.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=124631
Strona 1 z 1

Autor:  j@cek [ 22.sie.2013 09:29:15 ]
Tytuł:  dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata

gitmar napisał(a):
Czy ACK nie jedzie :?: To już subiektywna opinia, ja uważam że zdrowa seria zadziwi jeszcze wiele nowszych aut. Właśnie (ale to tylko moja opinia) -auto w oryginale, takie które ma wszystko na swoim miejscu zawsze będzie wzbudzać większe uznanie (np.w moich skromnych oczach) i będzie lepiej trzymać wartość niż wydumka.


Gitmar,
Nie pamiętasz jak zachowywał się AEL tylko po programie vs. ACK...?
ps. ACK nie jeździ, tylko AEC W pb w C4

Autor:  gitmar [ 22.sie.2013 10:30:32 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

Pamiętam :) tylko Ty pamiętasz co innego niż ja :): Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało :?: Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać

Autor:  j@cek [ 22.sie.2013 12:19:18 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

gitmar napisał(a):
Pamiętam :) tylko Ty pamiętasz co innego niż ja :): Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało :?: Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać

Mariusz,
Nie chce zaśmiecać wątku ale obawiam się, że gdybyśmy własnie wystartowali z rolki z I biegu (co proponujesz), byłoby to na jeszcze większą korzyść AEL'a.
ps. Wolałbym AEL'a niż ACK, ale wolałbym AEC niż AEL :D

Autor:  Pawel27 [ 22.sie.2013 15:35:19 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

Ostatnio odbył się zlot klubu C4 - (nie byłem, znam z relacji). Dłubnięty AEL (mocno) o objechał Eską 2.2 t (po modach - pewnie ok 330hp+) z tym że sprzęgło w S4 było na wykończeniu orazobjechał audi V8 (jednego z obecnych na forum klubowiczów). Trudno powiedzieć ile miał AEL i trudno powiedzieć co by było, gdyby eS była sprawna, nie mniej wrażenie po filmie skutkują bananem na twarzy.
AEL to b.ciekawy pomysł na mody, dlatego kibicuje bardzo.

Autor:  gitmar [ 22.sie.2013 15:48:53 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

j@cek napisał(a):
gitmar napisał(a):
Pamiętam :) tylko Ty pamiętasz co innego niż ja :): Gdybyśmy wystartowali z rolki na I biegu, jak myślisz jak by to wyglądało :?: Tamten sposób pomiaru był dla AELa korzystniejszy bo miał już Nm, ja musiałem na nie zaczekać

Mariusz,
Nie chce zaśmiecać wątku ale obawiam się, że gdybyśmy własnie wystartowali z rolki z I biegu (co proponujesz), byłoby to na jeszcze większą korzyść AEL'a.
ps. Wolałbym AEL'a niż ACK, ale wolałbym AEC niż AEL :D


Ty pamiętasz tylko to, że po starcie z 60km/h z IV biegu wychyliłeś się o długość i trzymałeś taki dystans do prędkości 110-120km/h po czym ACK zaczął się oddalać i widziałem Twojego AELa tylko w lusterku wstecznym jadąc cały czas na tym samym biegu. Aha jak byłeś z przodu, miałem wątpliwą przyjemność wdychania i widok Batorego za Tobą :): Obawiam się, że startując z I biegu widziałbyś tylko parę (była zima) wydobywającą się z mojej dwururki :D Przy starcie 0-100 ja bym raz zmienił bieg, a ile razy Ty byś musiał zachowując swoje ''njuty'' :?:

Wieeelka szkoda że nie ma filmiku z tamtej przejażdżki

Sorry za OT ....

Autor:  hubos21 [ 22.sie.2013 16:34:33 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

to może ktoś wydzieli ten kawałek z tematu?

Gitmar w Ty na jakim biegu jechałeś od tych 60km/h?

Autor:  spanky [ 23.sie.2013 08:19:20 ]
Tytuł:  Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

Pawel27 napisał(a):
Ostatnio odbył się zlot klubu C4 - (nie byłem, znam z relacji). Dłubnięty AEL (mocno) o objechał Eską 2.2 t (po modach - pewnie ok 330hp+) z tym że sprzęgło w S4 było na wykończeniu orazobjechał audi V8 (jednego z obecnych na forum klubowiczów). Trudno powiedzieć ile miał AEL i trudno powiedzieć co by było, gdyby eS była sprawna, nie mniej wrażenie po filmie skutkują bananem na twarzy.
AEL to b.ciekawy pomysł na mody, dlatego kibicuje bardzo.


a gdzie ten filmik ?

Autor:  Marianb [ 23.sie.2013 09:00:00 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

Od lewej:
S6 C4 2.2T AAN+ vs A6 C4 2.5TDI AEL+ ośka


To moja V8-ka dostała w du.e :D .
Były dwie 2.2T - S4 oraz S6 i obie dostały. Było jeszcze S6 C4 4.2. AEL nie próbował się S6 4.2, ale esa też pewnie nie dałaby rady.

Pisałem o tym tu:
viewtopic.php?f=1&t=27113&p=1535095#p1535095

Trochę zdjęć by Stuku:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 583&type=1

Autor:  Mareek [ 23.sie.2013 11:35:54 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.

Marianb napisał(a):
Były dwie 2.2T - S4 oraz S6 i obie dostały. Było jeszcze S6 C4 4.2. AEL nie próbował się S6 4.2, ale esa też pewnie nie dałaby rady.

Dodajmy że jedno z tych 2.2t było w automacie. S6 4.2 również w automacie, więc na sprint do 100-130 (chociaż prostej było nieco więcej) to średni konkurent, ale za rok na pewno jakąś rundę zrobimy w tym zestawie dla porównania. Nie spodziewałbym się by ten diesel z filmiku nie dał rady. Tak czy inaczej zabawa przednia i dłubnięty ael może dać sporo funu :)

Autor:  lucas3512 [ 23.sie.2013 19:39:03 ]
Tytuł:  Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata

Zwłaszcza, że kolega "Afro" lubi dłubać przy swoim AEL'ku :peace:

Autor:  malcik441 [ 23.sie.2013 20:44:58 ]
Tytuł:  Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata

Szkoda, że już nie mam AEL-a bo bym się chętnie złapał z kolegą Afro. :D

Autor:  Piter442 [ 13.kwi.2014 23:33:58 ]
Tytuł:  Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata

Czytałem o projekcie kolegi "Afro". Sam przez to poważnie się zastanawiam nad swoim. Chciałem sprzedać i kupić S4 2.2 T. Jednak pomysł upadł z racji tego, że mój AEL ma prawie całą ori karoserię i jest niezawodny. Dlatego pojawiły się kolejne pomysły. Wpadły sprężynki -35/-35. Wyeliminowałem kata, EGR, wyczyściłem ssący. Teraz czas na zwiększenie mocy.

Autor:  DeS [ 14.kwi.2014 08:47:35 ]
Tytuł:  Re: dłubnięte 2.5TDI AEL kontra reszta świata

Widzę moje byłe S6, obecnie u Krzycha, który coś tam dłubał. Ja bym sobie nie pozwolił na taki wynik meczu z kopciuchem ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/