.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
R18 TDI https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=106997 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Simpson [ 11.gru.2010 00:52:34 ] |
Tytuł: | R18 TDI |
Silnik V6 3.7 TDI Fotki: http://www.flickr.com/photos/audiusa/se ... 445912021/ Info: http://www.audiusanews.com/newsrelease. ... 3E?id=2091 |
Autor: | Dred [ 11.gru.2010 14:58:22 ] |
Tytuł: | |
ciekawe jak będzie z wałkami rozrządu |
Autor: | mały v8 [ 11.gru.2010 16:07:17 ] |
Tytuł: | |
Koła ma ze starej beemki |
Autor: | marcino8 [ 11.gru.2010 18:56:10 ] |
Tytuł: | |
Nowy R 18 całkowicie pogoni kota Peugeotowi i.... całkowicie zdominuje LE Mans series ps; w końcu kierowcom nie będzie lało się na banię |
Autor: | emge [ 11.gru.2010 20:43:46 ] |
Tytuł: | |
He a chłopaki z Puga liczyli, że im się auta nie popsują w przyszłym roku i LM nie przejdzie bokiem, a tu taka niespodziewajka |
Autor: | KORU [ 11.gru.2010 23:00:13 ] |
Tytuł: | |
Brzydal... ale szacunek dla firmy. R15 jest zdecydowanie ladniejsze. Alufelgi ma cos jak w BMW Alpina. |
Autor: | Thundi [ 11.gru.2010 23:19:18 ] |
Tytuł: | |
marcino8 napisał(a): w końcu kierowcom nie będzie lało się na banię
Poprzednie eR-y miały otwartą kabinę bo nie dość że masa dachu dochodziła to jeszcze przy zamkniętej kabinie auto musiało mieć klimatyzację (tak Peugeot'y miały klimę) która schładzała wnętrze do iluś tam stopni (coś koło 60-ciu z tego co pamiętam). A w tym roku zmieniły się przepisy i bardziej się opłaca mieć wersję zamkniętą o czym zresztą była mowa już w czasie tegorocznej edycji Le Mans |
Autor: | ZiPi [ 12.gru.2010 09:51:07 ] |
Tytuł: | |
Tak się zastanawiam, gdybym go miał, to gdzie bym nim jezdził ? Ani to na zakupy ani do koścoła, pod dyskotekę tym bardziej, bo kumpli nie mozna zabrać ... w dzisiejszych czasach coraz gorsze te samochody produkują ! A tak na serio, ile egzemplarzy powstanie ? Bo jak narazie, to tylko prototyp. |
Autor: | audik [ 12.gru.2010 10:47:15 ] |
Tytuł: | |
...a jest jeszcze bardziej nudny wyścig ?? co to ma do seryjnego audi ?? może znaczek dacia nakleją i będzie bardziej extremalnie |
Autor: | Baskecior [ 12.gru.2010 11:30:13 ] |
Tytuł: | |
Panie a ile to pali ? |
Autor: | emge [ 12.gru.2010 13:05:14 ] |
Tytuł: | |
audik napisał(a): co to ma do seryjnego audi ??
Generalnie niewiele, ale w umysłach ludzi zostają takie sytuacje, kiedy np. w zeszłym wyścigu wszystkie fabryczne HDI się wy%^@ły, a TDI doterkotały spokojnie na 1 miejscu. Ci którzy kupują emocjami są wtedy bliżej zakupu TDI |
Autor: | Baskecior [ 12.gru.2010 13:07:52 ] |
Tytuł: | |
Przypadkiem seryjne TDI dożywają 700 tys km z licznikami cofniętymi na 350 tys i idą w kolejne ręce ... Przypadkiem sytuacja ma miejsce od 1989 roku ... Cała reszta to oczywiście wojna o klienta, ale podoba mi się taki sposób walki ... |
Autor: | Sprinter [ 12.gru.2010 13:49:49 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Przypadkiem seryjne TDI dożywają 700 tys km z licznikami cofniętymi na 350 tys i idą w kolejne ręce ...
Przypadkiem sytuacja ma miejsce od 1989 roku ... I skończyła się również w poprzednim millenium. |
Autor: | ZiPi [ 12.gru.2010 16:38:30 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio jedyny skuteczny sposób walki o klienta, to medialna propaganda sukcesu. Ps Swego czasu, gdy M. Schumacher wygrywał w Formule 1 w stajni Renault, mój znajomy był dilerem i sprzedawał te samochody. Klienci przychodząc do niego zastanawiali się i pytali, dlaczego Renówki nie mają jeszcze napędu na tył |
Autor: | Thundi [ 13.gru.2010 00:05:38 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Panie a ile to pali ?
Jako że nie ma głupich pytań (są tylko głupie odpowiedzi) to i na to pytanie znajdzie się odpowiedź. Audi R15 miało silnik V10 o pojemności 5500ccm i mocy 600km oraz 1050Nm i przy jeździe sportowej a nawet wyścigowej (okrążenie toru Le Mans 13,629km pokonywało nawet w 3:23.578 (najlepsze w kwalifikacjach) a średnio z postojami jakieś 3:45 (w 24h przejechało 397 okrążeń) ) paliło około 40l na 100km (na pokład zabierało dokładnie 81L paliwa (przepisy Le Mans, masa całkowita auta 930kg)) A nowy pewnie będzie palić mniej. |
Autor: | Baskecior [ 13.gru.2010 09:06:38 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Baskecior napisał(a): Przypadkiem seryjne TDI dożywają 700 tys km z licznikami cofniętymi na 350 tys i idą w kolejne ręce ... Przypadkiem sytuacja ma miejsce od 1989 roku ... I skończyła się również w poprzednim millenium. Nie mądruj się mały i lepiej napisz jak lata ten nieparzysty PD`ek |
Autor: | Sprinter [ 13.gru.2010 13:03:17 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Sprinter napisał(a): Baskecior napisał(a): Przypadkiem seryjne TDI dożywają 700 tys km z licznikami cofniętymi na 350 tys i idą w kolejne ręce ... Przypadkiem sytuacja ma miejsce od 1989 roku ... I skończyła się również w poprzednim millenium. Nie mądruj się mały i lepiej napisz jak lata ten nieparzysty PD`ek Doskonale. Ale to to ma żaden przebieg akurat. |
Autor: | audik [ 13.gru.2010 13:52:43 ] |
Tytuł: | |
Thundi napisał(a): ...paliło około 40l na 100km (na pokład zabierało dokładnie 81L paliwa (przepisy Le Mans, masa całkowita auta 930kg))
A nowy pewnie będzie palić mniej. Są tu jacyś zieloni |
Autor: | Leo [ 13.gru.2010 14:28:37 ] |
Tytuł: | |
no coooo...przeciez to ma z ochnaście FAP FAP FAP FAP |
Autor: | KORU [ 15.gru.2010 10:27:34 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): ciekawe jak będzie z wałkami rozrządu
Akurat walki rozrządu tutaj sa najwyższej jakości to zupełnie inna klasa samochodu. Nie bedzie z tym problemu jak to mialo miejsce w A6 C5 hyhy. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |