.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
O wyższości Allroada nad resztą świata :))) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=10817 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Silent Bob [ 11.gru.2004 19:04:40 ] |
Tytuł: | O wyższości Allroada nad resztą świata :))) |
http://www.designbybond.se/temp/verglei ... uattro.avi filmik ma jakieś 9 Mb,ale warto obejrzeć - szczególnie polecam fanom sticte terenowych aut i fanów Volvo Cross Country ![]() |
Autor: | DeS [ 11.gru.2004 19:31:25 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ciekawy dokument.... ale trzeba zauważyć, że Audika miała najmocniejszy silnik i najwyższy moment obrotowy ![]() Przeraziła mnie natomiast porażka Nissana Patrola.. myślałem, że to auto terenowe do zadań specjalnych... a tu dupa.... ![]() |
Autor: | PiotruS [ 11.gru.2004 19:41:04 ] |
Tytuł: | |
Respect Audi ![]() |
Autor: | Silent Bob [ 11.gru.2004 19:50:27 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Bardzo ciekawy dokument.... ale trzeba zauważyć, że Audika miała najmocniejszy silnik i najwyższy moment obrotowy
![]() Przeraziła mnie natomiast porażka Nissana Patrola.. myślałem, że to auto terenowe do zadań specjalnych... a tu dupa.... ![]() ta BMW 3 to jeszcz mozna wybaczyc bo to zadan terenówka, ale Patrol czy Lexus to taka troche kompromitacja ![]() |
Autor: | mały v8 [ 11.gru.2004 19:56:10 ] |
Tytuł: | |
Coś ten filmik był pod audi kręcony ten patrol normalnie sam stanoł a nie sie zakopał zobaczcie jeszcze raz ![]() |
Autor: | Silent Bob [ 11.gru.2004 20:03:26 ] |
Tytuł: | |
mały v8 napisał(a): Coś ten filmik był pod audi kręcony ten patrol normalnie sam stanoł a nie sie zakopał zobaczcie jeszcze raz
![]() no dobra sam stanal. fakt jakby jeszcze pomielil to by te 2 metry podjechal,ale to wszystko - juz prawie stal w miejscu |
Autor: | Pablo Wa-wa [ 11.gru.2004 20:11:51 ] |
Tytuł: | |
Vorsprung durch technik ![]() |
Autor: | mały v8 [ 11.gru.2004 20:13:32 ] |
Tytuł: | |
Silent Bob napisał(a): mały v8 napisał(a): Coś ten filmik był pod audi kręcony ten patrol normalnie sam stanoł a nie sie zakopał zobaczcie jeszcze raz ![]() no dobra sam stanal. fakt jakby jeszcze pomielil to by te 2 metry podjechal,ale to wszystko - juz prawie stal w miejscu |
Autor: | mar.zag [ 11.gru.2004 20:23:39 ] |
Tytuł: | |
Moja duma z tego ze latam audi urosła ![]() ![]() |
Autor: | Hugo [ 11.gru.2004 20:32:56 ] |
Tytuł: | |
Pozamiatane ![]() |
Autor: | mar.zag [ 11.gru.2004 20:42:08 ] |
Tytuł: | |
mały v8 napisał(a): Silent Bob napisał(a): mały v8 napisał(a): Coś ten filmik był pod audi kręcony ten patrol normalnie sam stanoł a nie sie zakopał zobaczcie jeszcze raz ![]() no dobra sam stanal. fakt jakby jeszcze pomielil to by te 2 metry podjechal,ale to wszystko - juz prawie stal w miejscu Słabym fanem audi jestes jak masz tak mało wiary w OOOO ![]() |
Autor: | KORU [ 11.gru.2004 20:51:44 ] |
Tytuł: | |
Juz widze jak reszta producentow aut krzyczy ze kierowca testowy nie umie podjechac pod gore. ![]() BMW 3 to porazka, tu widac, ze nawet nie ma sensu kupowac tego auta z napedem na 4 kola. Co do testu to powinni sie wypowiedziec uzytkownicy quattro. Czy ten test byl na miejscu ? Ogolnie to rzadko sie jezdzi po tak stromych i zasniezonych trasach, a naped quattro wykorzystujemy raczej pokonujac zakrety na asfaltowych drogach o roznej nawierzchni. Z tym Nissanem to gosciu zahamowal i nie probowal dalej jechac. ![]() |
Autor: | juziooo [ 11.gru.2004 21:01:02 ] |
Tytuł: | |
witam jestem tego samego zdania co malyV8 ze filmik byl krecony pod audi zobaczice jaka predkosc ma teg audi wyglda jak by sie rozpedzilo na dole nie wyglda na to ze ono normalnie podjezdza to jest zwykly foto montaz a po za tym mocniejszysilnik i mogli zastosowac inne oponki a nissan sam by wyjechal co do tego lexusa to chyba daleju bym wyjechacl maluchem ![]() pozdrawima |
Autor: | Simpson [ 11.gru.2004 23:03:44 ] |
Tytuł: | |
![]() Audi górą.... a właściwie na górze ![]() |
Autor: | mechitro [ 11.gru.2004 23:08:08 ] |
Tytuł: | |
Wstyd... ![]() Jak PRL-owska kronika filmowa. Audi nie potrzebuje czegoś takiego - nie wiem jak to nazwać..! |
Autor: | hans [ 12.gru.2004 00:04:29 ] |
Tytuł: | |
widze ze coponiektorzy nie zrozumieli tego testu chcialbym z mojej strony cos wyjasnic to byl test zdolnosci radzenia sobie na sniegu a nie w terenie. to byl test przyczepnosci i napedu na 4 kola najlepsza przyczepnosc uzykaly auta o najlepszym doborze masy auta do powierzchni styku opony z powierzchnia czyli o najlepszym stosunku nacisku punktowego do sily napedowej jak widac wcale samochody stricte terenowe nie sa dobre w gorach na sniegu bo poprostu sa za ciezkie a opony stosowane w tych autach maja zbyt mala skutecznosc na sniegu. auta ktore powinny cos pokazac czyli auta osobowe uterenowiaone czYli BMW , Volvo , w zasadzie nie pokazaly nic , podejzewam ze kazde auto z napedem na tyl z systemem kontroli trakcji pokazaloby tyle samo a z testu jasno wyniklo ze Audi ma najlepiej dopracowany naped na 4 kola i najlepiej dobrane ogumienie do masy auta co w warunkach niskiej przyczepnosci daje najlepsza kontrole nad autem i najlepsza dystrybucje momentu obrotowego na podloze a co do systemow napedu na 4 kola , w pozostalych autach o ile sie nie myle rozdzial momoentu miedzy osiami sterowany byl elektronicznie ... czyli w porownaniu do torsena rozdzial momentu byl z opoznieniem Ot , Audi quattro ![]() ja tego doswiadczylem i zycze tego kazdemu ![]() |
Autor: | mały v8 [ 12.gru.2004 01:07:32 ] |
Tytuł: | |
Tak Hans z tego wynika że ty tym patrolem kierowałeś pod góre bo tym normalnie zachamował. I jeszcze dlaczego audi jechało ostatnie ? Propagandowa kronika filmowa jak to "Mechitro" wcześnij nadmienił ![]() |
Autor: | hans [ 12.gru.2004 01:19:31 ] |
Tytuł: | |
zahamowal zeby nie zjechac do tylu , zanim nacisnal na hebel zaczal sie kopac ... zwrocilem na to uwage bo sie tego czepiules wczesniej , uwierz mi , auta terenowe nie sa wcale takie super na sniegu i na sliskim ... poza tym opony w tym przypadku mialy zasadnicze znaczenie ... opony terenowe raczej mniej przystosowane do zimna , bardziej do przerzycania ciezkiego blotaa tutaj jednak iosc naciec robila swoje |
Autor: | piotr [ 12.gru.2004 01:47:06 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak jak Hans napisał. Auta terenowe są do jeżdzenia w terenie, w błocie itp. Ostatnio byłem na zlocie Landcruiser klubu i pojeżdziłem trochę Toyotami po górkach i w błocie - sprawują się tam rewelacyjnie (Hilux i Landcruiser, bo RAV4 to pomyłka - spoadło minimalnie śniegu i trochę rozjeździliśmy trasę i trzeba go było co chwila wyciągać, a o wjechaniu na górkę można było zapomnieć). A na tym filmie nie mamy terenowej jazdy tylko ślizgi podjazd pod górkę, i stąd mogą wynikac problemy terenówek. Duży prześwit im nic tu nie daje. Ale należałoby też rozważyć na jakich oponach były te auta, bo to ma niebagatelne znaczenie. Ale quattro jest świetnym napędem i nikt kto nie przejeździł zimy Audi quattro niech raczej nie krytukuje tego filmu.... jak przejeździ sezon quattro i wtedy uzna że ten film to bujda to dopiero wtedy niech krytykuje... |
Autor: | mar.zag [ 12.gru.2004 14:31:57 ] |
Tytuł: | |
Niestety Audi i Volvo są najlżejszymi autami i podjechały najwyżej,a terenówki są duzo cięższe.Nissan Patrol GR jest nestety największym autem z tych terenówek i dlatego tak cienko wypadł.Zobacz na BMW X5 do samego konca próbowało,Volvo też i Lexus ![]() Oczy wam pozarastały czy co? ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |