 (norma Euro 3)

• 1 zł za 1 cm sześc. - od 2005 (norma Euro 4)

Liczyć się będzie, jaką normę spełnia silnik. Dla uproszczenia każdej normie przypisano lata produkcji. Ale silniki części aut spełniały już normy, które zaczęły obowiązywać w kilka lat po wyprodukowaniu auta.

Kto zapłaci?

Podatek płacilibyśmy tylko przy pierwszej rejestracji auta w kraju. Nie płaciliby go kolejni nabywcy. Nowego podatku nie musieliby też płacić właściciele aut, które zostaną zarejestrowane w Polsce przed wprowadzeniem nowych przepisów.

- Nowy podatek zastąpiłby stosowany obecnie podatek akcyzowy od samochodów - zaznaczył Neneman. Akcyza jest dziś naliczana od wartości samochodu, a jej stawka zależy od wieku pojazdu i pojemności silnika. Za auta maksimum dwuletnie trzeba zapłacić akcyzę rzędu 3,1 proc. wartości samochodów (silnik do 2 litrów) lub 13,6 proc. (silnik ponad 2 litry). Stawka akcyzy dla starszych pojazdów rośnie z każdym rokiem, maksymalnie do 65 proc. wartości auta.

Od kilku miesięcy UE analizuje, czy tak skonstruowany podatek akcyzowy nie ogranicza importu używanych aut przez Polaków. Prawo UE nie pozwala zaś tworzyć barier w handlu między państwami członkowskimi. Według Nenemana nowego podatku UE nie będzie kwestionować.

Czy nowy podatek uderzy kierowców po kieszeniach? Według naszych szacunków podatek od nowych aut może wtedy wzrosnąć o 400-700 zł w przypadku samochodów najtańszych (za blisko 30 tys. zł). Obciążenia nie powinny się zmienić w przypadku aut o średniej wartości (40-50 tys. zł) napędzanych nowoczesnymi silnikami średniolitrażowymi (1,4-1,6 litra). W przypadku aut luksusowych, zwykle napędzanych silnikami o dużej pojemności, nowy podatek może nawet doprowadzić do obniżki cen. Za auto o wartości 100 tys. zł netto z silnikiem 2,5 litra powinno się dziś zapłacić 13,6 tys. zł akcyzy. Podatek zależny od pojemności silnika wyniósłby zaś tylko 2,5 tys. zł.

Nowe przepisy mogą natomiast ograniczyć napływ najstarszych aut z UE, skąd przez pół roku sprowadziliśmy prawie 600 tys. używanych pojazdów. Są wśród nich i takie, których deklarowana wartość to 1 tys. zł albo nawet mniej. Za auto z 1991 r. z silnikiem 1,5 litra o deklarowanej wartości 1 tys. zł trzeba zapłacić 650 zł akcyzy. Nowy podatek wyniósłby zaś 6 tys. zł.

Dla Gazety Jakub Faryś, rzecznik Związku Motoryzacyjnego SOIS (reprezentacja koncernów motoryzacyjnych)

- Proponowany system premiuje zakup aut o niskiej emisji spalin. To sprzyja sprzedaży nowych samochodów i zachęca do importu używanych aut, które mają tylko kilka lat, zamiast złomu. Bardzo dobrze, że rezygnuje się też z uzależnienia wysokości podatku od wartości samochodu. Podatek uzależniony od pojemności silnika ułatwi sprzedaż aut lepiej wyposażonych, np. w dodatkowe poduszki powietrzne.


Co o tym myslicie????
w ktorym roku Audi wprowadzilo norme Euro3 ???

2sprawa to to ze znowu na rynku zapanuje chaos.
Podrozeja auta starsze ktorych ceny teraz drastycznie spadly.
Pomysl jest generalnie niezly.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 16:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Super. Traktor z 95 roku na dzień-dobry 3 x 1896 cm3 = 5688 zeta ... :galy:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 16:24:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
basket lepiej policz ile bys zapłacił za posiadane audice mózg sie lasuje
a ja biedny żuczek przymierzałem sie do avanta - to teraz mam a vont a nie avant :/

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 16:25:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
quark777 napisał(a):
basket lepiej policz ile bys zapłacił za posiadane audice mózg sie lasuje
a ja biedny żuczek przymierzałem sie do avanta - to teraz mam a vont a nie avant :/

Nooooo, zabuliłbym konkretnie, ale lepiej pomyśl jak komuś wpadnie do głowy ściagnięcie V8 4,2 ... :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 16:46:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
baskecior napisał(a):
quark777 napisał(a):
basket lepiej policz ile bys zapłacił za posiadane audice mózg sie lasuje
a ja biedny żuczek przymierzałem sie do avanta - to teraz mam a vont a nie avant :/

Nooooo, zabuliłbym konkretnie, ale lepiej pomyśl jak komuś wpadnie do głowy ściagnięcie V8 4,2 ... :):



heheheheh 4x4200 :D

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 22:06:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
jmm napisał(a):
NO i wszyscy bedziemy kupowac nowe super wypasione Fiaty PAndy, DAcie itp za 30pare tysiecy zlotych i nawet ogrzewana szybe tylna bedziemy mieli w standardzie, a i jeszcze jaki wysoki poziom bezpieczenstwa :D

PS jak kogos bedzie stac na wydanie 30paru tysioakow na auto

Zastanwaim sie jak to bedzie wygladalo, jakby to wprowadzili, co bedzie sie dizlao z cenami aut uzywanych ?


napewno pande 4x4 quattro :)

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: