.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Jak AUDI AG traktuje klientów... https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=108435 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kondrah1 [ 10.lut.2011 22:01:51 ] |
Tytuł: | Jak AUDI AG traktuje klientów... |
Piszę tego posta tutaj, bo myślę że cała sytuacja, która mi się przytrafiła jest po prostu skandalem... W skrócie, w trzy letnim Audi A4 doszło do zerwania paska rozrządu... całą historię opisałem tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=108025 Audi Polska odmówiło partycypacji w kosztach. 25 stycznia napisałem maila do Audi AG, zarówno za pośrednictwem strony jak i zwykłego maila. Reakcja Audi AG... do dnia dzisiejszego ZERO odpowiedzi... od 12 lat jestem użytkownikiem aut marki Audi, zawsze moje auta serwisowałem w ASO i powiem szczerze... jestem zszokowany i absolutnie rozgoryczony postawą firmy, w której produkty byłem tak zapatrzony... Macie jakieś pomyśły z kim się kontaktować/co robić w takiej sytuacji... Pozdrawiam, M. |
Autor: | UFOtm [ 10.lut.2011 22:15:46 ] |
Tytuł: | |
jedz do dealera za granica polski - jakiegokolwiek najblizej i zobacz co mozesz zdzialac... proponuje to analogicznie do sytuacji jaka byla naglosniona kiedys w tvn turbo z serwisem renault. ps. wiem ze jestes konkretnym i wkurzonym posiadaczem, ale pomysl sobie ile oni meili dziennie dostaja z takimi fikcyjnymi sprawami lub po prostu smieci pocztowych zwiazanych z prosbami o nowe auta itp. Patrzac trzezwo nie dziwie sie ze nie odpisali nic, tymbardziej zagranice wschodnia |
Autor: | ando1414 [ 10.lut.2011 22:19:19 ] |
Tytuł: | |
skontaktuj się z kimś kto sprzedaje BMW fordy albo subaru - i po kłopocie skontaktuj się z jakimś niemcem(niech on opisze Twój przypadek) - Audi olewa Polskę od lat - chyba tylko Polskę może trzeba dyrektorkom nalać wody do d..py i jakąś akcję wykonać mailową |
Autor: | szogun0 [ 13.lut.2011 17:48:01 ] |
Tytuł: | |
Podstawowym błędem było to, że ty wystąpiłeś z roszczeniami do Audi. Jeśli od tylu lat zawsze serwisujesz swoje audi w ASO, to powinieneś wiedzieć, że to ASO występuje do Audi AG z zapytaniem. Od zapytania przysługuje ci prawo odwołania. Gdyby to najpierw ASO wystąpiło z zapytaniem, być może inaczej rozwinęła by się cała sytuacja. |
Autor: | Buba [ 13.lut.2011 18:59:45 ] |
Tytuł: | |
nie rozumiem czemu bijesz pianę skoro auto nie było już na gwarancji. No chyba że masz kwity na rozrząd który się urwał. Wtedy wal do producenta paska |
Autor: | kondrah1 [ 13.lut.2011 22:37:07 ] |
Tytuł: | |
Wystąpiłem do Audi AG ponieważ Audi Polska mnie olało, a kontakt z Audi AG doradzono mi na tym forum, jako ostatnią deskę ratunku. Buba... biję pianę?? kupuję auta tej firmy, m.in. dlatego, że uchodzi za "solidną". Solidna, dla mnie, to taka ktorej m.in. produkty rok po gwarancji się nie psują w ten sposób, że w ASO muszę wydać 15 tys. złotych oraz taka, która jak mam problem z ich produktem, a wydawałem ciężkie pieniądze na serwisowanie auta w ASO, odpowie mi chociaż na maila. Nie rozumiem takich ludzi jak Ty oraz pisania postów, które NIC nie wnoszą do dyskusji. Jednocześnie uświadamiam, że jest coś takiego jak DOBRA WOLA producenta po okresie gwarancji. Tylko żeby rozważyć jej stosowanie producent najpierw musi przeczytać maila. W wypadkach zerwania pasków po tak niskich przebiegach wielu producentow partycypuje w kosztach naprawy, jak widać nie Audi... Powtarzam, dla mnie takie traktowanie klientów to skandal. |
Autor: | szogun0 [ 13.lut.2011 23:54:16 ] |
Tytuł: | |
Prośba o dobrą wolę musi wyjść z ASO, dlatego tak jak ci napisałem, popełniłeś błąd. |
Autor: | kondrah1 [ 14.lut.2011 00:05:18 ] |
Tytuł: | |
Czyli rozumiem, że takie zasady panują w Audi AG? ponieważ w Audi Polska ja sam do nich napisałem, opisali mi kwestie dobrej woli, ale zauważyli, że z jednym z przeglądów się opóźniłem i odmówili partycypacji. Pozdr., M. |
Autor: | Morgi [ 14.lut.2011 07:19:55 ] |
Tytuł: | |
Nie ma juz solidnych firm. Nie tylko w motoryzacji, teraz to tylko kasa ksa kasa kasa kasa |
Autor: | Buba [ 14.lut.2011 09:23:32 ] |
Tytuł: | |
już przechodzę do merytoryki Auto jest po gwarancji i koniec więc do ASO nie możesz mieć pretensji. Szczerze mówiąc nie wierzę w dobrą wolę i załatwienie tego stąd tekst o biciu piany bo przecież już trochę walczysz. Pozostaje inna kwestia. Czy rozrząd był od nowości czy był już wymieniany. Jeśli był najłatwiejszym wyjściem jest właśnie ściganie producenta paska i stąd mój wcześniejszy post. |
Autor: | mały v8 [ 14.lut.2011 21:39:54 ] |
Tytuł: | |
Buba ma racje, urwał się to zwal czapę , zmień chore zawory przeszlifuj gniazda i nie biadol, ludzie jeżdżą do tego ASO po pieczątki , albo mają za dużo pieniędzy, tam przecież też ludzie naprawiają auta. Poza tym 15 tyś za tą naprawę to wyliczyłeś sobie chyba z miesięcznym pobytem w egzotycznym kraju. |
Autor: | kondrah1 [ 14.lut.2011 23:24:57 ] |
Tytuł: | |
Buba, sorry, nie zrozumiałem Twoich intencji. Rozrząd nie był wymieniany, bo auto ma 70 tys przebiegu... mały V8 - może jakieś warsztaty godne polecenia, które to zrobią? |
Autor: | mały v8 [ 14.lut.2011 23:57:03 ] |
Tytuł: | |
Masz nieuzupełniony profil więc nie wiem skąd jesteś, zrób wywiad na swoim regionie, i na wszelki wypadek poszukaj na allegro ceny głowic do swojego modelu i awaryjnie całych gołych silników żebyś miał odniesienie, ludzie ludzi robią to głowicy nie zrobią eeeeee. |
Autor: | gonzales [ 22.lut.2011 22:10:49 ] |
Tytuł: | |
A myślisz, że ASO nie korzysta z zewnętrznych firm, biorą głowicę wiozą do Pana Miecia bo jest w tym dobry, on ją robi a ty płacisz podwójnie i Panu Mieciowi i ASO. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |