.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=124631 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | j@cek [ 22.sie.2013 09:29:15 ] |
Tytuł: | dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata |
gitmar napisał(a): Czy ACK nie jedzie To już subiektywna opinia, ja uważam że zdrowa seria zadziwi jeszcze wiele nowszych aut. Właśnie (ale to tylko moja opinia) -auto w oryginale, takie które ma wszystko na swoim miejscu zawsze będzie wzbudzać większe uznanie (np.w moich skromnych oczach) i będzie lepiej trzymać wartość niż wydumka. Gitmar, Nie pamiętasz jak zachowywał się AEL tylko po programie vs. ACK...? ps. ACK nie jeździ, tylko AEC W pb w C4 |
Autor: | gitmar [ 22.sie.2013 10:30:32 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
Pamiętam tylko Ty pamiętasz co innego niż ja Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać |
Autor: | j@cek [ 22.sie.2013 12:19:18 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
gitmar napisał(a): Pamiętam tylko Ty pamiętasz co innego niż ja Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać Mariusz, Nie chce zaśmiecać wątku ale obawiam się, że gdybyśmy własnie wystartowali z rolki z I biegu (co proponujesz), byłoby to na jeszcze większą korzyść AEL'a. ps. Wolałbym AEL'a niż ACK, ale wolałbym AEC niż AEL |
Autor: | Pawel27 [ 22.sie.2013 15:35:19 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
Ostatnio odbył się zlot klubu C4 - (nie byłem, znam z relacji). Dłubnięty AEL (mocno) o objechał Eską 2.2 t (po modach - pewnie ok 330hp+) z tym że sprzęgło w S4 było na wykończeniu orazobjechał audi V8 (jednego z obecnych na forum klubowiczów). Trudno powiedzieć ile miał AEL i trudno powiedzieć co by było, gdyby eS była sprawna, nie mniej wrażenie po filmie skutkują bananem na twarzy. AEL to b.ciekawy pomysł na mody, dlatego kibicuje bardzo. |
Autor: | gitmar [ 22.sie.2013 15:48:53 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
j@cek napisał(a): gitmar napisał(a): Pamiętam tylko Ty pamiętasz co innego niż ja Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać Mariusz, Nie chce zaśmiecać wątku ale obawiam się, że gdybyśmy własnie wystartowali z rolki z I biegu (co proponujesz), byłoby to na jeszcze większą korzyść AEL'a. ps. Wolałbym AEL'a niż ACK, ale wolałbym AEC niż AEL Ty pamiętasz tylko to, że po starcie z 60km/h z IV biegu wychyliłeś się o długość i trzymałeś taki dystans do prędkości 110-120km/h po czym ACK zaczął się oddalać i widziałem Twojego AELa tylko w lusterku wstecznym jadąc cały czas na tym samym biegu. Aha jak byłeś z przodu, miałem wątpliwą przyjemność wdychania i widok Batorego za Tobą Obawiam się, że startując z I biegu widziałbyś tylko parę (była zima) wydobywającą się z mojej dwururki Przy starcie 0-100 ja bym raz zmienił bieg, a ile razy Ty byś musiał zachowując swoje ''njuty'' Wieeelka szkoda że nie ma filmiku z tamtej przejażdżki Sorry za OT .... |
Autor: | hubos21 [ 22.sie.2013 16:34:33 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
to może ktoś wydzieli ten kawałek z tematu? Gitmar w Ty na jakim biegu jechałeś od tych 60km/h? |
Autor: | spanky [ 23.sie.2013 08:19:20 ] |
Tytuł: | Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
Pawel27 napisał(a): Ostatnio odbył się zlot klubu C4 - (nie byłem, znam z relacji). Dłubnięty AEL (mocno) o objechał Eską 2.2 t (po modach - pewnie ok 330hp+) z tym że sprzęgło w S4 było na wykończeniu orazobjechał audi V8 (jednego z obecnych na forum klubowiczów). Trudno powiedzieć ile miał AEL i trudno powiedzieć co by było, gdyby eS była sprawna, nie mniej wrażenie po filmie skutkują bananem na twarzy. AEL to b.ciekawy pomysł na mody, dlatego kibicuje bardzo. a gdzie ten filmik ? |
Autor: | Marianb [ 23.sie.2013 09:00:00 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
Od lewej: S6 C4 2.2T AAN+ vs A6 C4 2.5TDI AEL+ ośka To moja V8-ka dostała w du.e . Były dwie 2.2T - S4 oraz S6 i obie dostały. Było jeszcze S6 C4 4.2. AEL nie próbował się S6 4.2, ale esa też pewnie nie dałaby rady. Pisałem o tym tu: viewtopic.php?f=1&t=27113&p=1535095#p1535095 Trochę zdjęć by Stuku: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 583&type=1 |
Autor: | Mareek [ 23.sie.2013 11:35:54 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r. |
Marianb napisał(a): Były dwie 2.2T - S4 oraz S6 i obie dostały. Było jeszcze S6 C4 4.2. AEL nie próbował się S6 4.2, ale esa też pewnie nie dałaby rady. Dodajmy że jedno z tych 2.2t było w automacie. S6 4.2 również w automacie, więc na sprint do 100-130 (chociaż prostej było nieco więcej) to średni konkurent, ale za rok na pewno jakąś rundę zrobimy w tym zestawie dla porównania. Nie spodziewałbym się by ten diesel z filmiku nie dał rady. Tak czy inaczej zabawa przednia i dłubnięty ael może dać sporo funu |
Autor: | lucas3512 [ 23.sie.2013 19:39:03 ] |
Tytuł: | Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata |
Zwłaszcza, że kolega "Afro" lubi dłubać przy swoim AEL'ku |
Autor: | malcik441 [ 23.sie.2013 20:44:58 ] |
Tytuł: | Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata |
Szkoda, że już nie mam AEL-a bo bym się chętnie złapał z kolegą Afro. |
Autor: | Piter442 [ 13.kwi.2014 23:33:58 ] |
Tytuł: | Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata |
Czytałem o projekcie kolegi "Afro". Sam przez to poważnie się zastanawiam nad swoim. Chciałem sprzedać i kupić S4 2.2 T. Jednak pomysł upadł z racji tego, że mój AEL ma prawie całą ori karoserię i jest niezawodny. Dlatego pojawiły się kolejne pomysły. Wpadły sprężynki -35/-35. Wyeliminowałem kata, EGR, wyczyściłem ssący. Teraz czas na zwiększenie mocy. |
Autor: | DeS [ 14.kwi.2014 08:47:35 ] |
Tytuł: | Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata |
Widzę moje byłe S6, obecnie u Krzycha, który coś tam dłubał. Ja bym sobie nie pozwolił na taki wynik meczu z kopciuchem |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |