Norbi napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Norbi napisał(a):
designer napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
KORU napisał(a):
Oczywiscie w najmocniejszej wersji Audi A4 zawsze powinno byc conajmniej V8 pod maską
a nie tak jak zrobili w S4 ze dali V6 z turbo. Dla mnie błotniki powinny byc znacznie szersze tak jak w RS4 B5.
Tylko w tym problem, ze takie V6 z RS4 bije po pupie każde RS4 B7 z V8. 2.7T to jeden z lepszych jak nie najlepszy motor w historii Audi.
Znam/y jedno B7 które leje większość B5 ( seria oczywiście ) czyli ewenement
zdrowe FSI
Norbi wiesz kogo mam na myśli
Zgadza się RS4 Arka jest szybkie, ale przy przebiegu 60 ty km był rozbierany silnik i czyszczony bo miał 300KM
, ale teraz jest przeciąg fakt, pomimo 400KM (czyli dalej nie trzyma serii jak każdy RS4 B7)
Robie program w B5 i mam 420km. Dziękuje
.
Z tego co wiem to jesgo RS4 nie straciło mocy przez szlam tylko był uwalony jakiś komputer w nadkolu, na którego lała się woda?
PS: RS4 B7 nie ma tego klimatu co B5.
Nie no programem w S4 zrobisz niewiele ponad 300KM, ale droga do 500KM to nie jest ciężki temat i dość tani.
Fakt że u Arka w nadkolu był zawór sterujący dolotem i on był uwalony, ale silnik był mocno zawalony nagarem, dla przykładu Adam wkleił fotki rozebranego serca RS4 B5 i było czyściutko ( w 10 letnim dziadku
)
Norbi, ale Rafał ma na mysli RS4 B5 a nie S4, więc tam żeby zlać Arkowe B7 nie trzeba dużo
Sam wiesz soft+cooler+wydech i spoko 420-430 pęka
W B5 dmuchają dwie T więc nawet jak coś nazbiera to zostanie wydmuchane