.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Kilka ciekawych crash testów https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=12468 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | juziooo [ 21.sty.2005 01:53:39 ] |
Tytuł: | Kilka ciekawych crash testów |
witam na sam początek nigdy nikomu nie zycze zadnego wpyadku ani zadnej stluczki -choc takie drobne nie groźne sa nawet dochodowe http://www.newstreet.it/img/auto/crash_ ... o_2000.jpg jezu kto dal homologacje temu autku ???? a oto jak dlaczego amerykanie gina w wypadkach samochodowych http://www.progressive.com/video/40Ram.mpg Rozmiar: 3.7 MB (3 825 548 bajtów) hehe nie wiele brakuje mu do fiata ![]() dobrze ze nic nie wiozl bo duzo mu nie brakuje zeby sie zgiol w pol TERAZ O AUDI audi a4 http://www.progressive.com/video/02_AudiA4_HSF.mpg Pobrano: 3.1 MB (3 232 253 bajtów) Pierwsze wersja audi a4 oj cieniutko moje polo wpada lepiej a to ten sam czas projketowania autek http://www.euroncap.com/images/results/ ... 4_1997.jpg tylko 2,5 gwiazdki http://kupnowe.moto.onet.pl/cms/content ... A4/a4d.jpg i tu juz znaczna poprawa 4 gwiazdki http://kupnowe.moto.onet.pl/cms/content ... diA6_d.jpg a tu 5 gwiazdeczek ![]() (kierowca)(pasazer) 1989---Audi 100-------------4Dr--3790(*****)(*****) ![]() 1980---Audi 4000------------4Dr--2836(* )(* ) ![]() 1985---Audi 5000------------4Dr--3397(* )(*****) ![]() 1989---Audi 80--------------4Dr--3320(**** )(*****) 1996-97Audi A4--------------4Dr--3096(**** )(*****) http://www.crashtest.com/explanations/archive/crash.htm patrzylem na jeszcze kilka stron to audi 100 typ 44 wypadalo duzo lepiej niz a6 a tu pokazane dlaczego amerykanskie autka muszą miec wytrzymalsze zderzaki przy 5 mph nie moze sie uszkodzic autko http://www.progressive.com/video/BMW1MPEG1.mpg Rozmiar: 2.4 MB (2 514 631 bajtów) co prawda zapomnieli o tym co sie dzieje powyzej 5 mph ![]() zwrocilem uwage na te testy po tym jak zobaczylem na firth gear (nie wiem jak to sie pisze ale wiecei o co chodzi ![]() test zderzeniowy espace z przed 9 lat i tego nowego koles ze starego zginol by na miejscu podczas gdy w nowym ktory ma 5 gwiazdek nie otwrzyly sie nawet poduszki :O bo cos tam cos tam ![]() jakiego nigdy bym nie kupil autka fiat sc !!!!! audi a4 1997 BMW 3-series 1997 Citröen Xantia 1997 Ford Mondeo 1997 chociaz wypadl jak audi a4 ale to i tak slabo rover 600 1997 Saab 900 1997 tak wlasnie saaba kiedys moze i byl bezpieczny Hyundai Accent 1.3 GLS 1998 Mitsubishi Lancer GLX 1997 tutaj to bylem w szoku !!! http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=2&id2=38 Nissan Almera 1.4 GX 1999 wiekszosc z tych autek uzyskalo 1,5 albo 2 punkty poprostu badziwie !!! sa tu autka z klasy sredniej http://www.progressive.com/RC/VSafety/r ... videos.asp w tym miejscu mozna sobie sciganc pare filmikow crash testow niestety robione w stanach (pewnie maja innych manekinow hehe porownojac ich srednia wage krajowa do europejczyków buahhaha ) przy 40mph hehe jak zasmiecam forum to sorry ale mi sie nudzilo ![]() ![]() mam nadziej ze komus sie to przyda |
Autor: | jmm [ 21.sty.2005 09:24:23 ] |
Tytuł: | |
Dlaczego przy Audi 4000 napisales "Jezu" ![]() Az tak zle moja Coupejka wypada?? |
Autor: | juziooo [ 21.sty.2005 09:29:56 ] |
Tytuł: | |
witam bo dostala po 1 gwiazdce !!! szok oglnie nigdy nie patrzylem na testy zderzewniowe bo w sumie myslalem ze to nie sa obiektywne testy jednak ostatnio sie przekonalem o tmy po obejzeniu paru filmow a takze po obejzeniu zdjec relacji etc pozdrawiam |
Autor: | Simpson [ 21.sty.2005 09:39:41 ] |
Tytuł: | |
ooo w dupe 1989---Audi 100-------------4Dr--3790(*****)(*****) Normalnie jestem pod wrażeniem ![]() |
Autor: | Maridk [ 21.sty.2005 09:39:44 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ciekawe info. Konkretny post. Juzioo postarałeś się. ![]() |
Autor: | jmm [ 21.sty.2005 11:06:31 ] |
Tytuł: | |
Ej nie straszcie mnie wynika z tego że przy zderzeniu czołowym mam 46% szans albo więcej że znajde się na tamtym swiecie ![]() ![]() A przy zderzeniu bocznym 26% Przy jakiej to predkosci bylo mierzone?? |
Autor: | Timo [ 21.sty.2005 11:21:51 ] |
Tytuł: | |
Zgaduje...50km/h ![]() ![]() |
Autor: | juziooo [ 21.sty.2005 11:46:55 ] |
Tytuł: | |
witam zderzenia czolowe i boczne w europie 50kph=30mil zderzenia czolowe w USA 65kph=40mil zderzenia w slup 30km/h w europie jmm w USA jezeli chodzi o bezpieczenstwo to autka sa tylko lepiej wypasione w standardzie i maja zderzeki takie aby przy predkosic 5mph sie nic nie dzialo w sumie uwazam ze to dobre sam widzialem (sprobowalem) kiedys wjezdzajac kolesiowi w zderzak na parkingu nic totalnie mu sie nie stalo pozdrawiam |
Autor: | maciekmpl [ 21.sty.2005 11:54:42 ] |
Tytuł: | |
juziooo napisał(a): witam
zderzenia czolowe w USA 65kph=40mil pozdrawiam No toś mnie uspokoił, bo jak zobaczyłem to granatowe A4 1997, to pomyślałem sobie, że czas samochód zmienić. Jak na 65 kph, to nie jest jeszcze tragedia. Praw fizyki się nie zmieni. Trzeba uważać i tyle. M |
Autor: | blazej1901 [ 21.sty.2005 11:57:05 ] |
Tytuł: | Re: klika ciekawych crash testów |
juziooo napisał(a): witam
(kierowca)(pasazer) 1989---Audi 80--------------4Dr--3320(**** )(*****) ![]() ![]() ![]() edit by myself: Dooobra robota juzzzio ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 21.sty.2005 12:00:21 ] |
Tytuł: | |
maciekmpl napisał(a): juziooo napisał(a): witam zderzenia czolowe w USA 65kph=40mil pozdrawiam No toś mnie uspokoił, bo jak zobaczyłem to granatowe A4 1997, to pomyślałem sobie, że czas samochód zmienić. Jak na 65 kph, to nie jest jeszcze tragedia. Praw fizyki się nie zmieni. Trzeba uważać i tyle. M To ja cie zmartwie, akurat to A4 to jest zdjecie z crash testu wersji europejskiej wiec 50kmh ![]() |
Autor: | maciekmpl [ 21.sty.2005 12:16:41 ] |
Tytuł: | |
jmm napisał(a): To ja cie zmartwie, akurat to A4 to jest zdjecie z crash testu wersji europejskiej wiec 50kmh ![]() To marnie, ![]() M P.S. Przeczytałem cały test report http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=14 "The car would not meet the new side-impact legislation effective from October 1998." Z tego wniosek, że modele po 1998 powinny być lepsze. Szkoda, że nie ma porównania. Szkoda też, że nie ma porównania z B3-B4. Natomiast świetnie wypadło B6. Trzeba pieniądze zbierać. |
Autor: | hans [ 21.sty.2005 15:42:12 ] |
Tytuł: | |
ja wiem jedno, era bezpiecznych aut sie skonczyla kiedy zaczeto oszczedzac na produkcji wprowadzajac coraz to tansze elementy z ktorych sie wykonuje auta ... C4 z tego co widzialem na wlasne oczy i slyszalem od ludzi jest chyba najwytrzymalszym autem w przypadku zderzen czolowych i uderzen centralnych w slup , z reszta z momentem wejscia do produkcji cygara , rozpoczeto prace nad bezpieczenstwem biernym i miedzy iunnymi cygaro posiada kontrolowane strefy zgniotu , i Porocon-ten , jak dla mnie rewelacja , mam gdzies filmik z crasch testu cygara z jakims malym pierdlem gdzie w Audi uszkodzenie pierwszych 30 cm auta byly znaczne a w kabinie prawie nie odczuwalne bylo uderzenie , natoimiast w malym aucie obrazenia kierowcy byly dosc rozlegle a co ciekawe auto nie odksztalcilo sie zbytnio |
Autor: | juziooo [ 21.sty.2005 16:18:32 ] |
Tytuł: | |
witam porownojac zderzenie np audi 100 typ43 ktore nie mialo zadnyh stref zgniotu i audi 100 typ 44 90 rok ktore juz mialo strefy zgnioty mozna zauwazyc an czym polega to w moim autku odksztalcila sie calutenka karoseria dach ,wszystkie drzwi sie zle zamykale etc cygaro mialo wypadek przy wiekszej predkosci i tak jak hans napisal przodu nie bylo ale zato klatak bezpieczenstawa zostala nie naruszona drzwi sie zamykaly tak samo , po wymianie podloznic dalej smiga i jest proste ![]() jedna uwazam ze teraz tez 2004-2005 sa bezpieczne samochody w latach 93-99 tak jak by zaprzestano dbac o bezpieczenstwo co widac na przykladzie autek ktorych lista sie znajduje w pierwszmy poscie jakim to wielkim zaskoczeniem bylo dla mnie ze np audi 100/200 typ 44 i c4 mialy lepsze wyniki niz audi a4 czy nawet a6 i co dziwne jezeli hans mozesz to zarzuc gdzies ten filmik chetnie bym obejzal jaki z tego wnisek staresze autka z dobrych rąk to skarb pozdrawiam |
Autor: | maciekmpl [ 21.sty.2005 16:23:15 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): ja wiem jedno, era bezpiecznych aut sie skonczyla kiedy zaczeto oszczedzac na produkcji wprowadzajac coraz to tansze elementy z ktorych sie wykonuje auta ...
Pobieżne przejrzenie strony podanej przez joozia http://www.euroncap.com/content/safety_ ... uction.php raczej przeczy tej opinii. Generalnie wg. niej samochody nowe (po 2000 roku) są bezpieczniejsze niż starsze, z połowy lat 90-tych. Szokiem było dla mnie to, że Skoda Fabia (którą zdaża mi się jeździć, także jako kierowcy) ma lepszy wynik niż moje A4. Z drugiej strony nie ma tam właściwie wyników samochodów sprzed 1995, w tym i C4, i nie ma punktu odniesienia. Może w latach 90-tych poziom bezpieczeństwa spadł w porównaniu do samochodów starszych? M |
Autor: | hans [ 21.sty.2005 16:48:04 ] |
Tytuł: | |
nie mowie o autach z konca lat 90tych a z poczatku ... czyli to czym jezdzilem i jezdze a nasluchalem sie opinii sporo i naogladalem wypadkow ... natomiast nie analizoalem testow dotyczacych nowych aut po 2000 roku ... poprostu widzialem kiedys test A6 C5 i az mi sie wlos na glowie zjezyl ...chyba nawet bylo to porownanie z poprzednia wersja C4 i wyszlo ze bezpieczenstwo bierne uleglo diametralnemu pogorszenu o ile dobrze pamietam to A6 C5 w tescie czolowki lewy przod dostalo 3 gwiazdki a C4 5 gwiazdek |
Autor: | wordeck [ 28.sty.2005 14:18:03 ] |
Tytuł: | |
1989---Audi 100-------------4Dr--3790(*****)(*****) Macie może jakieś zdjęcia albo filmik z tego testu? |
Autor: | ClNEK [ 26.lut.2008 20:04:44 ] |
Tytuł: | |
wiem ze to bardzo stary temat ale moze kogos to zainteresuje, czolowka dosc konkretna audi c4. Kieorwala kobieta, po ustawieniu fotela widac ze bardzo mala i pomimo tak malej odleglosci do kierownicy nie odniosla zadnych obrazen. 2 auto to byl ford mondeo ktory poszedl do rowu, kierowca nieprzytomny ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/img] |
Autor: | scob [ 27.lut.2008 08:45:15 ] |
Tytuł: | |
Dziwi mnie "audi 4000" - wszak to nasza 80/90-ka.. i mojemu zdarzało się przyjąć "na tył" całkiem solidne baty - bez żadnego uszczerbku. Przodem przydzwoniłem kiedyś "w swój sposób" - czyli tak, jak już trzy razy w życiu zrobilem - "wystrzał" spod świateł w tył samochodu który nie ruszył (20? 30? km/h) i zniszczenia były relatywnie najmniejsze w "porównywanych" autach (obecne B4 '94 i Megane'00) . 90-ka dostała równiez w boczek - centralnie w słupek lewy między błotnikiem a drzwiami kierowcy. Ale, że dostała cinquecentem (uderzył przodem), to jedynym śladem było lekkie wgniecenie na powierzchni błotnika (nawet drzwi się nie przestawiły). Cienias skasowany był "do silnika". Ja się w B2 czułem bezpiecznie - (chociaz 20-letni kawaler ma inne posrzeganie świata niż normalny czlowiek ![]() |
Autor: | toms001 [ 09.maja.2008 12:26:21 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): nie mowie o autach z konca lat 90tych a z poczatku ... czyli to czym jezdzilem i jezdze a nasluchalem sie opinii sporo i naogladalem wypadkow ... natomiast nie analizoalem testow dotyczacych nowych aut po 2000 roku ... poprostu widzialem kiedys test A6 C5 i az mi sie wlos na glowie zjezyl ...chyba nawet bylo to porownanie z poprzednia wersja C4 i wyszlo ze bezpieczenstwo bierne uleglo diametralnemu pogorszenu o ile dobrze pamietam to A6 C5 w tescie czolowki lewy przod dostalo 3 gwiazdki a C4 5 gwiazdek
Odgrzewam. Nie wiem czy juz byl ten filmik, ale potwiedza slowa Hansa odnosnie C4>>> http://pl.youtube.com/watch?v=qcQ907ni7 ... re=related |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |