.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
2000 ccm i 160 KM ??? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=14849 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | beczy [ 16.mar.2005 20:28:20 ] |
Tytuł: | 2000 ccm i 160 KM ??? |
Czesc!!! ![]() Podczas sprawdzania obszernego katalogu autodata natrafilem na info, ze byly w audioli (80 b4) montowane motorki jak w temacie!!! niestety chyba tylko w osce... czy cos o tym wiecie? ktos czyms takim jezdzil? jakie sa wasze opinie? z tego co pamietam, to symbol silnika to NK (na pewno N i jeszcze jedna literka ![]() |
Autor: | Czarek_S [ 16.mar.2005 20:35:34 ] |
Tytuł: | |
W B3 był taki silnik 2,0 16V ale miał 150 PS. Silnika 2,0 160 PS chyba nigdy nie było bo 2,3 20V ma 170 PS. |
Autor: | emcior [ 16.mar.2005 20:39:02 ] |
Tytuł: | |
Był 2,0 20V 5 cyl - 160 km |
Autor: | martab99 [ 16.mar.2005 20:42:48 ] |
Tytuł: | |
emte napisał(a): Był 2,0 20V 5 cyl - 160 km
Oznaczenie silnika 6A |
Autor: | beczy [ 16.mar.2005 20:45:06 ] |
Tytuł: | |
thx, ale wlasnie o to chodzi, ze taki byl! tylko ja sie z czyms takim spotykam po raz 1.!!! i chodzi mi wlasnie o porownanie z wiekszymi motorami. jak to sie ma z zywotnoscia, konsumpcja zupki i osiagami. no i jak wygladala/daja ceny... ![]() |
Autor: | beczy [ 16.mar.2005 20:46:39 ] |
Tytuł: | |
jutro sprawdze w robocie, ale wydaje mi sie, ze to 'moje' mialo tylko 4 garki... |
Autor: | martab99 [ 16.mar.2005 20:50:05 ] |
Tytuł: | |
beczy napisał(a): jutro sprawdze w robocie, ale wydaje mi sie, ze to 'moje' mialo tylko 4 garki...
6A to 5 cylindrow, pojemnosc 2,0 i moc wlasnie 160 km. I chyba byly modele z quattro, ostatnio sie natknalem na takie autko na mobile.de |
Autor: | hans [ 16.mar.2005 21:14:03 ] |
Tytuł: | |
ja pierdziele ..Martab , nie wprowadzaj ludzi w blad ... 6A to 2.0 16V 140 KM a 2.0 20V 160 KM to NM wykonany w tej samej technice co 7A i 3B i zarowno NM jak i 7A byly tylko w B3 90 i Coupe |
Autor: | Czarek_S [ 16.mar.2005 21:52:13 ] |
Tytuł: | |
hmm no nie mam katalogu i moze faktycznie ten silnik miał 160 KM a nie 150 w każdym razie jest tak jak Hans napisał - były tylko w B3 i to na 100% i były w wersjach quattro bo takie widziałem na własne oczy i nawet takim jechałem ![]() |
Autor: | martab99 [ 16.mar.2005 21:52:31 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): ja pierdziele ..Martab , nie wprowadzaj ludzi w blad ...
"To nie tak, te silniki były..." "Nie masz racji..." itd, itd ![]() ![]() Przeciez gdybym nie byl przekonany ze to co pisze jest prawda to bym tego nie pisal. A ze okazalo sie ze nie mam racji- MEA CULPA Wydaje mi sie ze wlasnie miedzy innymi od tego jest forum, zeby dowiadywac sie nowych rzeczy od ych, ktorzy orientuja sie lepiej . Troszke wiecej tolerancji stary... |
Autor: | beczy [ 16.mar.2005 21:58:18 ] |
Tytuł: | |
czarek_s, no i jak wrazenia z jazdy??? ![]() pozdro all |
Autor: | hans [ 16.mar.2005 22:00:49 ] |
Tytuł: | |
jestem tolerancyjny i sie nie odzywam jak temat jest dyskusyjny ale jezeli pisze cos, tak kategorycznie jak Ty to sie upewniam ... pozniej sie dziwic ze taki ciemnogrod wsrod ludu jak piszesz ze 6A ma 5 cylindrow ![]() sorry stary ale w kwestii merytorycznej bede nieustepliwy i jak ktos kiedykolwiek bedzie pisal pierdoly lub inne nieprawdziwe rzeczy to bede to tepil . to forum ma rozwiewac watpliwosci a nie ich przysparzac. a dyskutowac to mozna ale nie zmieniajac faktow ![]() |
Autor: | beczy [ 17.mar.2005 21:07:34 ] |
Tytuł: | |
hej! posprawdzalem i okazalo sie, ze ten silnik (NM) byl rzeczywiscie montowany tylko w b3 (rowniez quattro). V5 DOHC 1995 ccm. w b4 najmocniejsza 2-litrowka to 140 KM w ACE. pozdrawaim i dziekuje i nadal licze na to, ze ktos mi cos wiecej napisze o wrazeniach dot. silnika NM, a pozniej moze i ACE. |
Autor: | piotr [ 17.mar.2005 22:36:41 ] |
Tytuł: | |
beczy napisał(a): V5 DOHC 1995 ccm
A nie R5 20V DOHC? Bo to chyba V-ka 5 cylindrowa nie jest ??? No i przy 5 cylindrach to 4 zawory na cylinder ![]() |
Autor: | Leo [ 17.mar.2005 22:50:01 ] |
Tytuł: | |
piotr, jak już się czepiamy to nie R5 tylko I5 (IN-LINE - w rzędzie) ![]() No i w przypadku ACE też 4 zawory na cylinder ![]() A co do wrażeń - wysoko trzeba je kręcić żeby ciągnęły. i tyle. Reszta jest wspólna dla wszystkich wielozaworowych N/A . |
Autor: | TORSEN [ 06.kwi.2005 13:54:17 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): ja pierdziele ..Martab , nie wprowadzaj ludzi w blad ... 6A to 2.0 16V 140 KM a 2.0 20V 160 KM to NM wykonany w tej samej technice co 7A i 3B i zarowno NM jak i 7A byly tylko w B3 90 i Coupe
Witam. Jeżeli chodzi o silniki 2.0 16V to 6A ma 137 koni a ACE 140 ![]() |
Autor: | Czarek_S [ 06.kwi.2005 14:04:40 ] |
Tytuł: | |
beczy napisał(a): czarek_s, no i jak wrazenia z jazdy???
![]() pozdro all hmmm jak dobre 2,0 - jakoś specjalnie mnie nie porwało, teraz mam Lagunę 2,0 16V to mam czas sie rozgladać za panienkami na ulicy a w esce patrzyłem żeby komuś w tył nie wiechać ![]() Ogólnie to turbo sie inaczej zachowuje przez tą turbo dziurę - dzięki temu czuć kiedy silnik naprawdę przyspiesza a w wolnossącym to idzie tak płynnie że nie czuć kiedy i jak to naprawdę idzie. Poza tym przy mocach do 200 KM bardzo liczy się masa samochodu, bo taka np honda CRX ma silnik wiertarki 1,6 i wyciąga z tego też 160 KM, a dzięki temu że jest małe przyspiesza też niczego sobie. Ogólnie żadna znowu rewela... |
Autor: | Baskecior [ 06.kwi.2005 14:11:02 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): piotr, jak już się czepiamy to nie R5 tylko I5 (IN-LINE - w rzędzie)
![]() No i w przypadku ACE też 4 zawory na cylinder ![]() A co do wrażeń - wysoko trzeba je kręcić żeby ciągnęły. i tyle. Reszta jest wspólna dla wszystkich wielozaworowych N/A . Leo , czyli jeśli my z Piotrem mamy odpowiednio R4 i R5 to ...? ![]() Nawet w jednostce wbite mamy na amen R ... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |