.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
C3 Quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=134626 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | beny94 [ 25.lip.2015 20:33:30 ] |
Tytuł: | C3 Quattro |
Witajcie , zakupiłem właśnie c3 quattro , pytanko do szanownych forumowiczów kto w Małopolsce lub Podkarpackim zajął by się wozem (zawieszenie sportowe, klatka, obspawanie, swap z 2,3 na 4,2 , hamulce) w normalnych pieniądzach docelowo taki wygląd: https://www.google.pl/search?q=audi+100 ... njVwYd4%3D https://www.google.pl/search?q=audi+100 ... njVwYd4%3D pozdrówka ![]() |
Autor: | beny94 [ 25.lip.2015 20:38:18 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
Ewentualnie dołożenie turbiny do obecnego silnika (jeśli jest możliwe) który ma naprawdę niezły dół |
Autor: | drookash [ 26.lip.2015 07:19:48 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
To wszystko musisz robić sam... czemu ? Bo wymaga to masy pieniędzy oraz czasu na poszukiwanie elementów i detali. Przekładka na 4.2 jest bez sensu... za duży i ciężki motor wsadzony przed przednią oś spowoduje, że będziesz miał wannę zamiast rajdówki. Nie lepiej wsadzić dłubnięte 1.8T (jeżeli już chcesz się koniecznie pozbyć aktualnego silnika) ? Pomyśl o 2.2T... ciężko z tym, ale to ma potencjał. To ma być auto do sportu czy na pokazy ? |
Autor: | speco [ 26.lip.2015 09:52:02 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
Poczytaj o tym projekcie viewtopic.php?f=33&t=103584. |
Autor: | Buba [ 26.lip.2015 09:55:21 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
mam nadzieję że to nie prowokacja jeśli nie, to potrzebujesz jakieś 25 - 40 tysięcy i nie ma znaczenia czy wsadzisz 4,2 czy 2,2 T 20 V bo ich waga jest wbrew pozorom bardzo podobna swap z motorem = 10 K do tego klatka mnimum kilka jak nie kilkanaście dobry hebel czyi pompa, miedziucha, zmiana przedniego zawiasu i adaptacja dobrych hebli np. z A8 + dobry zawias chłopie potrzebujesz DUŻEGO worka pieniędzy 94 w nicku to rok Twojego urodzenia ?? zacznij od lektury forum bo o C3 było sporo napisane |
Autor: | beny94 [ 26.lip.2015 10:00:02 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
Tak zgodzę się że będzie cieżki w prowadzeniu, ale jakiś czas temu (10 lat) startowałem w kjs-ach wieloma rajdówkami (od astry po subaru) i miałem także b2 quattro 2,2t KG i właśnie to auto dawało mi największą frajdę z jazdy (mimo iż płóżyło przodem) i trzeba było się ostro przyłożyć zwłaszcza na placu by walczyć nie tylko z samochodem ale i z zawodnikami. Czy waga 2.2t jest dużo mniejsza niż v8 ??. 1.8 t odpada ze względu na niski dół, a obecny silnik jest zwyczajnie za słaby do tego czym jeździłem dawniej. Autko ma być do sportu amatorskiego, pełny luz, kjs ewentualnie oo na górskich wyścigach, czy innych czeskich wynalazkach. Nie chce mi się wierzyć że nie ma w pobliżu zapalonych mechaników z pojęciem o starych quattro. Może być na PW. |
Autor: | Buba [ 26.lip.2015 12:08:48 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
bij do chłopaków z quattro service z Krakowa ja nie zrobię Ci klatki poza tym jestem z Bydgoszczy V8 jest nie wiele cięższy od 2,2 T jak dla mnie setup C3 do takich zabawa - pełne wygracenie zostaje goła buda - motor najlepiej jednak 2,2 T 20 V masz dobrą bazę to dajesz soft w okolice 280 PS i dajesz radę. nie masz dobrej bazy - roisz remont w okolicach 5000 - 8000 i masz wynik do 330 PS widełki dość wysokie ale to np. kwestia wyboru turbo - modyfikacja zawiasu i hebla wg uznania. Na zawias zapewne bilstain na hebel A8 bądź S6 o wymianie miedzi i pompy (czyli niemal całego układu) nawet nie wspominam - dyfer od V8 i już lepiej się składasz w bocury, bez potrzeby większego bujnięcia budą jak w przypadku standardowego dyfra w A 200 jak pisałeś klatka + rozpórki przód tył i latasz niemal jak gokart tak czy inaczej buda C3 nie jest moim zdaniem dobrą baza pod KJS bo jest po prostu wielka latałem "Potiomkinem Niech Jego Dusza Szczeźnie w Piekle" na KJS typowo for fun i np. na parkingowej próbie pod uniwerkiem w Toruniu namachałem się fajerą jak autostopowicz kciukiem. W dodatku jeśli dobrze pamiętam w 2 nawroty musiałem się składać z wstecznym bo brak hydraulik na ręcznym i zbyt małą moc (200 PS) nie pozwalała obrócić furaczem w ciasnym nawrocie. No ale to moje zdanie i Bestia na bank wystąpi na następnym zlocie w Toruniu mała retrospekcja Potiomkin Niech Jego Dusza Szczeźnie w Piekle za swoich najlepszych czasów 2,2 T 10 V 1B http://zapodaj.net/02da1a5880f83.jpg.html http://zapodaj.net/d6e380898a48d.jpg.html |
Autor: | beny94 [ 26.lip.2015 12:56:15 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
O widzisz Buba dzięki za sensowną odpowiedź. Moja kolejność w pracach na tego typu autami to: zawias , heble , buda(środek, klatka, floki itp., i silnik). A więc zaczynając od zawiasu proponujesz bilstain, ok tylko nie wiem gdzie go szukać, to raz, dwa koła mam na 5 śrub, pytanie jaką felgę tam zmieścić pod odpowiedni hamulunek (16-17cali) i żeby grało z zawiechą itp. . Niestety mam już trochę latek na koncie i ciężko mi znaleźć w szukaj interesujące mnie linki, jakbyście mogli coś zapodać...... A tu trochę jazdy mojej b2 z urwanym tłumikiem heh https://www.youtube.com/watch?v=2GtDX8xQ3ic i tu upalanie moim wozem ![]() Co powiecie o tym ręcznym http://allegro.pl/hydrauliczny-hamulec- ... 77556.html bo nie mam i od razu by się założyło |
Autor: | beny94 [ 26.lip.2015 12:57:33 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
a Potiomkin klasa........... |
Autor: | speco [ 26.lip.2015 19:01:15 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
Przyjedź na zlot do Torunia. Podagasz z chłopakami, coś Ci podpowiedzą. |
Autor: | bloku [ 26.lip.2015 19:10:17 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
I też pokażą. C3 do KJSów...oooo panie odważny jesteś ![]() |
Autor: | beny94 [ 14.sie.2015 17:02:04 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
Witam ponownie. Dzieje się, postaram się wszystko wkrótce opisać. Mam kilka pytań.... 1 Czy audi V8 to ten sam model co 100/200 c3 tylko z silnikiem v8 i ma te same napędy ?? 2 czy napędy z 100/200 c3 podejdą do budy b2 coupe quattro bez dużej rzeżby ??? 3 Czy w Urquattro są napędy z 100/200/v8 , pytam bo wiem że rozstaw kół jest większy niż w zwykłej b2quattro ??? 4 W końcu co powiecie na budowę repliki Sport quattro: baza b2cq, napędy 100/200 c3, silnik z 200c3 kg 2.2 t, do tego plastiki nadkola itp. z kopozytu ??? |
Autor: | Buba [ 15.sie.2015 20:14:11 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
1 nie jest inny torsen choć całość podobna 2 bez rzeźby się nie obejdzie 3 NIE 4 chłopie to jest inwestycja na jakieś 50 tysięcy w dodatku mówisz o motorze 10 V na KJecie który jest do wyrzucenia z miejsca |
Autor: | jmm [ 15.sie.2015 21:10:09 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
Żeby zrobić replikę sporta to jeszcze musisz sedana b2 2d kupić, żeby kat szyby był wlasciwy. |
Autor: | beny94 [ 16.sie.2015 13:07:16 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
O tym mówisz http://www.autoscout24.pl/oferty/audi-8 ... -273073190 |
Autor: | beny94 [ 16.sie.2015 13:13:23 ] |
Tytuł: | Re: C3 Quattro |
W takim razie jakie są napedy w Urqu, takie jak w b2??? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |