Pablo200 napisał(a):
Jak to sie przedstawia w liczbach ?
W liczbach przedstawia sie to tak dane katalogowe :
A8 3.7 V8 silnik benzynowy w ukladzie V 5 zaworowy po dwa walki rozrzadu w kazdej glowicy (DOHC)
walek rozrzadu sterujacy zaworami ssacymi, kolektor ssacy o zmiennej dlugosci 3 stopniowy.
Moc silnika 260 KM wystepuje przewaznie z napedem na przednie kola.
Predkosc maksymalna 250 km/h ograniczona elektronicznie
Przyspieszenie od 0-100 km/h: 8,1 sek
Rodzaj paliwa: 95/98 okt.
Spalanie: dane dla silnika 3,7 naped przedni skrzynia Tiptronic
Miasto : 16,9 l /100 km
Trasa : 8,4 l /100 km
Srednio : 11,5 l /100 km
Spalanie: dane dla silnika 3.7 naped quattro skrzynia Tiptronic
Miasto : 18,3 l /100 km
Trasa : 8,9 l /100 km
Srednio: 12,3 l /100km
Ja bym polecil ten silnik tylko dlatego ze mniej pali niz silnik 4.2 quattro. Moc tutaj jest odpowiednio wystarczajaca 260 KM jak na takie luksusowe auto to wystarczy. To nie jest auto typowo wyscigowe tylko luksusowe. Silnik 4.2 za duzo spala w miescie. Zalezy tez do czego bedzie uzywane czesciej te A8, do jazdy w zatloczonym miescie czy po za nim. Oto co napisali w katalogu reklamowym o silniku 3.7
"A8 3.7 laczy w sobie zalety napedu na przednie kola z moca pojazdu osmiocylindrowego" wybor nalezy do ciebie, ale najwazniejsze sa koszty codziennego uzytkowania, ktore sa tez wazne, nawet dla tego kogo jest stac kupic sobie takie auto. Bo predzej i tak sie wkurzy i sprzeda auto ktore zbyt duzo spala w miescie. Znam takie przypadki