.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
bylem na hamowni w VTG no i :) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=1463 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | To_M [ 31.paź.2003 15:45:21 ] |
Tytuł: | bylem na hamowni w VTG no i :) |
Moja niunia ma 161,7 PS i 214.3 Nm ![]() ![]() ![]() Jak dodac te zdjecia bo cos mi nie wychodzi ![]() |
Autor: | Leo [ 31.paź.2003 15:51:50 ] |
Tytuł: | |
Wyślij komuś na maila, niech wstaw, możesz mi. Pozatym, 161 KM to dobry wynik. Te silniki mają o wieeeeeeeeeeeeeeeeeeele większy potencjał ![]() |
Autor: | To_M [ 31.paź.2003 15:57:46 ] |
Tytuł: | |
leo wlasnie wyslalem do Ciebie wykresik zeskanuje i wieczorem Ci go przesle liczylem na troche wiekszy moment ale kucyków tyle sie nie spodziewalem ale juz niedlugo to sie zmieni ![]() |
Autor: | Leo [ 31.paź.2003 16:21:47 ] |
Tytuł: | |
foty są tutaj: http://ww.opaltex.pl/pub/tom/ |
Autor: | To_M [ 31.paź.2003 20:29:46 ] |
Tytuł: | |
mam juz wykres http://217.99.218.161/tomo czy moze ktos go tak zamiesci zeby byl widoczny na forum ? I co sadzicie o tym wykresie ?? Do ilu obrotow najlepiej go krecic ? |
Autor: | hans [ 31.paź.2003 20:32:56 ] |
Tytuł: | |
lepiej nie ... za duzy a tutaj jest dokladny link http://217.99.218.161/tomo/2.jpg swoja droga , troche poszarpany ten wykres , wiadomo dlaczego ? najlepiej do 6690 |
Autor: | To_M [ 31.paź.2003 20:36:43 ] |
Tytuł: | |
hym szczerze mowiac myslalem ze Grzesiek jest bardziej przyjemniejszy no ale co zrobic kazdy moze miec zly dzien ![]() |
Autor: | hans [ 31.paź.2003 20:38:59 ] |
Tytuł: | |
a na jaki temat interesuja cie sugestie ? |
Autor: | To_M [ 31.paź.2003 20:42:10 ] |
Tytuł: | |
Chciałbym wiedziec dlaczego jest taki poszarpany bo koledzy z VTG mowili tylko o chipie Ale spox na wiosne napewno juz bedzie Myslalem ze zawor upustowy mam walniety |
Autor: | hans [ 31.paź.2003 20:46:39 ] |
Tytuł: | |
hmmm ... mi to wyglada na jakas mechaniczna usterke , tylko nie wiem gdzie ... albo naped albo uklad jezdny ... moze sprzeglo ? ... dziwne ze jest to przez caly zakres obrotow w mniejszym lub wiekszym stopniu |
Autor: | maciu [ 31.paź.2003 23:09:40 ] |
Tytuł: | |
co do poszarpania wykresu to jeśli chodzi o VTG to ich hamownia tak po prostu ma.... nie widziałem jeszcze z niej "ładnego" wykresu... np. o: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=439 pewnie robi próbkowanie dosyć rzadko albo nie interpoluje.... gdybyb mialo byc od opon albo zawiechy to objawiło by się przy wiekszych predkosciach i tez nie byly by to takie trójkątne zniekształcenia tylko jakby deliryk rysował... |
Autor: | To_M [ 31.paź.2003 23:21:39 ] |
Tytuł: | |
Z oponkami jest wszystko ok sprzegło tez ok stawial bym na hamownie Mysle teraz na zachipowniu i zastanawiam sie nad około 200 PS o ile morze wzrosnąc spalanie i czy dużo skróci sie zywotnośc silnika ? Czy ten moment 214Nm morze byc spowodowany jakąs usterka czy tak wyszło z fabryki |
Autor: | pawelo [ 01.lis.2003 21:26:49 ] |
Tytuł: | |
i znowu sie potwierdza, że seryjne 1.8T to porażka ![]() dłubnięcie softu w takim silniku jest niezbędne ![]() samochód po chipie wydaje się lżejszy, nie trzeba go tak mocno katować i spalanie spadnie... a przy ostrzejszej jeździe wzrośnie o jakieś 1-2litra, w zależności od prawej stopy kierownika ![]() PS mój ojciec od kiedy zachipował swoje 1.8T opowiada swoim kolegom, że każde auto z turbiną powinno być zachipowane ![]() PS2 już go nie objeżdzam swoim dieslem... |
Autor: | maciu [ 02.lis.2003 00:55:08 ] |
Tytuł: | |
To_M napisał(a): Z oponkami jest wszystko ok sprzegło tez ok stawial bym na hamownie
Czy ten moment 214Nm morze byc spowodowany jakąs usterka czy tak wyszło z fabryki jedz na hamownie vtechowska tak dla porownania - tam wykresy sa duzo gladsze i przy wiekszych predkosciach widac od razu jak jest z zawiasem to sa rzeczy ktorych nie odczujesz przy normalnej jezdzie albo na wywazarce.... 214... hm cosik malutko..... ja ze swoimi 90 ps mialem kole 200 w serii.... a moze klekocika? just kidding ![]() |
Autor: | To_M [ 02.lis.2003 11:31:17 ] |
Tytuł: | |
Juz dawno myślalem nad dlubnieciem Co do wykresu to jak dlamnie jest bardzo poszarpany przejade sie jeszcze do Vtech-a ale mysle ze dopiero po zimie jak zachipuje moja niunie ![]() W VTG chip 2 500 pln troche duzo ?? Czy niema znizek dla klubowiczów ? Jakie firmy mozecie jeszcze polecić ? Czy hamownia w VTG zawyża lub zaniża moc ? :? Sorki za tyle pytan ale chce dobrze wybrac a niema jak opinie innych audiomaniaków:) |
Autor: | Migel [ 02.lis.2003 12:16:10 ] |
Tytuł: | |
2500 dużo, chyba nie. oni sa specami od 1,8T u nas. takie mam przynajmniej wrazenie, po tym co widze. |
Autor: | To_M [ 02.lis.2003 13:29:24 ] |
Tytuł: | |
no nie wiem dlatego potrzebuje waszych opini zeby wybrac |
Autor: | DeS [ 02.lis.2003 15:25:15 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś była zniżka a jak jest teraz to niewiadomo. :? |
Autor: | maciu [ 02.lis.2003 22:16:57 ] |
Tytuł: | |
To_M napisał(a): no nie wiem dlatego potrzebuje waszych opini zeby wybrac
master's tez sobie niezle radzi z 1.8T.... gdybym mial jechac na samego czipka pojechalbym do marka... tyle moje 3 grosze... |
Autor: | mario q. [ 03.lis.2003 03:14:59 ] |
Tytuł: | |
Ja bym z ciekawości pojechał jeszcze na jakąś inna hamownie.... :roll: Ciekaw jestem jak bardzo wyniki beda odbiegac od siebie..... :x Ja podobnie jak E0 MACIU polecam Marka!!! Widziałem go parę razy w akcji przy 1.8T i naprawde daje sobie switnie rade!!! Tak dla przykladu... Ostanio robil leona z takim motorem... K03 dmuchnela 235PS!!! :twisted: Po czym tuner w trosce o dmuchawke musial troche popuscic wodze swojej fantazji.... ![]() Pozdrawiam... |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |