Dzisiaj Ingolstadt oficjalnie zaprezentowało najnowsze RS6 Avant. Jego silnik to znane już 4.0 V8 TFSI o mocy 560 KM. Dzięki niemu rodzinne kombi rozpędza się w 3.9 sek do 100 km/h. Moc mniejsza o 20 KM w stosunku do poprzedniego modelu, ale osiągi trochę lepsze. Reszta informacji w linkach. O wyglądzie nie ma co dyskutować ale jest bardziej zadziorne niz poprzednik (C6). Wnętrze jak zwykle miażdży.
No, dobra, kolejny zajedwabisty RS. Dupe urywa w kolanach... .
_________________ Jest: Mercedes Benz W124 200D VW Polo 85' Fiat 126p Iveco Daily Było: Trabant 154.5 KM i 194 NM A8 D2 4.2 quattro Audi 100 C3 2.0D Audi 200 C3 2.1T quattro Peugeot 406 Trabant 1.1 Golf III TDi Golf II "na glebie" VW Passat 1Z Variant Honda VFR 750F Fiat 126p BIS Peugeot Partner 1.9D Audi 80 B2 1.6D Trabant 1.1 91' Będzie: Coś AWD i Turbo
_________________ Jest: Mercedes Benz W124 200D VW Polo 85' Fiat 126p Iveco Daily Było: Trabant 154.5 KM i 194 NM A8 D2 4.2 quattro Audi 100 C3 2.0D Audi 200 C3 2.1T quattro Peugeot 406 Trabant 1.1 Golf III TDi Golf II "na glebie" VW Passat 1Z Variant Honda VFR 750F Fiat 126p BIS Peugeot Partner 1.9D Audi 80 B2 1.6D Trabant 1.1 91' Będzie: Coś AWD i Turbo
Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43 Posty: 260 Lokalizacja: Kraków
Nic oprócz mocy i prowadzenie w teraźniejszych Audi mnie się podoba. Po prostu są brzydkie. Szczególnie przód (lampy) i tył ( też lampy) .a wnętrze szczególnie kierownica to już porażka.
_________________ Audi C6 3,0 TDI (10,VI ,2011-2013)
Na co komu napis "QUATTRO" na grillu większy od tablicy rejestracyjnej?? bezsensu...
Spko kiedys o ten napis beda sie ludzie bili. To spece od marketingu z quattro GmBh wymyslili. Bez napisu też może być o...
metyoo napisał(a):
Samo wycofanie się Audi z V10 o czymś świadczy... Ogólnie fajny samochodzik, wnętrze kozak, tylko ten tył jakiś golfowy ;/
"Aby ekolodzy zbytnio nie czepiali się, wyposażono go w system COD (Cylinder On Demand), który w momencie małego obciążenia jednostki wyłącza cylindry: 2, 3, 5 i 8. Oczywiście na pokładzie nie mogło zabraknąć systemu start-stop."
Dlatego nie lubie za bardzo ekologów. Przez nich te ograniczenia w technologiach konstrukcji silników. Jezeli chodzi o ten wynalazek Cylinder on demand to na filmiku widać jak działa. OK fajnie w zakorkowanym mieście mozna zaoszczedzic paliwo bo nie wszystkie cylindry pracują. Jedyne czego sie obawiam to awaryjność tego wynalazku. Ogolnie te RS6 moze sie komus nie podobac i bardzo dobrze. Według mnie to auto dla ludzi z mocnym charakterem. Moze nawet i jest troche hamskie z wyglądu, ale nie ma co jego osiągi poprostu miażdżą. (3.9 sekundy do setki ) Po za tym auto jest funcjonalne i meble z IKEI też przewiezie z nadzwyczajną predkością po zdjęciu blokady. Najlepsze jednak jest zawstydzanie kierowców aut Porsche, Bentleya, BMW, Jaguara i innych kanciastych pudeł tzw. grubych terenówek na baloniastych oponach. Ktorzy wiecznie sie śpieszą.
lucas3512 napisał(a):
Też mi "rodzinne" auto na 4 osoby To potwór w owczej skórze, a rodzinna, to jest Dacia Lodgy
To rodzinny wilk w owczej skórze na dopalaczach i z napojem energetycznym.
Yasiek napisał(a):
Śliczna suczka...
Gdzie ta suka ? na zdjęciach jest tylko RS6.
_________________
Ostatnio edytowano 08.gru.2012 17:45:54 przez KORU, łącznie edytowano 2 razy
w mercach też są odłączane cylindry i nic się nie psuje chociaż nie wiem jak to tam działa dokładnie, znając życie to później zacznie się wyłączanie tej funkcji przez tunerów