.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Nowe RS4
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=109676
Strona 1 z 1

Autor:  toratore [ 05.kwi.2011 20:16:07 ]
Tytuł:  Nowe RS4

http://www.sportauto-online.de/marken/n ... 10631.html

Autor:  giganteusz [ 06.kwi.2011 06:20:33 ]
Tytuł: 

z wyglądu jak zwykłe a4 różnica była przy RS4 w budzie b5

Autor:  ernieball [ 06.kwi.2011 07:03:21 ]
Tytuł: 

giganteusz napisał(a):
z wyglądu jak zwykłe a4 różnica była przy RS4 w budzie b5

Taka sama różnica teraz jak i kiedyś czyli dla laika bez różnicy.
Mnie się podoba.

Autor:  martab99 [ 06.kwi.2011 10:47:09 ]
Tytuł: 

Fajnie że została V8-ka ;)

Mnie się podoba, chociaż można by jakoś dopracować zderzak z przodu,bo pewnie niewiele się różni od zwykłego S-line'a ;)

Autor:  KORU [ 06.kwi.2011 12:33:59 ]
Tytuł: 

Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.

Autor:  Norbi [ 08.maja.2011 08:51:43 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.
Jeżli to V8 by się do czegoś nadawało, to faktycznie może być, ale nie rozumiem sytuacji w której moja babcia leje te wszystkie V8 w RS4, bo mocy nie trzymają, bo nagar po 30 tys. w FSI. To V8 FSI to największy kibel w Audi od czasu 2.5TDI V6.

Autor:  2rafal7 [ 08.maja.2011 13:54:54 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.


Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.

Autor:  Norbi [ 08.maja.2011 16:09:29 ]
Tytuł: 

W ogóle z tego co kojarze z komentarzy z innego forum to jest test RS4 w body S4 (jeszcze).
Tak więc pewnie dlatego nie ma poszerzeń nadkoli i wygląd auta dość pospolity ;)

Autor:  designer [ 08.maja.2011 21:01:51 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.


Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.


Znam/y jedno B7 które leje większość B5 ( seria oczywiście ) czyli ewenement -> zdrowe FSI :): Norbi wiesz kogo mam na myśli :peace:

Autor:  Norbi [ 09.maja.2011 06:41:11 ]
Tytuł: 

designer napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.


Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.


Znam/y jedno B7 które leje większość B5 ( seria oczywiście ) czyli ewenement -> zdrowe FSI :): Norbi wiesz kogo mam na myśli :peace:
Zgadza się RS4 Arka jest szybkie, ale przy przebiegu 60 ty km był rozbierany silnik i czyszczony bo miał 300KM :/ , ale teraz jest przeciąg fakt, pomimo 400KM (czyli dalej nie trzyma serii jak każdy RS4 B7)

Autor:  2rafal7 [ 09.maja.2011 06:49:20 ]
Tytuł: 

Norbi napisał(a):
designer napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.


Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.


Znam/y jedno B7 które leje większość B5 ( seria oczywiście ) czyli ewenement -> zdrowe FSI :): Norbi wiesz kogo mam na myśli :peace:
Zgadza się RS4 Arka jest szybkie, ale przy przebiegu 60 ty km był rozbierany silnik i czyszczony bo miał 300KM :/ , ale teraz jest przeciąg fakt, pomimo 400KM (czyli dalej nie trzyma serii jak każdy RS4 B7)


Robie program w B5 i mam 420km. Dziękuje :D.

Z tego co wiem to jesgo RS4 nie straciło mocy przez szlam tylko był uwalony jakiś komputer w nadkolu, na którego lała się woda?

PS: RS4 B7 nie ma tego klimatu co B5.

Autor:  Norbi [ 09.maja.2011 07:25:12 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
Norbi napisał(a):
designer napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.


Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.


Znam/y jedno B7 które leje większość B5 ( seria oczywiście ) czyli ewenement -> zdrowe FSI :): Norbi wiesz kogo mam na myśli :peace:
Zgadza się RS4 Arka jest szybkie, ale przy przebiegu 60 ty km był rozbierany silnik i czyszczony bo miał 300KM :/ , ale teraz jest przeciąg fakt, pomimo 400KM (czyli dalej nie trzyma serii jak każdy RS4 B7)


Robie program w B5 i mam 420km. Dziękuje :D.

Z tego co wiem to jesgo RS4 nie straciło mocy przez szlam tylko był uwalony jakiś komputer w nadkolu, na którego lała się woda?

PS: RS4 B7 nie ma tego klimatu co B5.

Nie no programem w S4 zrobisz niewiele ponad 300KM, ale droga do 500KM to nie jest ciężki temat i dość tani.
Fakt że u Arka w nadkolu był zawór sterujący dolotem i on był uwalony, ale silnik był mocno zawalony nagarem, dla przykładu Adam wkleił fotki rozebranego serca RS4 B5 i było czyściutko ( w 10 letnim dziadku :) )

Autor:  martab99 [ 09.maja.2011 09:10:24 ]
Tytuł: 

Nie ma się co podniecać- wygląda na to że RS4 przestanie istnieć...

http://moto.onet.pl/1643231,1,rasowe-au ... tml?node=2

Autor:  BiLu [ 09.maja.2011 09:30:37 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Nie ma się co podniecać- wygląda na to że RS4 przestanie istnieć...

http://moto.onet.pl/1643231,1,rasowe-au ... tml?node=2

Marketing podnoszący wartość eRSa albo po testach ( http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 6712.shtml ) doszli do wniosku, że S4 i RS5 w zupełności wystarczy ;)

Autor:  zgredek27 [ 09.maja.2011 10:21:52 ]
Tytuł: 

Przeciez to R4 :peace:

Autor:  martab99 [ 09.maja.2011 10:47:27 ]
Tytuł: 

zgredek27 napisał(a):
Przeciez to R4 :peace:


Eee, no faktycznie- o takim wynalazku to nawet nie słyszałem :diabel:

Zwracam honor ;)

Autor:  designer [ 09.maja.2011 11:08:02 ]
Tytuł: 

Norbi napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Norbi napisał(a):
designer napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską :) a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.


Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.


Znam/y jedno B7 które leje większość B5 ( seria oczywiście ) czyli ewenement -> zdrowe FSI :): Norbi wiesz kogo mam na myśli :peace:
Zgadza się RS4 Arka jest szybkie, ale przy przebiegu 60 ty km był rozbierany silnik i czyszczony bo miał 300KM :/ , ale teraz jest przeciąg fakt, pomimo 400KM (czyli dalej nie trzyma serii jak każdy RS4 B7)


Robie program w B5 i mam 420km. Dziękuje :D.

Z tego co wiem to jesgo RS4 nie straciło mocy przez szlam tylko był uwalony jakiś komputer w nadkolu, na którego lała się woda?

PS: RS4 B7 nie ma tego klimatu co B5.

Nie no programem w S4 zrobisz niewiele ponad 300KM, ale droga do 500KM to nie jest ciężki temat i dość tani.
Fakt że u Arka w nadkolu był zawór sterujący dolotem i on był uwalony, ale silnik był mocno zawalony nagarem, dla przykładu Adam wkleił fotki rozebranego serca RS4 B5 i było czyściutko ( w 10 letnim dziadku :) )


Norbi, ale Rafał ma na mysli RS4 B5 a nie S4, więc tam żeby zlać Arkowe B7 nie trzeba dużo :): Sam wiesz soft+cooler+wydech i spoko 420-430 pęka :peace:

W B5 dmuchają dwie T więc nawet jak coś nazbiera to zostanie wydmuchane :D

Autor:  lotdin [ 06.wrz.2011 23:11:13 ]
Tytuł: 

wiadomo, że jeżeli chodzi o osiągi to 2.7 jest na górnej półce nawet w serii (zap*erdala) można za nie duże pieniądze go podkręcić tak tak każdy to wie ale zadbane v8 w manualu też jedzie przykład s6+ mojego kolegi które jest powiem szczerze w bardzo słabym stanie wizualnym a orginalny przebieg silnika wynosi 170 tys. czas do 100km/h który mierzył GPS wynosi 5.6/5.7 sekund po tylu latach przy czym ma wybebeszony praktycznie cały wydech. Wrażenia( głosik, przyspieszenie) są naprawde bardzo pozytywne ;)

Autor:  designer [ 19.wrz.2011 15:38:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Biorąc pod uwagę moc poprzedniej generacji modelu, Audi raczej zdecydowałoby się na mocniejszą 500 konną wersję, która w połączeniu z napędem Quattro nie pozostawiałaby żadnych szans BMW oraz Mercedesowi.


http://autokult.pl/2011/09/18/audi-rs4- ... e-na-ringu

A póki co MRC pracuje nad doładowanym B7 z mocą 600+

Obrazek

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/