.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

bylem na hamowni w VTG no i :)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=1463
Strona 1 z 3

Autor:  To_M [ 31.paź.2003 15:45:21 ]
Tytuł:  bylem na hamowni w VTG no i :)

Moja niunia ma 161,7 PS i 214.3 Nm :D 8) ( serja 150 ) Zapodam kilka fotek wykres przesle wieczorem Co o tym sadzicie :twisted: :?: grzesiek rokuje 200 PS przy samym chipie :)


Jak dodac te zdjecia bo cos mi nie wychodzi :(

Autor:  Leo [ 31.paź.2003 15:51:50 ]
Tytuł: 

Wyślij komuś na maila, niech wstaw, możesz mi.

Pozatym, 161 KM to dobry wynik. Te silniki mają o wieeeeeeeeeeeeeeeeeeele większy potencjał :D

Autor:  To_M [ 31.paź.2003 15:57:46 ]
Tytuł: 

leo wlasnie wyslalem do Ciebie wykresik zeskanuje i wieczorem Ci go przesle liczylem na troche wiekszy moment ale kucyków tyle sie nie spodziewalem ale juz niedlugo to sie zmieni :) :twisted: :twisted:

Autor:  Leo [ 31.paź.2003 16:21:47 ]
Tytuł: 

foty są tutaj:

http://ww.opaltex.pl/pub/tom/

Autor:  To_M [ 31.paź.2003 20:29:46 ]
Tytuł: 

mam juz wykres http://217.99.218.161/tomo czy moze ktos go tak zamiesci zeby byl widoczny na forum ?

I co sadzicie o tym wykresie ?? Do ilu obrotow najlepiej go krecic ?

Autor:  hans [ 31.paź.2003 20:32:56 ]
Tytuł: 

lepiej nie ... za duzy a tutaj jest dokladny link http://217.99.218.161/tomo/2.jpg

swoja droga , troche poszarpany ten wykres , wiadomo dlaczego ?

najlepiej do 6690

Autor:  To_M [ 31.paź.2003 20:36:43 ]
Tytuł: 

hym szczerze mowiac myslalem ze Grzesiek jest bardziej przyjemniejszy no ale co zrobic kazdy moze miec zly dzien :) Pytalem czy mozna cos z tym zrobic ale ... Hans mozesz cos zasugierowac ?

Autor:  hans [ 31.paź.2003 20:38:59 ]
Tytuł: 

a na jaki temat interesuja cie sugestie ?

Autor:  To_M [ 31.paź.2003 20:42:10 ]
Tytuł: 

Chciałbym wiedziec dlaczego jest taki poszarpany bo koledzy z VTG mowili tylko o chipie Ale spox na wiosne napewno juz bedzie Myslalem ze zawor upustowy mam walniety

Autor:  hans [ 31.paź.2003 20:46:39 ]
Tytuł: 

hmmm ... mi to wyglada na jakas mechaniczna usterke , tylko nie wiem gdzie ... albo naped albo uklad jezdny ... moze sprzeglo ? ... dziwne ze jest to przez caly zakres obrotow w mniejszym lub wiekszym stopniu

Autor:  maciu [ 31.paź.2003 23:09:40 ]
Tytuł: 

co do poszarpania wykresu to jeśli chodzi o VTG to ich hamownia
tak po prostu ma.... nie widziałem jeszcze z niej "ładnego" wykresu...

np. o: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=439

pewnie robi próbkowanie dosyć rzadko albo
nie interpoluje....

gdybyb mialo byc od opon albo zawiechy to objawiło by się
przy wiekszych predkosciach i tez nie byly by to takie
trójkątne zniekształcenia tylko jakby deliryk rysował...

Autor:  To_M [ 31.paź.2003 23:21:39 ]
Tytuł: 

Z oponkami jest wszystko ok sprzegło tez ok stawial bym na hamownie
Mysle teraz na zachipowniu i zastanawiam sie nad około 200 PS o ile morze wzrosnąc spalanie i czy dużo skróci sie zywotnośc silnika ?

Czy ten moment 214Nm morze byc spowodowany jakąs usterka czy tak wyszło z fabryki

Autor:  pawelo [ 01.lis.2003 21:26:49 ]
Tytuł: 

i znowu sie potwierdza, że seryjne 1.8T to porażka :-(

dłubnięcie softu w takim silniku jest niezbędne :D
samochód po chipie wydaje się lżejszy, nie trzeba go tak mocno katować i spalanie spadnie... a przy ostrzejszej jeździe wzrośnie o jakieś 1-2litra, w zależności od prawej stopy kierownika :wink:

PS mój ojciec od kiedy zachipował swoje 1.8T opowiada swoim kolegom, że każde auto z turbiną powinno być zachipowane :wink:
PS2 już go nie objeżdzam swoim dieslem...

Autor:  maciu [ 02.lis.2003 00:55:08 ]
Tytuł: 

To_M napisał(a):
Z oponkami jest wszystko ok sprzegło tez ok stawial bym na hamownie

Czy ten moment 214Nm morze byc spowodowany jakąs usterka czy tak wyszło z fabryki


jedz na hamownie vtechowska tak dla porownania - tam wykresy sa duzo
gladsze i przy wiekszych predkosciach widac od razu jak jest z zawiasem

to sa rzeczy ktorych nie odczujesz przy normalnej jezdzie albo na
wywazarce....

214... hm cosik malutko.....

ja ze swoimi 90 ps mialem kole 200 w serii....

a moze klekocika?

Obrazek

just kidding :wink:

Autor:  To_M [ 02.lis.2003 11:31:17 ]
Tytuł: 

Juz dawno myślalem nad dlubnieciem Co do wykresu to jak dlamnie jest bardzo poszarpany przejade sie jeszcze do Vtech-a ale mysle ze dopiero po zimie jak zachipuje moja niunie :D
W VTG chip 2 500 pln troche duzo ??
Czy niema znizek dla klubowiczów ?
Jakie firmy mozecie jeszcze polecić ?
Czy hamownia w VTG zawyża lub zaniża moc ? :?

Sorki za tyle pytan ale chce dobrze wybrac a niema jak opinie innych audiomaniaków:)

Autor:  Migel [ 02.lis.2003 12:16:10 ]
Tytuł: 

2500 dużo, chyba nie.
oni sa specami od 1,8T u nas. takie mam przynajmniej wrazenie, po tym co widze.

Autor:  To_M [ 02.lis.2003 13:29:24 ]
Tytuł: 

no nie wiem dlatego potrzebuje waszych opini zeby wybrac

Autor:  DeS [ 02.lis.2003 15:25:15 ]
Tytuł: 

Kiedyś była zniżka a jak jest teraz to niewiadomo. :?

Autor:  maciu [ 02.lis.2003 22:16:57 ]
Tytuł: 

To_M napisał(a):
no nie wiem dlatego potrzebuje waszych opini zeby wybrac


master's tez sobie niezle radzi z 1.8T.... gdybym mial jechac na samego
czipka pojechalbym do marka... tyle moje 3 grosze...

Autor:  mario q. [ 03.lis.2003 03:14:59 ]
Tytuł: 

Ja bym z ciekawości pojechał jeszcze na jakąś inna hamownie.... :roll:

Ciekaw jestem jak bardzo wyniki beda odbiegac od siebie..... :x


Ja podobnie jak E0 MACIU polecam Marka!!! Widziałem go parę razy w akcji przy 1.8T i naprawde daje sobie switnie rade!!!
Tak dla przykladu... Ostanio robil leona z takim motorem... K03 dmuchnela 235PS!!! :twisted:
Po czym tuner w trosce o dmuchawke musial troche popuscic wodze swojej fantazji.... :wink:

Pozdrawiam...

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/